-Kesit-

634 37 0
                                    

... "Lütfen, sana sarılmaya ihtiyacım var. Sabredeceğim tamam ama bari şimdi doya doya sarılayım."

... "Biraz daha sarılmaya devam etseydin aramıza üçüncü bir ses girecekti." dediğimde neymiş o tarzından baktı. Gülerek "Karnımın gurultusu."

.... "Seni obur" diyerek burnumun üzerine işaret parmağıyla hafif vurdu. Kaşlarımı çatarak "Sen bana obur mu dedin?"diye sorduğumda başını aşağı yukarı salladı. "Eğer daha fazla yersen yakında bir fil kadar olacaksın."

.... O kadar iştahlı yiyordu ki karnım tekrar acıkmıştı. Ne yapayım hayatta en sevdiğim üç şey;

1) Yemek yemek

2) Uyumak

3) Kitap okumak

4) Müzik dinlemek

A-ah dörtmüş. Matematikte ciddi anlamda sorunlarım vardı. Neden düşük olduğunu şimdi daha iyi anlıyorum.

.... "Lanet olsun o tost benim ver tostumu."

.... "Martina!" dediğinde ağzımın dolu olduğunu unuttuğum aklıma geldi. Geri zekalı Martina!

... " Bak Martina, insanlar normalde hep bencil düşünür. Fakat sen istisnasın. Yaşadığın sorunlar seni erken yaşta olgunlaştırmış, senin yaptığın şey şu an Jorge'nin geleceği için endişelenmek ama sen Jorge'nin geleceğini düşünürken bir şeyi hesaba katmıyorsun."dediğinde tek kaşımı kaldırıp "Neymiş o?" diye sorduğum da derin bir nefes alıp "AŞK!"

... "Tanrım, bu şaka mı? Şaka deyin, lütfen." dediğimde yanaklarımdan birkaç damla yaş süzüldü.

Dndkrp işte bu perşembe gelecek olan bolumden bir kesit. Sanırım en son cümlede bombayı patlattim djdkd.
Perşembeye görüşürüz ;)

Not: Yakın bir zamanda kurucumuz Nursedaşkım'ın doğum günü var. Onun için doğum günü mesajlarınızı yoruma hediye niyetinde bırakır mısınız? Ama yeni bir yorum olarak bırakırsanız iyi olur çünkü bu Nurseda'ya süpriz olacak ve yorumlar kendini imha edecek ;) Merak etmeyin yorumlarınızın hepsini Nurseda okuyacak ;))) Şimdiden teşekkürler

Onu KaybetmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin