Uběhlo už pár minut, co Nina upřeně zírala na stěnu před sebe ve svém pokoji na chatě a přemítala o životě. Tolik jí mrzelo, že se ten večer tak pokazil a nakonec jsou každý sám v pokoji, naštvaní na celý svět.
Snažila se přijít na to, co bude dělat dál, ale žádné řešení se nezdálo dosti vhodné. Snad jen jít spát a doufat, že ráno to bude lepší.Proto vstala z postele, ze skříně si vytáhla čisté a voňavé tričko a k tomu pohodlné kraťase, a vydala se do koupelny ve vedlejším pokoji. Tom, který měl ložnici hned napravo od Niny, stále telefonoval. Poznala to podle hlasu vycházejícího ze zavřeného pokoje. Nad tím si jen povzdechla a zavřela za sebou dveře koupelny.
Kohoutkem nad vanou lehce pootočila a hned slyšela tekoucí vřelou vodu, ze které se pomalu vznášela pára, která stačila zamlžet zrcadlo. Vyčistila si zuby, odlíčila se a na to ze sebe začala sundávat oblečení, které bylo momentálně načichlé vanilko-citronovou vůní, ze které ji lehce rozbolela hlava. Moc na něj myslela. Proto přivřela víčka a představila si, jak leží v měkké a teploučké posteli a naslouchá zvukům deště, který stále přetrvávál. Nejprve po těle sesunula ramínka modrého trička, později na to i černé kalhoty a nakonec spodní prádlo. Než se vyslékla, vana už byla naplněna dostatečně horkou vodou, neboli její nalezení chvilkového klidu a oddychu.
Rychle se nahnula a zaklapla kohoutek, ze kterého se hned na to přestala do vany vlévat vřelá voda.
Odhrnula si prameny hnědých vlasů z obličeje a už tenké nohy opatrně oddala horké vodě, do které po chvíli vlezla celá. Tohle bylo to, co potřebovala. Smáčela své vlasy a užívala si toho ticha v místnosti.Zavřela oči a představovala si ty nejhezčí věci, které mohla. To, jak jí pevně objímá Tom v náručí, jak jí hladí po vlasech a šeptá do oušek sladké nesmysly. To, jak mu leží na hrudi a on ji čte knihu od Shakespeara. Když tak vnitřně přemýšlela, uvědomila si, jak moc pro ni mladý Brit znamená. Všechno se to odehrálo tak rychle. Tak rychle se zamilovala, ale teprve až teď drželi spolu opravdu pohromadě a nehádali se. Teď byli opravdu pár.
,,Já nezamknula dveře.", zděsila se, když slyšela kliku ode dveří, která se pomalu posunula směrem dolů. V tu krátkou chvíli paniky stihla vyskočit z vany a omotat kolem sebe ručník. To, co už ale nevychytala, byla zrádná kachlička a její bosé, mokré nohy. Uklouzla, ale pevné ruce jí naštěstí zachytily.
,,Koukám, že jdu tak akorát vhod.", ušklíbl se Tom, s černým trikem přes rameno.
Nina se rychle narovnala a pevněji si přidržela ručník u poprsí. I když spolu chodili, stále se krapet styděla. Tom jí zvědavě přejel pohledem a ona se začervenala.
,,Ehm ehm...", dostala ze sebe, když se vzpamatovala.
,,Oh, jak myslíš.", protočil panenky a otočil se k ní zády.
,,Děkuji.", usmála se, i když on to už neviděl.
,,Slyšel jsem tě jít do koupelny, tak mě napadlo, že bys mohla chtít lepší pyžamo.", řekl a sundal si z ramene ono černé tričko, které měl na sobě i tehdy na výletě.
,,No to je skvělé.", prohlásila ironicky, načež se Tom rychle otočil a uraženě jí přejel pohledem.
,,Tobě se to nelíbí? Čekal jsem, že budeš mít radost.", sevřel pevně čelist a rty semknul do úzké pevné linky.
,,Já jen, že všechno voní jako ty. A teď se otoč.", připomněla mu, načež tak učinil.
,,Aha. A tobě to vadí?", zeptal se, jako kdyby na to už dávno neznal odpověď.
ČTEŠ
𝑰𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓 ᵀᵒᵐ ᴴⁱᵈᵈˡᵉˢᵗᵒⁿ
FanfictionNěkdy učitelé nejsou tak nevinní, jak na první pohled vypadají.