⋆ NOVÁ KNIHA ⋆

242 23 3
                                    

Ahoj,
druhý díl In love with teacher rozhodně vydám. Tak, jak jsem slíbila. Teď bych vás ale ráda nalákala na mou aktuální knihu, kterou jsem začala psát. A tou je Agent 009. Zítra jí najdete na mém profilu. Snad si ji užijete stejně, jako si psaní toho užívám já.
Budu ráda za jakýkoliv způsob podpory. <3

Vaše Ashley

Malá ukázka z knihy ;

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Malá ukázka z knihy ;

03.6.2013
Londýn

Bylo brzké ráno. Obloha v centru Londýna byla ještě zašedlá a slunce bylo zachumlané v obláččích. I přesto ale Tom nevynechal svou každodenní rutinku a šel si zaběhat do parku. Jeho oblíbený způsob jak se před prací protáhnout a zároveň si pročistit hlavu.

Chladný vzduch se mu snadno vléval do plic, takže nebyl pro něj problém přidat do kroku a zrychlit tempo. Černé upnuté triko mu krásně rýsovalo vypracované břišní svaly, schované pod kusem textilie. Kšiltovka stejné barvy mu držela neposlušné, nyní hnědé, vlasy na místě, kde potřeboval. Rychle kličkoval v zatáčkách po úzkém asfaltovém chodníčku a vyhýbal se případným lidem, kterých bylo ale minimálně. V šest ráno málo kdo procházel zarostlým parkem.

Po pár minutách běhu mu zavibroval mobilní telefon v kapse černých šortek. Dvaatřicetiletý muž zastavil, trochu se vydýchal a poté vylovil mobil z kapes. Číslo, které mu volalo, mu rozhodně radost neudělalo. Ale nic jiného, než to vzít a následně přiložit telefon k uchu, mu nezbývalo.

,,Ano pane ?"

,,Hiddlestone, dostavte se prosím ihned do mé kanceláře. Máme pro Vás úkol", objasnil bez zbytečného vysvětlování jeho šéf hlubokým hlasem a poté zavěsil.

⋆⋆⋆

🎉 Dokončil/a jsi příběh 𝑰𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓 ᵀᵒᵐ ᴴⁱᵈᵈˡᵉˢᵗᵒⁿ 🎉
𝑰𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓 ᵀᵒᵐ ᴴⁱᵈᵈˡᵉˢᵗᵒⁿKde žijí příběhy. Začni objevovat