אורח

373 11 0
                                    

מיה:
אני מתהפכת במיטה שלי מאז שנכנסתי אליה אני מתיישבת מיואשת מהניסיונות להירדם ומביטה בשעון השעה 3:00.. והראש שלי מתפוצץ ממחשבות על ה׳שיחת/ריב׳ שהיה לי ולליאו לפני שבועיים.. כרגע אנחנו חולפים אחד ליד השני בקרירות בלי לתקשר יותר מידי.. המכנה המשותף של שתינו הוא האגו המנופח שלנו. אנחנו מתנהגים כמו אחים שיתווכחו על משהו ועכשיו לא מדברים ומתעלמים אחד מהשני..
האמת? רוב הכוונה של האמירה שלי על טובי הייתה בשביל שליאו התעצבן אבל אני מתחילה לחשוב שאולי זה נכון.. אולי בגלל שהמחשבה על זה שהבן זונה הזה שחטף אותי והתעלל בי יושב עכשיו רגל על רגל עם תוכנית ענקית לשוד בנק מזוין אולי בגלל זה אני לא מצליחה לישון כמו שצריך כבר כמעט חודש..
אווירת החדר הופכת להיות אפלה ממחשבה למחשבה וחום גופי עולה מרגע לרגע
אני מחליטה לקום לקחת כוס מים מהמטבח..
אני יוצאת מהחדר אל המסדרון הארוך, אני מתקדמת כמה צעדים מחדרי ומגיעה לחדר של ליאו..
אני רק מביטה בדלת לכמה שניות ואז ממשיכה..
אני יורדת במדרגות אבל חוזרת אחורה שקולות מושכות את תשומת ליבי..
אני מביטה במשרד של ליאו  שחצי מהדלת פתוחה ובה ליאו ועוזרו הנאמן לוקאס.
לוקאס הוא גבר גבוה עם גוף רחב הוא טיפה יותר נמוך מליאו אבל הוא עדיין ענק..
יש לו עיניים שחורות שיער חום ומבט אפל בפרצוף..
לוקאס הגיע לפה לפני כמה ימים...  גם אותו אני זוכרת כחבר ילדות של טום.. לפי מה שהבנתי הוא חזר מעסקים בפריז ולפי החיבוק הגברי והחברי שהוציא מליאו הבנתי שהוא היה שם לא מעט זמן... אני לא אומרת ללוקאס אפילו שלום.
אולי כי אני מרגישה שהוא לוקח את מקומו של טום וזה מעצבן אותי כל כך מהר ליאו מחליף אותו?
זה גם קצת מעצבן אותי שליאו כל כך אנושי איתו וכל כך שמח איתו... ואת זה אני לא באמצ מצליחה להסביר למה.. אולי זה קצת מקנאה..
היא מחליטה להתקדם מעט לכיוון החדר ולהקשיב לשיחתם..
״לא הבנתי מה אתה רוצה לעשות?״ לוקאס עומד מול ליאו במבט דואג.
״אני רוצה להיכנס למקום של טובי ולקחת את התוכניות המזוינות שלנו לוקאס״ ליאו אומר בטון רגוע בוהה בנקודה בחדר.
״כן? ומה פאקינג תעשה עם טובי? הוא ירדוף אותך כל החיים.. ואל תגיד לי שתהרוג אותו ליאו, יהיו לו יורשים והם ירדפו אותך״ לוקאס מביט בו.
״אז אני אהרוג אותו ואני אהרוג את אחים שלו ואת הבנים שלו ואת כל מי שפאקינג קרוי על שם קאלו בעיר הזאת״ ליאו מגחח בחולניות אל לוקאס.
״ואת אשתו הזונה נעשה עקרה לכל הפאקינג חיים שלה כדי שלא תתרבה או משהו, אתה מבין? לא אכפת לי מה יהיה. הוא לא כיבד אותי אני פאקינג ליאו ג׳וליאני והוא לא כיבד אותי.
הייתי טיפה חלש כי טום הלך אבל עכשיו אני אשיב לעצמי את הכבוד שמגיע לי״ ליאו ממשיך לבהות בקרירות משאיר את לוקאס חסר מילים.
״אתה פאקינג בן זונה משוגע״ לוקאס מגחח ולוקח שאיפה מסיגריה..
וליאו אחריו.
השיחה השתתקה.. התכוונתי להסתובב אחורה וללכת אבל אז הם המשיכו לדבר..
״מה הקטע של הבחורה?״ לוקאס מסתכל אל ליאו.
״שום קטע. זאת אחות של טום״ ליאו משיב
״היא יפה״ לוקאס משפיל מבט,
״מה זה פאקינג אמור להביע?״ ליאו מכווץ את גבותיו..
״אל תתעצבן זה פשוט נראה שאתה דואג לה יפה ושאתה נורא כועס על טובי בגללה.. אז חשבתי..״ לוקאס ממשיך להשפיל את מבטו..
״די שחרר, אתה מכיר אותי אני לא רוצה חברה זה כמו כלא״ ליאו לוקח עוד שאיפה מהסיגרייה..
״אתה עדיין תקוע על אנה״ לוקאס זורק לאוויר ומחייך חיוך ניצחון.
״מה?״ ליאו מסתכל אל עיניו
״עכשיו אני מבין הכל אתה פשוט עדיין תקוע עליה ואתה פאקינג לא מצליח לשחר אה?״ לוקאס ממשיך וליאו מגלגל את עינו
״לא תקוע על אף אחת ותפסיק להזכיר את השם שלה, זה היה זה נגמר! היא לימדה אותה שאהבה זה חרא זה הכל.״
הם השתתקו שוב הפעם לתמיד..
מיה התבלבלה מעט וחזרה למיטתה..
אנה? מה הייתה לליאו חברה אמיתית????
היא שברה לו את הלב? אולי היא בגדה בו?
הו איך אפשר לבגוד באליל הזה? חשבתי לעצמי בעודי מתהפכת במיטתי עדיין...
אחרי כמה דקות ממושכות של תזוזה הצלחתי להירדם קצת.

לזכרו 🥀||Where stories live. Discover now