18. Miluji tě

598 53 12
                                    

( Pusťte si písničku pro efekt a užívejte si čtení )

Bylo deset večer, když oba seděli těsně vedle sebe a utápěli se v myšlenkách. Nina stále držela Toma pevně za rameno a myslela na to, co před chvílí řekl.

,,Proto jsem se choval jak idiot. Mám tě rád Nino a proto mám o tebe strach. Nechci abys jednou kvůli mně udělala něco podobného. Nemohl bych s tím žít."

To byla asi ta nejhezčí věc, co jí kdy kdo řekl. Mohlo by to znamenat, že k ní opravdu něco cítí ? ,,Co to jen se mnou Tome děláš..."

,,No...", prolomil Tom ticho. ,,Už je to minulost a jsme tady a teď, takže... Jdeme pokračovat ve hře ?", pousmál se a ona svou ruku z jeho svalnatého ramene sundala do svého klínu.

,,Jo. Můžeme.", odpověděla a rovnou začala, protože byla na řadě. ,,Nesnáším šaty a sukně.", přiznala a pak se potýkala s Tomovým překvapeným výrazem, když pohlédl na její hnědé kratší šaty.

,,Proč ?", zasmál se.

,,Líbí se mi to na ostatních holkách, ale na sobě ne.", objasnila ten důvod.

,,Náhodou ti to sluší.", mrkl na ní a ona se začervenala. ,,Teď já.", řekl a zamyslel se. ,,Miluji Ninu Wilson."

,,Cože ?", vyhrkla, když si uvědomila, že myslí ji.

,,Už tomu tak bude. Jsem do tebe blázen.", usmál se a modré panenky se mu jasně rozzářily.

Místo dalších zbytečných řečí se k ní naklonil a svou dlaní jí lehce pohladil po tváři.

,,Tome...", šeptla a on se zastavil.
,,Nevím, jestli ti po tom všem mohu věřit. Jestli to chci.", přiznala a ze zoufalství pocítila slzy, které se jí nahrnuly do očí. ,,Co to se mnou děláš ?" V jeho blízkosti byla jako smyslů zbavená. Tolik ho chtěla líbat, po dlouhé době zase cítit jeho rty na těch svých. Jeho nesmělé dotyky putující po jejím horkém těle. ,,Nezradí mě zase ? Nesmím být tak dostupná."

,,Chápu.", odtáhl se a lokty se opřel o kolena.

,,Tome -"

,,Promiň. Jen, snažím se být sám, ale bez tebe svůj svět nezvládám.", přerušil jí.

,,Nino Wilson, doufám, že víš co děláš.", řekla si v duchu a jen z té myšlenky, co se hodlá udělat, se jí rozbušilo srdce tak divoce jako nikdy předtím.

Svou ruku opatrně a nesměle položila na jeho zátylek. On sebou cukl a zmateně se na ní podíval.

,,Nino, řekla jsi, že mi nevěříš..."

,,Já vím. Ale musíme nějak otestovat, jestli říkáš pravdu.", usmála se a svým čelem se opřela o to jeho. Tom se kousnul do spodního rtu a své ruce opatrně položil na její boky.

,,Nevíš, co se mnou děláš Nino.", zašeptal a svou pravou ruku přemístil zase na její tvář. Setkala se s jeho dvěmi modrými safíry a hned v tu chvíli jí bylo jasné, že to musí udělat už teď, jinak se nedočkavostí zblázní.

Palcem jí přejel přes vlhké rty a naklonil se blíže k dívce, která se poslední dny ocitala v jeho snech.
Teď jako by se ale Tom bál jí políbit. Dotknout se jejího bolavého těla a porušit pravidlo, co si stanovil. Nelíbat Ninu Wilsonovou.

Dnes to byla ale právě Nina, která přerušila tu malou mezeru mezi nimi a svými rty spojila jejich dohromady.
Z nesmělých dotyků se stalo dravé a tolik toužené líbání.

𝑰𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓 ᵀᵒᵐ ᴴⁱᵈᵈˡᵉˢᵗᵒⁿKde žijí příběhy. Začni objevovat