'הכחשה'

518 16 2
                                    

ליאו:
נכנסתי לביתי אחרי שהשארתי את מיה בביתה החדש ואני קצת חושש כי השארתי אותה לבד. אומנם אם שומרים אבל משום מה הלב שלי לא רגוע..

אני נכנס וצועק ״ג׳ואי ריו בואו רגע״ אני אומר בקול גבוה ושתי השומרים שלי מתייצבים מולי.
״אני צריך אותכם היום שומרים על מיה, היא מתעקשת לצאת למועדון, תשמרו עליה גם אם היא פחות תאהב את זה!״ אני דורש ומסתכל להם בתוך העיניים.
״היא בא בשביל סקס, זה מה שהיא חושבת.. מצדי תפרקו את כל מי שהיא מתקרבת אליו אני לא רוצה לשמוע שהיא שכבה עם מישהו הבנתם?״ אמרתי בטונים מעט גבוהים.
הם הנהנו והלכו.

אני מביט לקומה למעלה ורואה את לין מביטה בי בקנאה.
אני מתעלם ונכנס למעלית, לוחץ על הקומה של המשרד שלי..
עוד לפני שאני מספיק להתיישב לין מתייצבת בדלת.
״אז מי זאת מיה הזאת? היה נשמע חשוב״ היא אומרת כאילו אני באמת חייב לה דין וחשבון.

״אחת..״ אני אומר בלי להרחיב במילים.
״עוד אחת מהזונות שלך?״ היא אומרת בטון טיפה עצבני ומתקרבת אליי.
אני נעמד קרוב אליה כל כך שאני כבר מרגיש את הנשימות שלה נהיות כבדות..

״לין לין מתי תביני שגם את אחת מהזונות שלי״ אני מחייך חיוך מגורה ונושק לשפתיה. אני חייב סקס מזדמן. עכשיו.

היא מיד מנשקת אותי בחזרה ומבלי לשים לב אנחנו כבר בחדר שינה.
אנחנו ממשיכים להתנשק מעט עד שאני מחליט להרים את לין ולזרוק אותה על המיטה..

היא מורידה את חולצתה ונשארת עם חזייה בלבד..
אני מתחיל לרדת לכיוון הבטן ולנשק אותה בעדינות..
״ליאו..״ היא גונחת בזמן שהיא מגחחת.
אני ממשיך לחמם אותה מעט בזמן שאני מעליה..
עד שאנחנו מתהפכים ועכשיו היא מעליי..

היא מנשקת ומוצצת את צווארי ומשאירה עליו סימנים אני משמיט את ראשי לאחור ונוגע בחלק האחורי של השיער שלה.
היא יורדת ומתחילה לגעת לי בו.......
*שעה לאחר מכן*
אני יושב על המיטה ושואף סיגריה
לין ישנה ערומה לידי, לי זה כבר לא עושה כלום..

אני מתקדם לכיוון החלון בחדרי ומביט במיה גם מציצה מהחלון.. עיננו נפגשו והיא חייכה אליי.. הלב שלי פעם לרגע, איזה יפה היא חשבתי לעצמי העיניים והשפתיים שלה בולטות כל כך אפילו שהיא במרחק כזה.
אני לוקח עוד שאיפה ומתקשה להוציא אליה חיוך בחזרה אך בסוף זה יוצא ממני ללא שליטתי.

מיה:
הגיע הערב והחלטתי להתחיל להתארגן כבר הרי אני צריכה לצאת עוד מעט, כנראה למועדון כלשהו שברשות ליאו.
אני נכנסת להתקלח ושאני יוצאת אני שמה עליי שמלה אדומה קצרצרה עם מחשוך קטן בחזה ונעלי עקב שחורות.
אני שמה מעליי קצת איפור ובעיקר מדגישה את עיניי עם איילנר שאיזה אחד אמר לי פעם שזה משתלב יפה עם עיניי הירוקות.
אני מחליקה את השיער הבלונדיני הקצר שלי, מטיזה עליי קצת בושם וזהו אני מוכנה!

אני מתיישבת מחכה לשומרים של ליאו שיבואו לקחת אותי ופתאום נשמעה דפיקה בדלת.
קמתי לפתוח וזה היה לא אחר מאשר ליאו.

הוא בהה בי וחקר כל חלק מגופי.. הובכתי מזה נורא אבל לא יכלתי להוריד את מבטי ממנו. כמה שהוא יפה..
״את נראית טוב מיה״ הוא אמר פתאום.
״תודה״ אמרתי הושפלתי את מבטי.
הוא הרים את ראשי מסנטרי ״את מתביישת ממני?״ הוא אמר ועיננו נפגשו שוב.

״קצת״ עניתי.
״אין לך מה, תהיי ילדה טובה היום, ותהני,  כל דבר שתצטרכי תוכלי להתקשר אליי״ הוא אמר ונשק לי על הלחי נשיקה יפה ועדינה.

יצאתי אחריו לשומרים שחיכו לי עם ג׳יפ שחור גדול ונסענו...


מה אתם אומרים? ליאו מתרכך?

לזכרו 🥀||Where stories live. Discover now