Liebster Aword part dwaaa

158 14 0
                                    

Hejka!

Jejjj! Zostałam nominowana po raz drugi, tym razem przez @chance_inspire. Dzięki Ci jeszcze raz!

Co to jest Libster Awards, objaśniałam Wam we wcześniej, a jak nie wiecie, to po prostu się cofnijcie :-).

Dobra, dobra, już nie przynudzam, przechodzę do konkretów.

1. Gdybyś mogła mieć jednorożca, jakby się nazywał i jaki miałby kolor?

Hmm... Napewno byłby różowy z białą grzywą, a jeśli chodzi o imię to myślę, że Nika będzie odpowiednie.

2. Kiedy i dlaczego zaczęłaś pisać?

Coś około miesiąc temu, a dlaczego to nie mam zielonego pojęcia...

3. Masz ulubiony film albo wytwórnię filmową?

Mam ulubiony film i jest to "Asterix i Obelix w służbie jej królewskiej mości", w wersji nie animowanej, chociaż w sumie jestem też wielką fanką "Bluse Brothers", czy jak tam to się pisze...

4. Jesteś czegoś/kogoś wielką fanką?

Tak i to przeogromną!
Przedstawiam koszykówkę, biegi na orientację, czekoladę oraz AC/DC plus Aerosmift.

5. Co lubisz robić oprócz pisania?

Czytać, czatować, godzinami gadać z moimi koleżankami, wychodzić na pizzę (pozdro dla wszyskich, z którymi ostatnio byłam), słuchać muzyki, przytulać się, oglądać filmy i wiele, wiele więcej...

Okey, to tyle, ja natomiast nominuje:

Chimerciak
@CoraPosejdona
LM96redlips
@magdis123

A oto pytanka:

1. Jakie książki polecacie przeczytać?
2. Jakie filmy polecacie obejrzeć?
3. Czemu piszecie takie świetne książki?
4. Co robicie, że macie tyle wejść?
5. Macie jeszcze w sobie coś z dziecka?

Jeżeli uznacie, że nie chcecie odpowiadać na któreś z pytań, to je pomińcie.

Sorki, że takie beznadziejne, ale nie mam lepszego pomysłu.

Buziaczki!

Eyes OpenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz