čo chcem dodať

125 10 0
                                    

Chcem dodať, že postavy v knihe a ich povahy, zobrazujú ľudí v mojom živote. Otec, starí rodičia, mama, Dan.. či ja sama.
Mama je v poriadku, nič sa s ňou nedeje, príbeh neodráža v tejto forme skutočnosť. Všetko okolo áno.
Otec.. príbeh je pôvodne neznáme srdce, ako som už spomínala a ja si osobne dokážem predstaviť že namiesto Roni, by som to v skutočnosti mohla byť ja. Vzhľadom k tomu, že viem, aký bol, čo sa týka zneužívania detí a jeho kamarátov, dokázala som si to jednoducho predstaviť a sedelo to. V mojom živote k tomu kedykoľvek mohlo dôjsť. Avšak tým nenarážam na to, že môj otec sa nestaral, nezaujímal sa alebo čokoľvek s tým spojené. Nie, zaujímal sa, samozrejme. Ale vieme, že k určitým vraciam môže dôjsť aj priamo pod nosom bez toho, aby sme mali tušenie. A ja viem, že ak by niečomu takému k skutočnosti došlo, sedel by niekoľko rokov. A iste, nebola by to jeho chyba bez ohľadu na to, čo vás napadne lebo v konečnom dôsledku nikdy neviete, čo sa može stať.
Dan. No, odrážala moju kamarátku, ktorá sa tak aj naozaj volá. Daniela. Nemáme presne taký vzťah ako dievčatá v príbehu, ale momenty či veci, ktoré si ich týkajú, sú aj naše. V našom vzťahu sa viac rešpektujeme. Tiež sme sa pobili a zo začiatku sa neznášali. Takže si dokážete predstaviť, aké priateľstvo po všetkých rokoch máme.
Starí rodičia.. ich povahy sú tu a slová, ktoré som použila, ktoré Roni vravela jej babka, sú teda slová, ktoré povedala mne.
Takže povahy ľudí a písaní vzhľad, sú ľudia v mojom živote.
Myšlienky a všetko okolo toho, sú samozrejme moje. Určite bez toho, aby som písala okolo všetkého, sami viete, čo mohla byť skutočnosť a čo nie. V podstate, ak na to príde, to, o čom píšem, nemusí znamenať, že viem, ako to cíti alebo je to pravdou.
Ja len toľko, aby ste mali obraz o tomto príbehu , ktorý mal byť pôvodne skutočnou knihou - ako som už spomínala.
Ďakujem, že ste si prečítali príbeh, ktorý ma zničil a sám oslobodil (:
A dúfam, že aj vám niečo dal.
Príbeh  či teda kniha, čokoľvek to ešte stále bude alebo je, si neprešiel úplnou úpravou, jednoznačne nie je celkovo dokončený, bol napísaný za necelý mesiac.

Naše dušeWhere stories live. Discover now