Dziękuję za kolejną nominacje, tym razem od @princess_nusia.
Yyyy... to ja może odpowiem na te pytania, bo co to jest Liebster Aword, to chyba każdy wie ;-).
No więc tak:
1. Co pomaga ci w pisaniu?
Hmmm.... muzyka i drzwi do pokoju (nie zrozumie nikt kto nie ma młodszego rodzeństwa)
2. Ulubiony serial i film?
Um, ostatnio nie spędzam dużo czasu przed telewizorem, ale serial (o ile można tak powiedzieć) to "Galileo", a film... tym razem powiem, że "Głupi i Głupszy", ale na maxa serio to świetna komedia.
3. Dlaczego piszesz na Wattpadzie i co cię do tego skłoniło?
Piszę, żeby mieć co do roboty, a skłoniło mnie do tego marzenie, aby pokazać innym siebie, wybić się trochę z tłumu, nie być porównywaną do pustych dziewczyn, bo nie ma co ukrywać, że na tym portalu, każdy jest inny, nie ma dwóch takich samych osób, wszyscy mają coś do powiedzenia i panuje tu miła atmosfera.
4. Masz jakiejś zwierzę? Jeśli tak to jakie, jeśli nie to jakie chciałabyś mieć?
Nie mam (jeśli mój kochany braciszek się nie liczy), a chciałabym mieć jednorożca i gadającego kota :-).
5. Widzisz swoją przyszłość związahą z pianiem?
Tak, widzę siebie jak wstawiam kolejny rozdział i denerwuje się z powodu, że mój telefon się zacina. (Chyba się liczy, co?)
6. Ulubiony pisarz/pisarka i aktor/aktorka?
Pisarek i pisarzy jest zbyt wiele, żeby ich wymieniać, a jeśli mowa o aktorkach i aktorach to @magdis123 oraz moja koleżanka z ławki.
7. Co sądzisz o #cut4zayn?
Nie wypowiadam się na ten temat, bo nie wiem co to znaczy xd.
8. Wolisz pisać czy czytać?
Czytać, zdecydowanie czytać, a nawet "pożerać książki", jak to zgrabnie ujęła moja mamusia, bo do pisania nie mam ani krzty talentu.
9. Jeśli spotkałabyś magicznego kangura z koszulką My little pony i on spełniłby twoje jedno życzenie, to o co byś poprosiła? (Nie możesz prosić o pieniądze ani większą ilość życzeń)
Yyy.... tak szczerze to troszeczkę rozwala mnie to pytanie, ale byłaby to tęczowa farba do włosów, no wiecie taka fajna.
To tyle, ja nominuję:
A oto i pytanka:
1. Kim chcesz zostać w przyszłości?
2. Co Cię inspiruje?
3. Zostało w Tobie jeszcze coś z dziecka?
4. Jakie jest Twoje największe marzenie?
4.5. Skąd wziął się pomysł na Twoją nazwę?
5. Dlaczego mnie obserwujesz?Życzę Wam powodzenia w odpowiadaniu na te dziwne i niecodzienne pytania oraz przesyłam wszyskim uściski wraz z obowiązkowymi buziaczkami :*.
CZYTASZ
Eyes Open
Teen Fiction"Wszyscy czekają, aż się załamiesz Wszyscy obserwują, by poznać rezultat Nawet gdy śpisz Miej oczy otwarte" Taylor Swift "Eyes Open" ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ - Tamara nie! Stój! - usłyszałam wrzask mojej starszej o dwa lata siostry. Ostatnie co pamiętam to...