Celá třída seděla klidně v lavicích a poslouchala představení jejich spolužačky sedící úplně v zadní lavici. I když zrovna Isabellu znal snad úplně každý v celé škole, tak přesto dávali pozor, co jejich spolužačka vypráví. Hlavně se soustředili na Isabell, která vypadala, že učitele každou chvíli slovně zatáhne do postele a taky právě na jeho výraz, ve kterém ale nepostřehli ani špetku vzrušení.
Nina se s touhle dívkou naprosto nenáviděla, a proto se rozhodla, že o nic důležitého nepřijde, když nebude chvilku dávat pozor. Z pod lavice vytáhla opět knihu a mlčky se začetla do odstavce, ve kterém před příchodem učitele skončila.
JULIE
"Kde ses tu vzal? A proč jsi přišel? Mluv!
Zahradní zeď je vysoká a strmá,
a toto místo smrt, když uvážíš,
kdo jsi, kdyby tě zastih někdo z našich."ROMEO
"Na křídlech lásky přeletěl jsem zeď.
Let lásky nezastaví ani hradby.
Co láska může, to i udělá,
a tvojí příbuzní mi nezabrání."Když už se chystala přetočit stranu, Jonte kopl zespodu do její židle a jak se polekala té rány, při které i nadskočila, kniha jí vypadla z ruky na zem. Rychle jí zvedla a pak se rozhlédla po třídě. Pochopila, proč to Jonte udělal. Všichni jí pohrdavě pozorovali. Nakonec se podívala k učitelskému stolu a opět podlehla jeho modrým pichlavým panenkám, které ji zkoumavě skenovaly obličej.
,,Mohu se zeptat slečno, proč nedáváte pozor, co Vaši spolužáci vypráví?", zeptal se trochu naštvaným tónem a s nadzvednutým obočím jí pozoroval.
,,Ehm - omlouvám se.", zavřela knihu a omluvně sklopila hlavu. Cítila se hloupě.
,,Mimochodem, zřejmě jste nepostřehla, že jste na řadě.", podotknul jen tak mimochodem a Nina cítila, jak se jí na tváři začíná tvořit ruměnec. Cítila se neskutečně trapně a v duchu proklínala Shakespeara za jeho božské knihy, od kterých se nelze odtrhnout.
,,Aha. Takže, moje jméno je Nina. Nina Wilson.", udělala schválně pomlčku a podívala se na učitele. Přesně podle jejího očekávání se v jeho tváři mihlo překvapení, že je nejspíše dcera ředitele. Dál se nad tím ale ani jeden nepozastavoval.
,,Je mi osmnáct let a pocházím z Londýna. Mezi mé koníčky patří kreslení, hra na kytaru a čtení knih.", vysypala ze sebe a zhluboka si oddychla.,,Mohu se zeptat, co čtete nejraději?", zeptal se naráz a pohledem stále propaloval brunetku, která se z tohoto pohledu ošila.
,,Shakespeara.", oznámila a třídou se ozvalo hlasité vzdychnutí.
,,A něco od Mozarta nečteš?", zařval Chris přes celou třídu a tentokrát to byla Nina, která si povzdychla.
,,To snad nemyslí vážně..."
,,To byl hudební skladatel Chrisi.", podotkla a všichni se hlasitě rozesmáli. Dokonce i učiteli cukaly koutky, ale přesto se jeho obočí mračilo.,,Dobře, to by stačilo. Máte přestávku. Uvidíme se na příští hodině.", řekl, načež se zvednul ze židle a dlouhými kroky odešel ze třídy, ve které se opět začal ozývat hluk.
,,Tou příští hodinou myslel po této přestávce, že?", zeptal se Bruno a posadil se na holek lavici. Na to Soph jen přikývla a z tašky si vytáhla sešit do literatury.
,,Co na něj říkáte?", zeptal se opět zvědavý dlouhovlasý brunet a vytrhl Nině knihu z ruky. ,,Pro tebe ten dotaz platil taky.", ujistil jí a ona se na něj zamračila.
,,Že je sakra sexy!", chytila se otázky Isabella vzadu a ukázala jakože omdlévá.
,,Bude to znít divně, ale pro dnešek s ní souhlasím.", přitakala Sophie.
ČTEŠ
𝑰𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓 ᵀᵒᵐ ᴴⁱᵈᵈˡᵉˢᵗᵒⁿ
FanficNěkdy učitelé nejsou tak nevinní, jak na první pohled vypadají.