לקפוץ לעמוקים..

349 8 5
                                    

נ.ב מיה:
קמתי בבוקר והחלטתי לצאת לשחות בבריכה הענקית של ליאו...
אף אחד לא היה ער, לא העוזרים לא המנקות. אף אחד.
לבשתי בגד ים בצבע חאקי ונכנסתי לבריכה, המים קפואים וזה בדיוק מה שאני אוהבת...
צללתי ושהיתי במים ככל שיכלתי.
לאחר מכן יצאתי מהמים וישבתי על אחת השימשיות הסמוכות לבריכה..
התיישבתי על הבטן ועצמתי את עיניי.. אני יכולה להישאר ככה שעות אני מתמכרת להרגשה שהמים נספגים מעליי...
כחכוח גרון נשמע ופקחתי את עיניי מגלה את לוקאס עומד ומסתכל עליי..
הוא מחייך חצי חיוך שחושף את שיניו הלבנות..
״מה?״ אני יורה בקרירות
״מה את עושה בבריכה בחמש בבוקר?״ הוא מגחח
״לא שמעת שאלו השעות הכי טובות לשחות?״ אני מתיישבת ומסתכלת קדימה.
״וואלה?״ הוא מגרד בעורפו
אני רק מהנהנת לחיוב ונעמדת למולו.. הוא בוהה לי ברגל ימין באופן מוזר גורם לי לתהות מה יש שם..
״על מה אתה מסתכל?״ אני מכווצת את עיני
״רגל ימין שלך תפוסה נכון?״ הוא זורק טענה שמפתיעה אותי.. האמת? רגל ימין הורגת אותנ מכאבים כבר כמה ימים...
״איך אתה יודע??״ אני מגחחת בפליאה
״רואים, את גם צולעת מעט וגם השריר שלך בולט.. אני יכול לשחרר לך את זה״ הוא מצביע על רגלי
״אתה?״ אני מגחחת שוב משלבת את ידיי
״לא שמעת שהייתי מסאז׳יסט פעם? עד שיריתי בכל הקליינטים ולקחתי להם את הכסף״ הוא מגחח ואני מסתכלת עליו עם כיווץ עיניים..
״בצחוק כן?״ הוא אומר אחרי כמה שניות גורם לי להוציא צחוק עמוק מהבטן..
״אבל אני באמת יכול לשחרר לך זאת בטח הרגשה נורא לא נעימה..״ הוא אמר והנהנתי
חזרתי להתיישב בשימשיה על הבטן  ושמתי את רגליי על ברכיו..
הוא מישש את רגלי בדיוק איפה שכואב לי גורם לי לעצום את עיניי ורק להתענג על ההרגשה..
עד שעוד כחכוח גרון מעורר אותי הפעם אני פוקחת אץ עיניי מהר יותר מגלה את ליאו מולי משולב ידיים ועם פרצוף זועף..
לוקאס מהר משחרר את ידיו מרגליי מביט בו בפחד.
״אני מפריע?״ ליאו עוקץ אותנו.
״האמת שכן בדיוק היינו באמצע מסאז׳.. לוקאס אמר לי שהשריר שלי ברגל תפוס כבר המון זמן וזה אפילו טיפה מסוכן״ אני מחייכת חיוך מתגרה ומסתכלת עליו מלמטה..
פרצופו נהיה זעוף משנייה לשנייה...
״ולמה פאקינג לא אמרת לי שכואבת לך הרגל כל הזמן הזה?״ ליאו מתחיל להתחרפן.
״מה זה משנה? העיקר שלוקאס  בא להציל אותי״ אני ממשיכה לחייך.

נ.מ ליאו:
אני מביט בשתיהם והדם שלי מתחמם יותר ויותר ככול שאני מביט בהם..
תשובותיה של מיה מציקות לי בעיקר כי אני לא מצליח לענות להם..
הפאקינג רגליים שלה עליו הרגליים שהיו עליי לפני שנייה.. ולמה זה בכלל מפריע לי? הרי אמרתי שאני לא רוצה אותה..
״אני צריך את לוקאס תמשיכו פעם אחרת״
אני אומר, אפילו לא מביט בהם.
״מה אבל הרגל שלי.״ מיה התיישרה אלינו
״על הזין שלי״ אני מביט בה בכעס והיא מגלגלת את עיניה..

אני נכנס למשרד שלי ואחריי לוקאס...

שתיקה הייתה ביני לבין לוקאס כאשר אני בוהה בנקודה ספציפית בחדר.
לא הייתי באמצ צריך את לוקאס פשוט לראות אותו ואת מיה ביחד זה היה פשוט בלתי נסבל.
בחיים לא קרה לי שלא שלטתי ברגשות שלי.
אני תמיד שולט על הכל אפילו על עצמי בחיים בחורה לא סובבה לי את הראש יותר מידי כמו מיה.

״ליאו??? הכל טוב?״ לוקאס אומר אחרי שלא עניתי כמה פעמים לפני.
״תגיד מה אתה לא יכול לשמור על הזין שלך? אתה נמרח על מיה?״ אני מושך באפי בעצבים.
״על מה אתה מדבר? שחררתי לה את הרגל״ לוקאס משליך את ידו לצדדים
״אל תזיין לי את המוח לוקאס אנחנו מכירים מגיל אפס אתה מסתכל עליה כמו איזו ארוחה״ ליאו מרים את קולו.
״טוב ליאו מה הקטע? אני גבר והיא פאקינג שווה רצח איך אתה רוצה שאני אסתכל עליה? וחוץ מזה אמרת שאין בינכם כלום אז מה הבעיה?״ לוקאס מרים את הקול גם כן
״מה זה קשור אליי? היא אחות של טום״ אני מגמגם את השקר על שפתיו.
לוקאס משלב את ידיו ומביט בליאו לכמה שניות עד שיוצא מפיו גיחוח..
״מה מצחיק אותך יזין?״ ליאו מרים אליו את המבט
״אתה חבר שלי כבר איזה 100 שנה ובחיים לא שיקרת כל כך גרוע.. אחי אתה מאוהב מעל כל הראש״ לוקאס ממשיך לגחח
״לך תזדיין מה אתה מבין בכלל״ אני מגלגל את עיניו בהכחשה.
אם זה כל כך לא נכון למה קשה לי לשקר כל כך?
״אני אתפוס מרחק אל תדאג, אבל תמהר בחורה כמוה נחטפת תוך כמה שניות״ לוקאס מושך בכתפיו
״לוקאס צא מזה, שום דבר לא יהיה ביננו אמרתי לה שאני לא רוצה זוגיות״ ליאו משוך באפו
״מה אתה חתיכת קוקסינל?״ לוקאס אומר
״אל תשגע אותי לוקאס אמרתי את האמת..״ אני מסתכל אל עיניו
״למי אכפת מהאמת? תגיד מה הזין שלך יצא לחופשה?? אתה ראית איך היא נראית? היא הזדמנות של פעם בחיים והיא לא רק יפה, היא חכמה ומצחיקה ולא סופרת אף אחד ובנוסף רוצה אותך.. תגיד איפה תמצא עוד אחת כזאת?״ לוקאס מסביר..
ליאו עוצם את עיניו בעוד דבריו של לוקאס מחלחלים בו. הוא יודע שהוא צודק..
״אני אשחרר ממנה, ואתה תשחרר ממני ומהעניין הזה.״ ליאו מצביע באיום על לוקאס.
לוקאס רק מרים את ידיו בהכנעה ומניד בראשו..
והוא יוצא ממשרדו של ליאו..

לזכרו 🥀||Where stories live. Discover now