התקף חרדה

479 11 1
                                    

הגיע כבר הערב וליאו עדיין במשרדו שקוע במחשבות..
הוא שעון על כיסאו כבר כמה שעות ועולה בליבו מעט חרדה...
הוא מרגיש לא טוב וחש מעט במועקה...
״פאק״ הוא ממלמל שהוא לא מצליח להבין את כאב ליבו..
הוא מתנשף מעט ולוקח לגימה מהמים שעל שידת עבודותו..
הוא נרגע קצת אבל עדיין הלב שלו לא שקט.
הוא בוהה בנקודה אקראית בחדר ופתאום שומר מתפרץ לחדרו..
הוא מביא בליאו במבט מפוחד ומבוהל ״ליאו קרה משהו..״
הוא מסנן ומשפיל מבט.
״דבר״ ליאו מביט בו ומתקשח
״אני לא רוצה שתיבהל או תכעס..״ השומר ממשיך ללכת סחור סחור
״או שתדבר או שתזדיין לי מהעיניים!״ ליאו מרים את קולו ומביט בו בתוך עיניו.
״מיה נעלמה״ השומר משפיל את מבטו..
ליאו מעבד את מה שנאמר.. הוא כמעט והצליח להרגיש את פעימות ליבו יוצאות מהחולצה.
״איפה כל השומרים? איפה פאקינג הייתם?״ הוא צועק אל עבר השומר צעקה חזקה כל כך שזה הרגיש כאילו הבניין רועד..
״היא כנראה ברחה מהחלון במחסן הוא היה פתוח.. היא לא עונה לטלפונים ולך תדע כמה זמן היא כבר לא פה..״
השומר מדבר ורק מכעיס יוצר את ליאו בכל מילה שלו.
״אתם כולכם חבורה של ליצנים בני זונות, עכשיו תקשיב לי טוב טוב..״ עיניו של ליאו מתכהות והוא מתקרב אל השומר ומחזיק את גרונו בידו הגדולה ומעדק אותה מעט מה שמקשה לשומר לנשום..
״אם אני לא אמצא אותה אני נשבע לכם אתם כולכם תתחננו להיעלם כמוה.״ תתפקסו על עצמכם תתחילו לפתוח מצלמות, מצדי תדברו עם כל בן אדם שעבר ברחוב באותו זמן.. הכל!״ ליאו דורש ומשחרר את אותו שומר שיוצא מהדלת ומגייס את כל המוחות לחפש אחרי מיה....
הם מגיעים לחדר ישיבות וליאו עומד בראש השולחן.. הוא מרעיד את רגלו ומסתכל על הנתונים שמונחים על השולחן.
מונח מולו מחשב ואיש מקצוע מהטובים ביותר בתחום כדי שינסה לפתוח את סרטי מצלמות האבטחה מהמצלמה הישנה שהייתה מחוץ למחסן.. ליאו בכלל לא ידע שיש שם מצלמה כנראה שמישהו אחר התקין אותה וזה רק הפך את הכל ליותר מסובך בשביל האיש מקצוע..
ליאו נושף בעורפו של האקר בלחץ..
״נו תעשה כבר משהו כמה זמן״ ליאו צעק פתאום והחזיק את ראשו שמתפוצץ מרוב מחשבות..
לין שהייתה בחדר נגעה בכתפו וניסתה להרגיע אותו מעט..
אחרי דקה או שתיים הכריז האקר שהצליח לפתוח את הסרט בו מיה נלקחה..
כל האנשים בחדר נגשו לאותו מחשב וראו סרטון שבו מיה קופצת מהחלון ומשום מקום קופץ עליה מישהו ושם על פניה סרט לבן עד שהיא מאבדת את ההכרה..
ליאו מביט בסרט ודמו מתחמם עד מאוד... הוא מזהה בדיוק את הבן אדן מהסרט...
״טובי״ לין אומרת ומשלבת את ידיה..
״בן של פאקינג זונה״ ליאו ממלמל ויוצא החוצה מהחדר..
הוא מתהלך במסדרון בצעדים גדולים ויורד למטה לכניסת הבית שלו.. לין מתהלכת מאחוריו מנסה לעמוד בקצבו..
״מה אתה הולך לעשות?״ לין נהגה להיות יד ימינו של ליאו ושל טום בכל מבצע כמעט.. ותמיד טום היה מפוזר עם מזג חם.. לא רגוע. וליאו לעומת זאת היה ממוחשב וממקוד הוא היה יודע בדיוק מה הולך להיות הצעדים שלו
ושלין ראתה את ליאו בצורה שבה הוא היה.  לא ממקוד, לחוץ, מאבד את הראש.. היא טיפה חששה.
ליאו המשיך להתהלך עד שהגיע לפתח הדלת..
הוא נשם אוויר ולא ענה לשאלתה של לין...
הוא הוציא סיגריה ולין הדליקה לו אותה.
הוא לקח שאיפה והסתכל ישר בדאגה.
״אני הולך להתקשר לטובי ולהוציא לו את העיניים״ הוא סינן פתאום מבלי להסתכל עליה.
״אל תעשה שטויות! הקאלו חזקים מאוד. תחכה עד שהם יפנו אלייך אל תראה להם שאכפת לך בכלל״ מילותיה של לין יכלו להשמע הגיוניות אבל באותה הסיטואציה ליאו רק רצה להביא לה סטירה שתשתיק את השטויות שהיא מוציאה מפיה.
״אני לא אשב ואחכה עד שהחולי נפש האלה יעשו לה משהו״ הוא סינן אליה
וחייג לטובי.
אחרי כמה ניסיונות בהן טובי לא עונה לליאו וליאו לא מתייאש..
״די ליאו ממתי אנשים כמו טובי קאלו עונים לטלפון?״
לין פונה אליו..
ליאו משחרר צרחה מיואשת..
ופתאום עונה קול מהצד השני של הטלפון..
ליאו ממהר להצמיד את הטלפון ״טובי?״ הוא אומר בזמן שהוא עולה במהירות לחדר המבצעים שוב..
״ליאו ליאו כמה טלפונים אתה רוצה להזמין אותי לדרינק?״ קולו העבה של טובי מגחח מהצד השני של הטלפון.
ליאו מסמן עם עיניו להאקר לנסות לאתר את מיקום הטלפון...
״אל תצחיק אותי יותר מידי נראלי שלקחת משהו ששייך לי יש מצב? ליאו מחזיר אליו.
״לצערי המתנה שלנו לא משתפת פעולה כל כך.. היא לא מרשה לספר שופ דבר על העסקים שלך שאפו ליאו אחלה כלבה מצאת לך.. הבעייה היא שאם היא לא תגלה אז לא יהיה לי שימוש בה והיא תהיה זונה שלי..״
אפשק לשמוע את חיוכו
״אתה לא תעז״ ליאו מתקשח
״אני רוצה את כל התוכניות של הבנק האיזורי שאתם מתכננים להשתלט עליו״ הוא אמר וליבו של ליאו הכה בו.
הם מתכננים להשתלט עליו כבר יותר משנתיים זה התוכניית הכי גדולה שלי איי פעם..
״בן זונה בחיים לא״ ליאו סינן אליו
״אז אין מיה..״ הוא אומר אליו
״רגע רגע.. אני אבוא למקום ונדבר..״

לזכרו 🥀||Where stories live. Discover now