1o. Chatky

545 51 8
                                    

   ,,Konečně stojím! Mám úplně dřevěný zadek.", oznámila Sophia Brunovi, když zaparkovali na parkovišti u lesa a čekali na pokyny venku se svými kufry.

   ,,Nebojte se slečno Woodová, teď se po zbytek týdne tolik nachodíte, že budete ráda, když si nakonec zase do toho autobusu sednete.", zasmál se jejich učitel Johnny a pomohl vyndat Brunovi jeho zaseknutý kufr.

   ,,Jé, ahoj Nino! Jaká byla cesta?", zeptala se Soph, když se Nina postavila se svým narvaným kufrem mezi ně.

   ,,Ani se neptej.", utrousila a kopla do šišky.

   ,,S kým jsi seděla?"

   ,,S Hiddlestonem.", oznámila a další šišku nakopla ještě silněji.

   ,,Aha.", odpověděla jen a raději, aby šiškou neschytala taky, se přesunula s kufrem za Olivií.

Nina ještě nikomu neřekla, co mezi nima dvěma vlastně visí ve vzduchu, ale ani s tím nehodlala začínat.

~•~•~•~

   ,,Takže, udělejte dvojice a rozdělíme si chatky.", oznámil Tom, když stál v pomyslného kruhu utvořeného z malých dřevěných chatek.

Ze všech stran byl les a nedaleko se nacházelo moře. Brunet v ruce držel pevně desky, ve kterých měl všechny údaje a rozdával rozkazy. Nikdy by nevěřil, že uhlídat studenty skoro v jeho věku bude tak těžké.

Všech 22 žáků začalo tvořit jako mravenečci dvojice a Nina byla ráda, že alespoň tady mohla být klidná, že Tom na ní nevyjde a ona při jejím "štěstí" nebude muset být s ním v chatce.

   ,,Nino? Budeme spolu?", zeptala se Soph a na to chytla svou kamarádku za ruku. Brunetka s radostí přikývla a trochu se jí zlepšila nálada, kterou ještě před pár minutami měla mizivou. Začínal se jí vracet pocit, že je dobře, že na ten výlet jela.

   ,,Kdo už má dvojici, přihlásí se a já mu dám klíč.", řekl Tom a Nina na to hned vymrštila svou ruku do vzduchu. ,,Ano slečno Wilson?"

   ,,My jsme dvojice pane učiteli.", odpověděla a sama se divila, že to po tom všem dokázala říct s vykáním a oslovením.

   ,,Dobře, tady máte klíče a běžte si zatím vybalit. Je půl jedné, takže v jednu odpoledne se tu všichni sejdeme.", oznámil a předal dívce klíče do ruky, které se před hodinou a půl sám ještě dotýkal. Chvíli ji pozoroval, ale pak ho vyrušil Jonte s Brunem, že jsou také dvojice.

Když holky své kufry dotáhly do chatky, nemohly uvěřit vlastním očím, jak byla útulná.

   ,,Hele Nino, tady je dvoupostel!", zakřičela Sophia a obě v tu chvíli kufry zahodily. Věděly, co je čeká. Závod, kdo si vybojuje druhé patro na posteli.

   ,,Budu tam první!", křikla Nina a narozdíl od Soph se místo šplhání po žebříku snažila vylézt rovnou na postel. A úspěšně, vybojovala si druhé patro.

   ,,Mám nápad, jednu noc ty a pak já.", navrhla Sophia.

   ,,No to teda ne, takhle domluva nezněla!", vyplázla jazyk Nina a na to se obě začaly smát.

~•~•~•~

   ,,Zajdu se mrknout, kde je Jonte s Brunem, jo?", odvětila Soph, když si vybalila z kufru vše potřebné a se souhlasem Niny, která si ještě stále vybalovala, opustila chatku.

Hned jak blonďatá spolužačka odešla, někdo zaklepal. V tu chvíli napadl Ninu jen jediný člověk, kdo by mohl otravovat. Prohrábla si horkem zvlněné vlasy a bosa, jen v kraťasech a zeleném tričku, překročila kufr na zemi a vydala se otevřít.

𝑰𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓 ᵀᵒᵐ ᴴⁱᵈᵈˡᵉˢᵗᵒⁿKde žijí příběhy. Začni objevovat