3o. Všechno nejlepší

378 43 6
                                    

Sluneční paprsky a zpěv ptáčků, který se ozýval po chatě otevřeným oknem v ložnici, probudil Ninu do krásného rána. Když otevřela oči, cítila se plná energie a překvapivě v dobré náladě.
Zhluboka se nadechla a pořádně se protáhla. Ležela v manželské posteli, v černém tričku na sobě, přikrytá peřinou v čistě bílém povlečení.
Když si uvědomila, jak včerejší noc usnula, musela se spokojeně pousmát.

Po chvilce, kdy se potřebovala ještě trochu rozebrat, se posadila a prohrábla si své rozcuchané vlasy. Podepřená pravou rukou se rozhlédla po místnosti a nakonec spočinul její pohled na prázdné místo vedle ní. Na to se krapet zamračila. Očekávala, že Tom bude ležet ráno vedle ní. Proto se podívala na hodinky na své ruce, kterou kromě nich zdobily ještě náramky s krystaly. Bylo půl sedmé ráno, což jí zarazilo mnohem víc.

Své bosé nohy položila na dřevěnou podlahu a ladnými krůčky vyšla z pokoje na chodbu, na též dřevěné schodiště, odkud už slyšela povědomé hlasy a řinčení nádobí vycházející ze spodního patra.
Když sešla dolů, nestačila se divit. Její přátelé společně i s Tomem připravovali lívance ke snídani. Do toho se smáli, když se Jonte pokoušel hodem s borůvkou trefit do pusy. Což už ji přišlo naprosto divné. Když šla spát, tak to vypadalo, že se všichni pozabíjí navzájem. Za tohle ale byla nesmírně ráda. Nechtěla, aby ti nejdůležitější lidé v jejím životě byli na nože.

   ,,Dobré ráno.", pozdravila Ninu s úsměvem Soph, dnes ve své oblíbené růžové nadýchané sukni a v bílém tričku, která si ji všimla jako první.

   ,,Dobré ránko.", pozdravili jí oba její kamarádi zároveň.

   ,,Dobré ráno sluníčko.", usmál se Tom a zlehka jí políbil na růžové rty. Když se odtáhl, Nina mu věnovala zmatený pohled.

   ,,Neboj, Tom se pochlubil, že jste spolu. Ale to dává celkem smysl.", řekl Bruno, jako by věděl, na co jeho kamarádka myslí.

   ,,Ehm, dobře. A teď se přiznejte, co jste provedli.", složila Nina ruce na prsou a rozhlížela se po domě, jako kdyby hledala něco podpáleného nebo rozbitého.

   ,,My nic, to ty.", zazubila se blondýnka.

  ,,Aha. To toho vím.", ušklíbla se Nina a podívala se na Jonteho.

   ,,No copak se na mě koukáš? To byl jeho nápad.", ukázal na Toma, který právě naléval vřelé kakao do hrníčku, jenž ji hned na to vložil do ruky.

   ,,Dnes jsi přece o rok starší, ty trdlo.", chytila Soph Ninu kolem ramen a věnovala jí pusu na tvář.

   ,,A to je důvod vstávat tak brzo? Kvůli mně jste se nemuseli s ničím vařit.", začervenala se už nyní devatenáctiletá dívka.

   ,,Tohle je teprve maličkost oproti tomu, co máme v plánu.", řekl Jonte a do druhé prázdné ruky dál své kamarádce talíř s lívanečky a ovocem.

Nina chtěla něco říct, ale Tom jí skočil do řeči. ,,Jen nic neříkej. V klidu sněz svou snídani a pak tě seznámíme s dnešním programem.", mrknul na ni a odešel nahoru.

Oslavenkyně stála chvilku jako přikováná, potom šokovaně zatřepala hlavou a se svou snídaní odešla ke stolu. Dnešní den byl zatím jako ten klasický romantický film, na který se v pubertě vždycky s kamarády chodila dívat do kina. A to bylo teprve ráno.

~•~•~•~

   ,,Tome, ty jsi slíbil, že mi řekneš, co bude dnešní plán.", zakňourala Nina, když společně šli s Tomem ruku v ruce po lesní pěšince, která se táhla už dobrých dvanáct minut.

𝑰𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓 ᵀᵒᵐ ᴴⁱᵈᵈˡᵉˢᵗᵒⁿKde žijí příběhy. Začni objevovat