'שוט אחד, יותר מידי'

580 17 1
                                    


הגענו למועדון שכמו שניחשתי הוא בבעלות ליאו.
היה שם תור ארוך אבל הגורילות שליאו הצמיד לי עקפו את כולם והגיעו להתחלה. ניסיתי לתפוס מבטים כועסים של אנשים אבל.. משום מה כלום.. כולם התנהגו כאילו זה מובן מאליו שיעקפו אותם..

נכנסנו וישר התיישבתי על הבר.
״תעשה לי שוט״ אני אומרת לבר מן בזמן שאני קצת חוקרת את המועדון מסביב. מרשים.

״מה יפה כמוך שותה?״
״מממ ויסקי או ואן גוך, לא משנה תביא משהו״ אני אפילו לא מחייכת אליו בחזרה. רק מחכה שאלכהול כבר ישפיע עליי וישכיח ממני את החיים המוזרים שלי.
הוא הגיש לי את השוט לאחר כמה שניות.

עלה לי חיוך כמו ילד שראה סוכריה שהוא חיכה לה או משהו.
באתי לקחת את הכוס הקטנה אבל שומר אחד לקח את הכוס מידי.
״מה אתה עושה?״ אני פונה אליו בעצבים.
״תירגעי מה את מתעצבנת בסהכ הכל עושה את העבודה שלי, רוצה לראות שאין לך שום דבר בכוס שאף אחד לא שם לך משהו״ הוא לוחש לי ומתחיל לעשות עליו ניסויים שנראים טיפשים למידי.
״קחי״ הוא מסר לי לבסוף.

״תודה באמת״ אני לוקחת מידו את השוט וישר מכניסה לגרוני. זה שורף לי ומר לי ומגעיל לי.. אבל מרגיש כל כך פאקינג טוב.
״אפשר עוד כזה״ אני פונה לברמן שוב, הפעם מחוייכת.
״בשבילך הכל״ הוט מסתובב ואני מביטה בשומר הקשוח מעליי כמו איזה רובוט.

אני מסיטה ממנו את המבט ומנסה  לחפש את השומר השני שבא איתו מסביבי.. אך אני לא מוצאת אותו וזה מוזר.. ופתאום צץ בראשי רעיון..
״תגידי איך זה שאנחנו לא מכירים אה? מה השם שלך?״ אני אומרת בקלילות שלא אפיינה אותי עד עכשיו.
״אני ריו, יותר מזה אנחנו לא נכיר״ הוא אומר ובוהה בנקודה אקראית מעל הראש לי.

״ריו אתה כזה סקסי, תעשה איתי שוט״ אני מניחה את ידי על חזהו.
״איך את כבר שיכורה בקושי שתית״ הוא מוריד את ידי ממנו.
״אני לא שיכורה פשוט זה קצת עצוב לי לראות אותך ככה, עם הפרצוף החמוץ שלכם תמיד״ אני אומרת ועושה פרצוף שאמור לדמות לשלהם.
הוא מנסה להסתיר חזק את החיוך על פניו.
״תגיד ריו? איפה חבר שלך?״ אני מתעניינת.
״ג׳ואי פגש פה כמה חברים משותפים שלנו אז הוא הלך לשתות איתם קצת״ הוא אומר ומצביע על שולחן מלא גברים מולנו.
״לא מקצועי מצדו״ אני מחייכת אליו.
״לא צריך הרבה עבודה על קטנה כמוך אני יכול להסתדר בלעדיו.״
הוא מקניט אותי..

״וואי הם מסתכלים לפה המון בטח נורא לא נעים שאתה לא הולך לשבת איתם.. תלך קצת אל תדאג אני נשארת פה אתה תסתכל עליי מרחוק״ אני אומרת בתקווה שירד ממני.
״אין מצב!״

הוא יורה במהירות אך גם בהיסוס ואני מתבאסת שאני מבינה שאני לא אצליח להוריד אותו ממני.
השוט מול העיניים שלי כבר מזמן ואני בולעת גם אותו.
שורף, מר, מגעיל, טוב.
״טוב אולי אני אלך לקצת.. שלא תעזי לזוז את שומעת?״
הוא פתאום אומר משום מקום ואני חושבת שאני מדמיינת.
״כן כן בטח תהנה ריו״ אני מחייכת חיוך מזויף אליו ותחושת מדגדת את בטני. אני מתחילה להתפרע.
אני לוקחת שוט, ועוד אחד ועוד אחד. בערך בשישי הבטתי לריו וראיתי שהוא בכלל לא שם לב אליי וגם שיכור ברמה מוגזמת.
זרמתי לרחבה והתחלתי לרקוד, לרקוד כאילו אין מחר וכאילו אף אחד לא מסתכל..

נצמד אליי מישהו מאחורה והתחיל לרקוד איתי..
נענעתי את האגן שלי עליו בלי לחשוב יותר מידי..
אני מרגישה את נשמותיו על הצוואר שלי ״בואי נעלה לחדרים בקומה למעלה״ הוא קובע ואני מסתובבת אליו למרןת שאני כבר מזמן לא פיקחת כדי לחשוב. ״אתה יודע מה? חיים רק פעם אחת לך תדע אולי אני אגמור כמו טום מחר״ אני מביטה בעינו אני ממשיכה לרקוד בזמן שאני מדברת אליו.

הוא לא מבין לרגע אבל אנחנו עולים לקומה למעלה ולחדר אקראי שם.
הוא מסתכל לי בתוך העיניים ואני מהר קופצת לו על השפתיים בלי יותר מידי מבטים..
אנחנו מתנשקים וזה מהר נפסק ואנחנו נזרקים על המיטה ואני מעליו.
אני ניגשת לחבר שלו למטה ומחייכת אליו חיוך שיכור..
הוא נוגע בשיעורי בעודי מורידה לו את המכנס..

אני מכניסה אותו לפה בלי לחשוב ואחרי כמה דקות בהן הוא גונח ונוגע בשיערי אני מחליטה להוריד את התחתונים ולהתיישב עליו..
אני רוכבת עליו והראש שלי מתפוצץ.. אני אפילו לא גונחת יותר מידי אני רק מסתחררת..

לרגע חשבתי על ליאו, כמה הוא חתיך ולא שם עליי. הלוואי שהוא היה פה לראות אותי ככה רוכבת על מישהו.. אולי זה היה משכנע אותי שכני סקס טוב.. עלו לי מחשבות מוזרות כאלה לראש והתקבלה החלטה נוראית בראשי באותו רגע.
להתקשר  לליאו.

״אני צריכה להתקשר רגע״ אני אומרת אבל לא מפסיקה לרכב על אותו בחור.
אחרי כמה צלצולים ליאו עונה לטלפון.
״הלו? מיה אני באמצע משהו.. הכל בסדר?״ הוא אומר לי.
״רק שתדע ליאו, שאני לא מזדיינת עכשיו עם מישהו ושאני סקס טוב ואני לא מבינה למה אתה עושה את עצמך לא שם עליי או משהו״ אני אומרת בקול שנשמע שיכור וסחרורי.

״מה?? אל תשגעי אותי מיה! תספיקי לדבר שטויות איפה פאקינג ריו??״ הוא צרח עליי מהצד השני.
״טני לא יודעת אוף הוא היה חמוד דווקא. תראה איזה יפה אני גונחת.. כןןן בייבי כן״ אני אומרת בקול מגרה למרןת שאני לא מרגישה כלום
״פאק פאק פאק אני בדרך״ הוא ניתק...
הבחור גמר מזמן ויצא מהחדר ואני נרדמתי על המיטה.

לזכרו 🥀||Where stories live. Discover now