,,Nechci pane učiteli zavázat tkaničku, děkuji.", odpověděl slušně Jonte a učitel literatury konečně sklopil baterku.
,,Můžete už laskavě pustit slečnu Wilsonovou?", zavrčel Tom žárlivě a Nina se nad tím musela i přes tíživou situaci pousmát.
,,Jistě.", souhlasil a pustil Niny jemnou ruku.
,,A teď vysypte, co tady děláte.", řekl už mírnějším hlasem.
Všichni čtyři se na sebe vyděšeně podívali a doufali, že jeden z nich se toho uchopí a pokusí se to nějak vysvětlit.
,,No...", pokusila se je Nina zachránit. Na ní snad Tom dá. ,,U kluků v chatce jsem si zapomněla mobil a tak mi Soph nabídla, že tam se mnou zajde. A po cestě zpátky nám to nabídli kluci, abychom se nebály.", dostala ze sebe, zkousnula si nervozitou ret a podívala se na Toma, který trochu povolil pevně sevřenou čelist.
,,Dobře, ať už se to ale neopakuje. A teď běžte spát.", přikázal a dohlédnul na to, aby kluci šli po svých. Soph už se taky vytratila a Nina byla na odchodu.
,,Ninuš?", chytil jí za ruku a otočil zpět k sobě. Ta svůj pohled zabodla do jeho modrých panenek, které i v té tmě lehce zářily. ,,Chci aby jsi věděla, že žádný trest nedostanete. Ale jen kvůli tobě. Takže nikomu ani muk. Nebyli jste tady.", řekl a ona mu opětovala velký úsměv.
,,Díky Tome. Dobrou.", šeptla a rychlým krokem se vrátila zpět do chatky.
~•~•~•~
,,Nikomu ani slovo, nebyli jsme venku!", vyhrkla Nina, když vtrhla do chatky. ,,Napiš to klukům."
,,Fajn, ale co Hiddleston?", zeptala se zmateně Sophia a posadila se na postel.
,,Řekl mi to on.", odpověděla, sundala ze sebe ten svetr a vylezla si na měkkou postel, která pro ni byla jako odměnou po těžkém večeru.
,,On? A proč nedostaneme trest?", vrtalo její spolužačce stále hlavou.
,,Řekl, že to nerad dělá. Prý to bylo kvůli Deppovi.", zalhala a zakryla se dekou.
,,Dobře. Jdu jim napsat.", oznámila spíše do vzduchu a rázem se přes celou chatu rozsvítil její mobil.
Nina zavrčela a obličej schovala pod jemnou deku, aby se zbavila otravného světla po celé místnosti.
Za pár minut později už obě poklidně oddychovaly a byly ponořeny hluboko ve svých myšlenkách.
Všude bylo ticho a klid, kterého doprovázel jen zvuk cvrčků.,,Hemsworthe!", přerušil naštvaný výkřik Toma to sladké ticho a obě holky se prudce posadily.
,,Oni se na to s tou vodou nevykašlali!", vyprskla smíchy Sophia a rychle vstala z postele.
,,Dělej, jdeme se tam podívat.", stáhla Ninu z postele a přehodila přes ní zpět její svetr. Tentokrát už nestihla nějakou narážku na Tomovo triko na židli a vlekla svou kamarádku za sebou doprostřed volného místa okolo chatek.,,...- za tohle budete do konce týdne pomáhat v kuchyni a mít budíček o pěti ráno !", nadával Tom, který byl mokrý od hlavy až k patě.
,,Co se tady děje?", dorazil společně s holkami i učitel Johnny.
,,Tady ta partička nevyspělých puberťáků mě ve spánku přenesla sem a následně polila ledovou vodou.", postěžoval si Tom a z bílého trička si vykroutil vodu.
To bílé tričko si dal snad naschvál. Jako by tušil, že se něco takového stane, protože přes to mokré tričko bylo díky vycházejícímu slunci vidět snad všechno. Jako kdyby ho vlastně ani neměl. Nině neušlo pár zkoumavých pohledů jejích spolužaček na jeho hrudi, se kterou měla dívka již před čtyřmi dny tu čest.
Bylo jí Toma líto, ale přesto měla pobavený úsměv na tváři. A nebyla jediná. Johnny se usmíval od ucha k uchu. Nejspíše byl rád, že to štěstí měl on a ne jeho kolega.,,To je opravdu -", odmlčel se Johnny a rázem se rozesmál ,,Pardon. Chtěl jsem říct, že je to od Vás velmi nevychované pánové.", pokusil se o vážný výraz, ale ten se mu moc nepovedl. ,,Vraťte se všichni do chatek, za chvilku máte budíček.", rozkázal po chvíli a při pohledu na mokrého Toma se znovu rozesmál.
,,Jsou opravdu vynalézavý, že ?", zeptal se Toma a ten s úsměvem na rtech zakroutil hlavou.Skoro všichni se vrátili zpět do svých postelí, jen Nina, Chris a Isabella stáli pořád kousek od Toma a koukali se na něj. Chris si nejspíše vyčítal, že to byl on, co držel ten kýbl, protože teď dostane určitě trest. Isabella se zasněně dívala na mokrého a prakticky polonahého učitele literatury a dějin umění, a Nina, ta nevěděla, proč tam vlastně je. Asi ji uklidňoval pohled na bezstarostného a usměvavého Toma, kterého takhle odvázaného snad ještě neviděla.
Zatřepala hlavou, nechala Toma Tomem a unaveně se došourala zpět do chatky, kde Sophia už klidně odpočívala.
~•~•~•~
,,Vstávat!", zněl Johnnyho hluboký hlas celým táborem a doprovázel to boucháním vařečky do hrnce.
,,Ještě ne...", zamumlala Nina a promnula si oči.
,,Ja nfkam nejfu.", zabrblala Sophia a otočila se na druhý bok.
Někdo zaklepal na dveře.
,,Jdi tam, když jsi blíž.", dostala ze sebe unaveně Nina.
,,Nejdu. Teď jsem si pohodlně lehla.", zamítla její nápad.
,,Bože, já tě nesnáším.", zanadávala Nina a slezla z postele.
,,Taky tě miluju.", odpověděla Sophia a vrátila se zpět ke spánku.
Bosa se dobelhala ke dveřím, prohrábla si rozcuchané delší hnědé vlasy a otevřela dveře, ve kterých stál Chris v kuchařské zástěře. Nina to nevydržela a nahlas se rozesmála.
,,Copak chcete pane kuchaři?", poškádlila jej a on se zamračil ještě víc.
,,Mám vás vzbudit, aby jste šly na rozcvičku.", povzdechl si blonďák.
,,Fajn, dík.", utrousila a zabouchla mu dveře před obličejem.
,,Sophie vstávat! Bude rozcvička.", zvolala a ta po ní na oplátku hodila polštářem. ,,Nezkoušej to na mě.", řekla Nina lehce podrážděně a začala se převlékat.
~•~•~•~
Po pár minutách už konečně všichni stáli v kruhu před chatkami a čekali na ranní rozcvičku.
,,Není potřeba ani Isabell alkohol, abychom vypadali jako zombie.", ozval se Daniel a zívl si.
Všichni včetně Niny s ním museli plně souhlasit. Doprostřed kruhu se dostavil Tom, kterému už vlasy naštěstí uschly.
,,Tak trošku života do toho umírání, ne?", zasmál se Tom a pohledem zavadil o Ninu, které to neuniklo a musela se usmát.
Celou noc myslela na to, co jí chtěl Tom říct ještě před tím, než tam vtrhl Jonte. Jaké tajemství?
,,Dáme si teda nějakou rozcvičku a potom se půjdeme projít do lesa. Nikdo se nebude rozdělovat. Je to jasné slečno Wilson?", ušklíbl se Tom a Nina se zamračila.
,,Jen mě provokuj Hiddlestone a kýblem ledové vody dostaneš ode mě.", pomyslela si a začala stejně jako ostatní dělat rozkázaných deset dřepů.
⋆⋆⋆
ČTEŠ
𝑰𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓 ᵀᵒᵐ ᴴⁱᵈᵈˡᵉˢᵗᵒⁿ
FanfictionNěkdy učitelé nejsou tak nevinní, jak na první pohled vypadají.