התעוררתי כבר לפני עשר דקות אבל אני נשארת במיטה כדי לא להתקל בפרצוף של ליאו.
הדלת של החדר החלה להשמע כנפתחת ואני עצמתי את עיניי כדי להעמיד פני ישנה.
צעדים גדולים נשמעו והאנחה שממנה הבנתי שזה ליאו למרות שישר ידעתי עם ריחו החזק שעטף את החדר ברגע שנכנס.
בטח בא לבקש סליחה. אידיוט.
אחרי כמה דקות אני מתעוררת לגמרי ויוצאת מהחדר רואה שליאו ולוקאס כבר לא בבית.. כנראה באורווה.
אני מתיישבת במיטה שהודעה עולה על מסך הטלפון שלי.
״זוכרת או שכבר הספקת לשכוח?״ מספר שאני לא מכירה עלה על הטלפון.. נכנסתי לתמונה הקטנה שהופיעה בצד המספר.. זה האקס המיתולוגי שלי , רפאל ארמני .
כיווץ גבות עלה על פניי..
״איך אפשר לשכוח? הרי נפגשנו לפני כשבוע״ אני מגחחת אל מסך הטלפון ומשיבה לו. מאיפה יש לו המספר שלי בכלל?
״אז זה רק אני שמרגיש כאילו לא נפגשנו עוד כמה שנים מאז שראיתי אותך?״ הוא רשם גורם לי להעלות חצי חיוך על פניי.
לא סתם הוא האקס המיתולוגי שלי. הוא האקס שאהבתי יותר מכל. הוא ידע בדיוק איך להיות הגבר הרומנטי והנשלט על ידי, ולאהוב את זה. הוא התנהג כאילו את כל חיי הוא הקדיש לי.. ההבדל היחיד ביננו הוא שלי לקח פחות זמן להתגבר עליו.
״נוכל להפגש לפעמים..״ אני מתלבטת אם לשלוח.. כן? כן! אני לא של אף אחד כרגע, ואם ליאו עם האקסית שלו כרגע, אז גם אני יכולה לא? אולי גם לא, בכל זאת הוא יכעס נורא וגם אם שמים את ליאו בצד.. אם אני אפול לרגשות שוב עם רפאל?
הרי זה כבר כשל ביננו פעם אחת...
שלח.
שלחתי את ההודעה יצאתי מההודעות, כיביתי את הטלפון והטמנתי את ראשי בכרית.. הרגשתי שהוא בוער ממחשבות..
״איפה להיות עוד עשר דקות?״ הוא שלח אחרי בערך שנייה.
״בבית של ליאו״ אני חוששת לרשום..
אני מברישה את שיערי ומוציאה מהארון את הדבר הראשון שאני רואה.
אני ורפאל הלכנו ביער שהוא טען שיש נהר יפה בסופו של הטיול המטלטל אליו הוא לקח אותי.
״רגע אתה לא אמור להיות עכשיו עם ליאו ולוקאס באורווה?״ אני מביטה ברפאל..
״אני ביום 'חופשי' או משהו כזה.. ליאו ולוקאס עם המאלפת ואין לי כל כך מה לעשות שם..״ הוא מגרד בעורפו..
״אז מיה ברונו, למה את בעצם גרה אצל ליאו״ הוא מפנה את מבטו אליי בין צעד לצעד.
״אממ זה קצת מסובך, בעיקרון אחרי שטום אחי מת הסתבכתי עם איזה טובי אחד..״
״טובי קאלו????״ הוא פוער את עיניו.
״כן כן בדיוק זה! אז ליאו החליט להגן עליי ועברתי לבית סמוך לביתו.. אבל גם זה לא עבד כי טובי חטף אותי אז..״
״טובי קאלו חטף אותך??״ הוא ממשיך לפעור את עיניו.
״תפסיק לקטוע אותי! אז הוא חטף אותי אבל לזמן קצר למזלי.. אז אחרי זה החלטנו.. כאילו ליאו ליאו החליט שאני אגור איתו..״ אני מתנשפת ומביטה בו..
הוא מצקצק בשיניו ומגחח.
״מה?״ אני תוהה.
״ליאו החליט, ליאו אמר.. מה איתך? איפה את בסיפור?״ הוא מכווץ גבותיו אליי..
עוד משהו שגרם לי לאהוב את רפאל כל כך..
תמיד מחפש את הצד השני בכל סיפור..
תמיד ישים לב לדברים שאני לא שמתי לב אליהם.
״לא לא אולי יצא רושם מוטעה.. אני הסכמתי לכל צעד!! ליאו הציל אותי בגדול.. ״ אני משפילה מבט..
״הגענו״ הוא מצביע על נהר ענק ויפה ביופיו..
אנחנו מתיישבים אל מול הנהר..
״האמת לפני כמה ימים שאלתי את ליאו עלייך.. אם יש לך מישהו..״ הוא מכחכח בגרונו. ומביט אל האופק.
״ומה הוא אמר?״ אני מסתקרנת יותר מתגובתו של ליאו מאשר מהשיחה עם רפאל.
״נראלי קצת התעצבן., אמר שאלו החיים שלך ואין צורך להתערב לך״ הוא מביט בי..
״צודק..״ אני משפילה את מבטי..
״מיה אני יודע שרמזים את מבינה.. תגידי עכשיו את האמת.. יש לי סיכוי איתך.. שוב?״ הוא אומר את אותן המילים שאמר בפעם הראשונה שנהיינו זוג...
נותרתי ללא מילים..
הוא מביט בי
ואני מביטה בו..
מה להגיד?
יש לו סיכוי??? אני בספק אם אני בכלל יודעת כרגע..
וצלצול טלפון קטע את השקט ביננו..
אני עונה אל הטלפון המציל במהירות ומצמידה לאוזניי.
״איפה את??״ ליאו שואג מהצד השני.
אני מביטה בשעוני שמבינה שלא שמתי לב שהשקיעה מיהרה להגיע.
״לא שמתי לב לשעה.. יצאתי לסיבוב ביער..״ אני מגרדת בעורפי..
״לבד? זה מסוכן!״
להגיד את זה??? למה אני כל כך חוששת?!
״עם רפאל״ אני אומרת בקול חלש.
״איזה רפאל? ארמני? האקס שלך?״ הוא מתחיל להשמע קצר..
״כן מה הבעיה?״ אני מכחכחת בגרוני
״מיה תחזרי לפה!״ הוא מצווה עליי בדרך שמציקה לי.
״ואם לא מה תעשה לי??״ אני מרימה את קולי.
״מיה אל תרגיזי אותי כדאי לך לחזור לפה בעשר דקות הקרובות כי אם לא אני אבוא לשם בעצמי ואז אני כבר אפסיק להיות נחמד!״ הוא מנתק את השיחה..
פאק!
אני חותכת את המפגש עם רפאל בלת ברירה משאירה אותו חסר תשובה..
אנחנו ממהרים למכוניתו..
אני נפרדת ממנו לשלום ומבטיחה לו שנישאר בקשר.
אני נכנסת לבית ומביטה בלוקאס וליאו ישובים בסלון ומביטים בדלת בקשיחות.. מחכים רק לי!
״מה? ישיבה בלעדיי?״ אני מגחחת כדי לשבור את הקרח.
״אז מה? מנסים להחזיר לליאו? הולכים עם פסיכופט לטיול ביער?״ ליאו מגחח בלי צחוק.
״מיה זה לא בסדר״ לוקאס מוסיף לו..
אני מסתכלת על שניהם דקה ארוכה ולבסוף פורצת בצחוק.
״אני ממש לא מנסה להחזיר לך.. אם היית חושב על עוד אנשים חוץ מעל הזין שלך.. היית מבין שאני פה לבד כל יום בלי לעשות שום דבר.. אם הייתי רוצה להחזיר לך הייתי מתנשקת איתו בדיוק כמה שאתה עשית אבל אני כולה הלכתי לטיול.״ אני מביטה בלוקאס מביט בליאו בפליאה.. הוא לא יודע שהם התנשקו?
״ורפאל לא פסיכופט.. ויודע מה אולי הוא כן.. אבל מה זה שונה מכל מי שהתאהבתי בו עד עכשיו נכון ליאו?״ אני מחייכת חצי חיוך ועולה לחדרי.
YOU ARE READING
לזכרו 🥀||
Roman d'amourליאו ג׳וליאני, ראש מאפיה קשוח, לרוב בקטע של סטוצים מזדמנים בלי הרבה ״בלבולי מוח״. לא מזמן איבד בן אדם קרוב אליו, מאוד. אבל.. האבדה הזאת השאירה אחריה את מיה ברונו שליאו לא ניחש כמה היא תעשה לו בלאגן בראש ואולי גם בלב? מיה נחושה בדעתה לפלרטט עם כל...