Bylo deset večer, společně seděli na posteli v jeho chatce a poslouchali dešťové kapky bubnovat do oken svou melodii. Občas se Nina napila horkého kakaa a podívala se na Toma, který si se zájmem prohlížel své ruce a přemýšlel. Zatímco on váhal, jak vysvětlit jeho chování, ona si uvědomovala, jak je hrozně roztomilý, když je mokrý od deště a ustaraný. Jeho tvář, která vždy působila až děsivě, jak byl arogantní, rázem působila tak jemně a něžně. Takového Toma ještě neznala.
,,Dobře, takže tak jak jsem řekl už tehdy, když se to stalo poprvé...", odmlčel se podíval se na Ninu.
,,Nech mi ti to vysvětlit, ano?", šeptl po chvíli, když se od ní odtáhl a ukázal na křeslo naproti stolu.
Nina jen několikrát rychle zamrkala a prstem si jemně přetřela rty, na kterých byl ještě před chvílí přisátý její učitel literatury a dějin umění.,,Chci abys věděla, že když jsme mluvili o tom, že to byl omyl, byla to částečně pravda.", řekl a ihned si uvědomil, jakým způsobem to podal, když pohlédl na naštvanou Ninu.
,,Super, to je to, co jsi -"
,,Ne.", umlčel ji tím, že svůj ukazováček přiložil na její vlhké rty, přičemž se celá zachvěla.
,,Řekl jsem to blbě, promiň. Nejsem dobrý v tomhle mluvení.", přiznal a svou ruku složil zpět na klín.,,Jde o to, že jsem se celé ty dva dny snažil, aby se to nestalo. Snažil jsem se ovládat. Ty jsi to ale bojkotovala svým ikonickým příchodem ke mně do kabinetu.", odmlčel se a oba se lehce usmáli. ,,Když jsem tě viděl poprvé, jak si se zájmem čteš Romea a Julii, prostě jsi mě okouzlila. Byla jsi jiná než ostatní. A já se před tvým tátou cítil jak vůl a to jsem ještě ani nevěděl, že to tvůj táta je. Když se to stalo, měl jsem na sebe hrozný vztek. A pak se to stalo podruhé. Přísahám, že v tu dobu to alkoholem nebylo. Byl jsem plně při smyslech, když jsem tě...políbil.", udělal malou pomlku, jako by se bál to slovo vyslovit.
,,Ale proč Tome? Proč jsi byl na mě tak arogantní, když mě máš "rád" ?", udělala za tím slovem svými prsty uvozovky.
,,Protože jsem tě chtěl odehnat od sebe. Abys mě nenáviděla a já pak mohl věřit tomu, že mě ty myšlenky přejdou, když budeš ke mně chladná. Ty jsi to ale i přesto neudělala."
,,Dala jsem ti šanci. Nikdo není špatný.", řekla a pokusila se mu věnovat úsměv, i když to stále nechápala.
,,Nebyl jsem zlý, že tě nenávidím. Byl jsem zlý, protože tě mám rád. A vím, že to nedává smysl. Ale potom, co se kdysi stalo -", umlčel se a Nině se zdálo, že se mu v očích při té vzpomínce mihly slzy.
,,Tome, nemusíš mi to říkat.", ujistila jej a chytila ho za rameno.
,,Ne. Cítím, že musím. Chci, aby jsi mi věřila a dala další šanci. Tentokrát to bude jiné, slibuji.", usmál se a svou ruku položil na tu její.
,,Moje sestra -",,Pane učiteli?", objevil se ve dveřích Jonte a oba dva se rychle pustili.
,,Sakra nikdo Vás doma neučil klepat Nachtigalle?", zavrčel Tom a postavil se. Nina se zasmála a mezitím se ještě víc přikryla. Nemusel vědět, že tam s učitelem sedí jen ve spodním prádle.
,,Učili pane. Jen jsem se chtěl zeptat, jak je na tom Nina."
,,A to je všechno? Alespoň jste mohl klepat a ne sem vletět jako tajfun.", nepřestal Tom s brbláním. Zase ho všechno zdržuje od toho, aby se po tolika letech svěřil s tajemstvím.
,,Ne, není. Taky jsem Vám chtěl oznámit, že málem shořely Chrisovi vlasy a teď se tam rve s Jasonem.", oznámil jen tak mimochodem a Nina nechápala, proč tohle řekl až jako druhou věc.
,,Sakra proč to neřeknete rovnou a musím to z Vás tahat jako z chlupaté deky?!", Tom přes sebe rychle přehodil svetr a mezi dveřmi se zastavil. ,,Vezmi si mé tričko a přijď za námi.", mrkl na ní a vyběhl ze dveří.
Nina se zasmála a podívala se z okna, kde bylo krásně vidět na její dva spolužáky, kteří se prali.
,,Hemsworthe, okamžitě pusťte Willise!", slyšela zařvat Toma a pak sledovala, jak je od sebe odtrhl.Pousmála se a jen ve svém bílém spodním prádle přešla ke skříni, ve které našla pár kousků jeho oblečení poskládaných do komínků. Vytáhla z tama jedno modré tričko s krátkým rukávem a rychle si jej přetáhla přes hlavu. Naštěstí bylo tak volné, že to měla jako šaty.
Nazula si své kovbojské hnědé boty, které doma nemohla nechat, vzala si své mokré oblečení a nepozorovaně se vydala do své chatky.,,Ještě že už neprší.", pomyslela si a zamkla za sebou dveře od jejich chatky, kde ze sebe sundala Tomovo tričko a místo toho si vybrala černé přiléhavé kalhoty a hnědé tričko s dlouhým rukávem. Venku po dešti bylo chladno a tak nechtěla riskovat, že by se mohla opravdu nachladit.
~•~•~•~
,,Ještě jednou budete šermovat s klackama a hrát si na Walking Dead, tak z vás obou ty mrtváky udělám.", vyřešil teprve teď konflikt mezi studenty a oba spařil pohledem.
,,Tak jsem tady.", objevila se nepozorovaně mezi nimi Nina a vše s úsměvem pozorovala.
Místo nějaké odpovědi se jí ale kolem krku vrhla Soph.,,Jsem tak ráda, že jsi v pořádku.", nepřestávala jí pevně držet a brunetce pomalu docházel kyslík.
,,To je dobré Soph.", dostala ze sebe a musel zakročit až Bruno, který Sophii odtáhl.
V,,Díky.", pokývla s úsměvem na Bruna.
,,Takže můžeme začít opékat?", zeptala se hladově Isabella a pan učitel Depp na to přikývl.
,,Konečně, mám hlad, že bych sněd i žížalu.", odfrkl si Chris, který měl blonďaté vlasy rázem obarvené uhlím a sesunul se na polénko u ohně.
,,Tak si ji dej.", rýpnul si Jason a Chris se na něj zamračeně podíval.
,,Hele hoši, klid.", srovnal je Tom a společně s Johnnym začali studentům rozdávat špekáčky a klacky na napíchnutí.
Když Nina stála ve frontě a sledovala Toma pár metrů před sebou, cítila se tak zvláštně šťastně. Jako by všechny problémy světa zmizely. Kéž bych mohla v téhle chvíli žít navždy.", pomyslela si a na to vrazila facku Jontemu za sebou, který jí upozorňoval, aby Toma pohledem nesnědla.
⋆⋆⋆
ČTEŠ
𝑰𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓 ᵀᵒᵐ ᴴⁱᵈᵈˡᵉˢᵗᵒⁿ
أدب الهواةNěkdy učitelé nejsou tak nevinní, jak na první pohled vypadají.