23. Romeo taky nešel dveřmi

425 48 4
                                    

Uběhl zdlouhavý týden od doby, co Nina stála tak blízko Toma, jako právě teď. Naproti brunetky, zhruba jen krok, který je od sebe nyní dělil, se skláněl pětadvacetiletý Brit.
Po zdlouhavé cestě na balkón ve druhém patře ke své přítelkyni byl zase u ní.

Ještě stále jí držel za pas a druhou ruku měl položenou vzadu na jejím krku. Byla tak blízko, že cítil, jak se jí nepravidelně zvedá hruď a následně zase klesá. Nině tlouklo prudce srdce a nemohla popadnout dech. Tak dlouho se mu nedívala zpříma do těch mořských očí.

Cítila se, jako když mu takhle blízko byla tehdy poprvé. Prohlížela si každičkou část na jeho obličeji. Každičký detail. Dlouhé řasy, které ohraničovaly jeho modravé panenky, narůžovělé tenké rty, které měl Tom pevně semknuté do úzké linky, ostré rysy v obličeji, lícní kosti, a i maličké, až skoro neviditelné, pihy na jeho nose. Detail, který ale viděla poprvé, byla sešitá ranka třemi stehy na jeho čele.

Když si všimnul, kam se dívka dívá, na onom čele se objevily vrásky, a následně o krok couvl, aby si viděli pořádně z očí do očí a soustředili se.

   ,,Jakpak se ti to stalo?", položila ihned opatrně otázku a snažila se svůj tlukot srdce uklidnit zpět do pravidelného pohybu.

   ,,Praštil jsem se do dveří.", odpověděl bez rozmýšlení a zvedl pravý koutek rtů lehce nahoru.

Nina se usmála a pomalými couvavými kroky se posadila na svou pohodlnou postel do tureckého sedu.
,,Tak proto jsi nebyl ve škole celé ty tři dny?", odtušila a nezabránila kapku uraženému tónu. Cítila se ukřivděná, že se jí ani nehodlal ozvat a jen tak se beze slova vypařil.

Tom přikývl a instinktivně si svými jemnými prsty opatrně sáhnul na ranku.

   ,,Chyběla jsi mi...", řekl a celá jeho řečená věta se rozléhala pokojem stejně jako zpěv ptáčků po lese.

Dívka netušila, co odpovědět. Samozřejmě, že jí chyběl. Možná ještě více než ona jemu. Ale co když se vypaří znovu? A nebude to jen na tři dny, ale na týden? Měsíc? S každým jejich odloučením cítila, že se vzájemně oddalují, ale zároveň to jejich společný vztah uceluje a spojuje dohromady. Zase byla v pozici, kdy nevěděla, zda mu věřit.

Z jejího přemítání o jejich společné budoucnosti Ninu vyrušilo prohloubení matrace vedle ní. Svůj zrak stočila k němu a tak se opět utopila v jeho modrých panenkách.

   ,,Už tě neopustím, neboj.", ujistil jí, jako by četl její myšlenky a pramen mokrých vlasů zastrčil brunetce za ucho.

   ,,Určitě?", promluvila do prázdna. Potřebovala slyšet jeho "určitě". Potřebovala slib, aby věděla, že tohle není jen hra s jejími city, chtěla slyšet to, že jí opravdu miluje.

Místo odpovědi ale udělal to typické gesto, které lze vidět snad v každém filmu či seriálu. Přitáhl si jí blíže k sobě a mezeru mezi nimi jednoznačně ukončil spojením rtů.

Vlasy, které si pečlivě v koupelně rozčesala, jí rozcuchal. Hbitými prsty z ní svléknul veškeré její oblečení, které měla na sobě, a tak byla zase nahá. Svými rty na jejím těle zanechával vlhkou cestičku, takže se mohla sprchovat znovu.
Všechno, co se před jeho příchodem odehrálo, mohla dělat znovu. Včetně dostávání ho z hlavy, protože teď ji měla Toma zase plnou.

   ,,Tome?", prolomila ticho během možnosti na popadnutí dechu.

Tom se ale jen rošťácky ušklíbl a začal jí zase mučivě zdlouhavě líbat. Skoro až do němoty.

𝑰𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓 ᵀᵒᵐ ᴴⁱᵈᵈˡᵉˢᵗᵒⁿKde žijí příběhy. Začni objevovat