Begüm
" Sadece aşığım!" Dedi Ahmet.
Ne saçmalıyordu bu adam böyle? Beni buraya karısına olan aşkını anlatmak için mi getirdi yani. Sadece teşekkür yemeği olacak diye düşünüyordum, Ahmet'in hayat hikayesini dinlemek için değil. Aslında içimden eşini de çağırsaydı iyi olurdu diye geçirirken hemen söze başladım:
" Eşin de gelseydi , tanışırdık hem. Merak ediyorum yıllardır seninle hayatını paylaşan o sabırlı kadını!" Dedim. Ardından gülmeye başladım. Ahmet'in verdiği tepki beklediğim gibi değildi. Suratı asıldı ve somurtarak konuşmaya başladı:
" Eşimle 2 yıldır aynı evi paylaşmıyoruz."dedi.
Duyduklarım şaşırmıştım. Her zaman ki gibipatavatsızlığım üzerimde idi." Üzgünüm Ahmet! Durumundan haberim yoktu. Ama yapabileceğim bir şey varsa, elimden ne gelirse, yardıma hazırım. Sana yardım etmek isterim. Bir araya gelmeniz için. Eski bir arkadaş olarak." Dedim.
Ahmet bu sefer gülümsemeye başladı. Benim bu konuda bir şey yapamayacağımı, zaten yanlış bir karar olan evliliğinin böyle devam etmek zorunda olduğunu anlattı.
Merakıma yenik düşüp, oğlunun nerede olduğunu sorduğumda ise, Ahmet'in annesinin kendi evine yerleştiğini, akşama kadar babaannesi ile vakit geçirdiğini, akşamları da Ahmet'in nöbeti olmadığında oğlu Berk'e zaman ayırdığını anlattı. Zor bir hayatı vardı bizim soğuk nevalenin ve kimse ile paylaşmadığı sırları... Eşi ile bir araya gelme şanslarının olup olmadığını sorduğumda ise aldığım cevap" İMKANSIZ"dı. Çok kötü ne olmuş olabilirdi ki?
İmkansız olsaydı boşanırdı ve biterdi. Ama namus ile alakalı bir konu değildi anladığım kadarıyla. Dayanamayıp, yine sordum." Eşin tam olarak ne istiyor da sen yapmıyorsun Ahmet? En azında oğlun için yap!" Dedim. Ve yine verdiği cevapla beni şaşırttı.
" Kalbimi söküp atmamı! Sen kalpsiz yaşayabilir misin? Begüm ben yaşayamıyorum." Dedi.
Yine algılamada sıkıntı yaşadığım anlardandı. Peki bu adam karısına aşık değil anladım da, bu BEGAH neydi? Benim jetonlar çok köşeli olduğundan, geç algılıyordum yine. Bizim Ahmet başka birine aşıktı! Sanırım imkansız bir aşk bu...Son sorumu sormaya karar verdim:
"BEGAH ne demek, yani kim o zaman? Bu imkansız aşkın mı?" Diye sordum dayanamayarak. Tamam fazla özeldi ama merak ettim işte.
Ahmet arkasına yaslanarak konuştu:
" Dinlemeye hazır mısın?Bana bir söz ver dinlemek istiyorsan, sonuna kadar dinleyip, sonra cevap vereceksin. Aralara girip, soru sormak ya da başka bir şeyle ilgilenmek yok. Tamam diyorsan anlatırım." Dedi. Kafamla onayladım.
" Tamam başlıyorum anlatmaya BEGAH'ı......"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞ ZAMAN OLUR Kİ (TAMAMLANDI)
RomanceSevgisini yıllarca içinde saklayan bir adamdan ne beklersiniz? Neler yapabilir? Nasıl anlatır sevdasını? Cevabını bu hikayede bulacaksınız