'זה עסק שלי?'

630 19 1
                                    

אחרי ההלוויה של טום שהחלטתי לחתוך נכנסתי לג׳יפ שלי והתחלתי לנסוע, עוד שתי מכוניות של שומרים מאחוריי ואני נוסע כאילו הכביש של אבא שלי,
נותן גז ולא שם לב למהירות מרוב המחשבות.

פאקינג מיה אה? לא ראיתי אותה מלא שנים היא יפה, העיניים שלה איזה שילוב לא ברור של חום וירוק.. עיניים טובות כאלו אבל כואבות בדיוק כמו של טום.. יכלתי להסתכל עליהן שעות אבל היא סטרה לי והחזירה אותי למציאות.
לשנייה שכחתי שאנחנו בהלוויה של אח שלה. ועוד היא מאשימה אותי.. מי היא בכלל? אז היא אחותו סבבה, היא לא יודעת כלום ממה שהיה ביני לבין טום, מהעסקים שלנו.

רציתי לעשות ׳מחווה׳ לטום לקחת אותה תחת חסותי, לשמור עליה אבל זין שיקרה לה מה שיקרה לה זה לא עסק שלי. אני חושב ומתחיל להתחמם, אני פונה שמאלה עם ההגה ומגיע לבית שלי. אנחנו יורדים מהאוטו אני מסמן קטנה לשומר והוא פותח לי את הדלת.

אני נכנס למעלית ולוחץ על הקומה שבה נמצא המשרד שלי.. נכנס ומתיישב על הכיסא שלי ומתנשף לרגע..

אשכרה הוא לא פה יותר זה מרגיש כמו איזה חלום, או יותר נכון סיוט..
אני נעמד ומסתכל בחלון..
הקומה גבוהה מאוד אז זה תמיד מרגיע להסתכל מלמעלה..
אחרי כמה דקות של שקט נשמעה דפיקה בדלת..
״כן?״ אני אומר בקול עבה והדלת נפתחת..

״על מה אתה חושב טייגר״
אני ישר מבין מי זאת, ״לא דיברנו כבר על הכינוי הזה לין?״ אני אומר מגחח בזמן שאני מסתובב אליה ומתיישב בכיסא שלי. לין זאת המזכירה שלי או יזיזה שלי תקראו לזה איך שאתם רוצים.
״אני קוראת לך ככה כי ככה אתה במיטה אתה מבין? טייגר״ היא מתקדמת ומתיישבת עליי.

אני לא מגיב בהתחלה אני רק מגלגל עיניים ומשמיט את ראשי לאחור.
״יש לי הרבה חדשות בשבילך ג׳וליאני״ היא מניחה את ידה על החזה שלי. ומתחילה לזוז בטבעיות עם הישבן שלה.
״אז אולי תלכי לשבת בכיסא מולי ולא תנסי להסיח את דעתי לין?״ אני פוקד עליה מגחח ומסתכל לה ישר בתוך העיניים נותן לב מבט חצי שטותי חצי רציני.

היא מסתכלת עליי לכמה שניות והולכת לשבת בכיסא כמו שאמרתי.
אני רגיל ללין כל כך כנראה בגלל זה המשחקים שלה לא כל כך מעוררים בי משהו..

״טוב אז טייגר יש לך פגישה עוד שעה אתה זוכר? עם טובי קאלו״
אני מגרד בעורפי ״שיט שכחתי מזה״ אני שונא את הזין הזה אבל אבא שלן היה שותף של אבא שלי בעודו בחיים אז אני קיבלתי את הנטל הזה עליי.
״לבטל?״ לין אומרת תוך כדי שהיא מדפדפת במסמכים.

״לא לא הכל בסדר עוד שעה תכניסי אותו בסדר?״ הדבר האחרון שאני צריך זה שיתחילו לדבר שאני לא מתפקד בלי טום.. ״ועכשיו..״ היא אומרת בזמן שהיא פותחת את כפתורי החולצה שלה.. ומתכופפות לכיסא שלי ככה שהפנים שלנו אחד מות השנייה ״ועכשיו את הולכת לבדוק לי מה הזין הזה רוצה ממני״ אני אומר בזמן שאני מלטף את פניה. ״אני מתעצבן שאת מגזימה, את לא תגרמי לי להתעצבן נכון לין?״ היא נבהלה והתיישרה. ״לא כדאי״ היא אמרה בזמן שהיא יוצא סוגרת את החולצה בחזרה לפני שהיא יוצא היא מצדיעה לי בציניות וסוגרת את הדלת.

אני מגלגל עיניים ויושב במשרד מנסה לשרוף את השעה הזאת כי אני מסוקרן, הדבר האחרון שאני צריך עכשיו זה בעיות עם טובי קאלו, אבא שלו מאט קאלו, היה חבר טוב של אבא שלי הם היו שותפים שכולם הכירו, אבל אז הגיעו היורשים שזה אני והבן של מאט, טובי.
ומאז? אנחנו תמיד אנחנו הולכים על ביצים, עקיצה פה עקיצה שם, אבל אנחנו מכבדים אחד את השני כי אנחנו לא יכולים להיפטר אחד מהשני...

*כעבור שעה*
״קאלו כאן אני יכולה להכניס אותו?״ לין פתחה את הדלת.
הנהנתי לחיוב וטובי נכנס.
״ליאו ליאו ליאו, מה איתך ג׳וליאני״ הוא אומר בקול מציק ומתיישב מולי.
״לין תגידי לאחת מהעוזרות להביא לטובי שלנו משהו לשתות, מה אתה שותה טובי?״ אני מחייך חיוך מזויף אליו, משחק אותה מתעניין.
״ויסקי יהיה טוב, ולין בואי אליי אחר כך יהיה לנו כיף ביחד״
הוא מנסה להשכיב את לין במטרה כמובן להציק לי.
אני רק מגלגל עיניים ומסמן ללין לצאת החוצה.
היא חוזרת אחרי כמה דקות עם שתי כוסות ובהן ויסיקי,
כמה דקות בהן טובי מעלה זכרונות שלנו מפשעים ביחד ומבלבל לי את השכל.
שלין יוצאת הוא נושך את שפתיו ומחייך אליי בהתגרות.
אני לא מגיב ורק מחכה שלין תצא..
״אז.. למה זכיתי בביקור שלך?״ אני מתעניין ולוקח לגימה מכוס הויסקי שלי.

״שמעתי על טום, תנחומיי״ הוא לוקח לגימה גם הוא

אני משפיל מבט ושותק לכמה שניות.
״כן.. תודה״ אני אומר לבסוף..
״רצו השמועות וגילו שיש לטום אחות, מיה ברונו״
הוא אומר ואני מרים אליו את המבט במהירות, זין מאיפה הוא יודע.
״ולא מעט אנשים רוצים את מיה לעצמם, היא הייתה סוחרת לפני כמעט שנתיים, הסוחרת הכי טובה שהייתה, ככה אומרים ועכשיו יש מחסור בסוחרים, הרבה יצטרכו אחת כמוה ועוד עם מראה כזה, לך תדע מי יקפוץ על המציאה, אולי אפילו כאלו שרוצים לנקום בטום אתה יודע... אז חשבתי ו.. אני אעשה לך טובה ואקח אותה תחת חסותי..״

״בחיים לא״ אני יורה אליו במהירות.
״הי היי היי לא צריך להתעצבן ליאו, אני אדאג לה, חבל שלא תסכים ואז גם יהיה ביננו קרע, הרי שאתה בלי טום ואני עם כל הצוות שלי ברור מי מביננו ינצח בקרב הזה״
הוא מחייך חיוך שטני אליי.

״אתה רוצה לצאת נגדי לקרב על ילדונת? בכיף, אני לא יודע איך זה אצלך אבל אני לא בוגד באנשים שלי טובי.״ אני אומר ונשען אחורה על הכיסא כאילו זה עובר לידי..
״אל תיכנס לזה ליאו אל תהיה טיפש״ הוא אומר ודופק חזק בשולחן.
״השיחה נגמרה מזמן קאלו אתה מוזמן ללכת״
אני אומר,
הוא מושך באפו קם מעוצבן ויוצא.
פאק זה מה שחסר לי עכשיו.



מה אתם אומרים, כדאי להמשיך? ❤️

לזכרו 🥀||Where stories live. Discover now