מילה אחת שלך.

416 12 1
                                    

ליאו מתיישב בכורסא מרוחקת מכולם ושותה לו כוס ויסקי בלי טיפת מתיקות.. הוא מביט בשומריו משתכרים וזה מדגדג לו את העצבים מעט.. הוא אוהב שכולם מפוקסים והכל מסודר! אבל הוא לא באמת יכול להגיד להם משהו הרי הוא זה שארגן את כל זה...
הוא מביט בשולחן לידו ורואה אקדח זרוק, הוא מרים אותו אליו ולפני שהוא מספיק לחקור אותו מעט הוא שומע שתי שומרים שיכורים מתהלכים מאחוריו ומדברים...
״אני אבדתי את הנשק שלי אם ליאו ישמע על זה הוא יתלה אותי״ שומר אחד אמר.
״כמה אומץ?? אם אני מכיר את ליאו מספיק טוב הוא יתלה לך את האקדח כשרשרת לצוואר״ השומר השני אמר.
השומרים התקדמו מעט והתנגשו בגופו הקשה של ליאו שעומד מולם..
״הנשק המופקר הזה במקרה שלך רומנו?״ הוא מרים את האקדח שמצא..
שתי השומרים מסתכלים על ליאו בפנים מפוחדות שמגלים ששמע את כל שיחתם.
״אני אקבל איזה עונש ש..״ רומנו משפיל את מבטו.
״חד פעמי, פעם הבאה שזה יקרה אני מבטיח לך אישית רומנו אני אעשה בך חור עם האקדח בעצמי״ ליאו מסתכל אל תוך עיניו בלי שום הבעה.
השומרים מסתכלים אחד על השני ואז על ליאו בבלבול, ליאו לא אחד שמרחם.. הוא אחד שמאמין בעונשים, אחד שמאמין שאם לא תעניש הבן אדם לא ילמד...
״ליאו מעולם לא ראינו אותך כל כך רך״ שומר אחד זורק לאוויר
״האם זאת הבחורה הזאת? עושה ניסים ונפלאות״ גם השני אמר.
הפולשניות שלהם הכעיסה את ליאו.. במיוחד כי הוא בן אדם לעצמו שחי לבד ורק הוא יודע על דברים שקורים לו בחיים...
״אני מסתובב עכשיו עם הגב אליכם... עופו לי מהעיניים שאני לא אראה אותכם שאני אסתובב חזרה הבנתם?״ ליאו סובב את גבו.
״שזאת תהיה הפעם אחרונה שאתה קורא לי ליאו, רומנו!״ ליאו הוסיף והסתובב...
לא עברה שנייה עד שהשניים הסתלקו מרוב פחד..
ליאו הרגיש צעדים מאחוריו והתעצבן ״אם אתם עדיין פה אני..״ ליאו סובב את ראשו בחזרה והביט במיה שעומדת מולו..
היא לבשה חולצה כל כך קצרה, חולצה שליאו הכיר מהארון שלו..
השם ישמור הבחורה הזאת רוצה לחרפן אותי..
ליאו חשב לעצמו בזמן שהוא מביט בה..
״מה באת להגיד?״ מיה חייכה אליו.
״ארוכה החולצה שלך, הגזמת״ ליאו זורק אליה חצי עקיצה חצי רציני..
״לא אהבת?״ היא מחייכת חיוך שובב ומסתובבת בשביל שליאו יביט בישבן שלה שהחולצה לא כל כך מכסה..
ליאו מרגיש את איברו מלמטה מזדקף מכל שנייה שבה הוא מסתכל על הבחורה הזאת... איך יכול להיות שעומד לי מלראות אותה? מלשמוע אותה מדברת? ליאו חשב לעצמו..
הוא נושך את שפתיו ״לא אהבתי שכולם פה יכולים להסתכל״
״מי יגע בי שאתה לידי?״ היא מחייכת ומסתכל אל תוך עיניו.
״אף אחד אף פעם..״ עיניו של ליאו התכהו שהוא מביט אל תוך עיניה גם...
״נחיה ונראה״ מיה לחשה אליו וחייכה חצי והתיישבה בין כל הגברים שהיו בסלון..
ליאו הסתכל עליה ברכושניות היא משגעת אותו.. היא פאקינג משגעת אותו הוא בחיים לא הרגיש שהוא כל כך נמשך למישהי..
הוא גם התרשם ממנה המון..
יש לה ביצים לגרום לו לקנא, היא לא מפחדת ממנו כמו כולם..
הוא תמיד היה הבן אדם הזה שעובר במקום וכל הראשים מסתובבים אליו והוא מרגיש שככה גם מיה..
זה מושך אותו, כל פאקינג דבר בה.
הגיע כבר אמצע הלילה וכולם רוקדים ושותים חוץ מליאו שפשוט יושב בכיסא ומידי פעם בוהה במיה לאיזה שעה כדי לראות שהכל בסדר..
מיה התקרבה אל ליאו, ״ליאו ג׳וליאני... בוא לרקוד איתי..״ היא הייתה נראית שתויה בעיניי ליאו אז הוא לא לקח אותה ברצינות..
״אני לא רוקד״ ליאו אמר ישוב על הכיסא שלו מסתכל על חולצתה הקצרה מלמטה שמוציאה אותו מריכוז..
״נו בשבילי אחד קטן״ מיה המשיכה להתחנן
הוא הניד בראשו בגיחוח..
בן רגע מיה התיישבה על ליאו עוד לפני שהוא שם לב מה קורה...
היא ישבה עליו והחלה להניע את האגן שלה לפי קצב השיר..
מרגישה כמה הוא מגורה ממנה והוא מרגיש את כל שריריה מתכווצים...
ליאו משך את מיה מעורפה גורם לה להתיישב על ברכיה מולו..
״מיה מילה אחת שלך עכשיו וכולם עפים מפה עכשיו ואנחנו נשארים רק אני ואת״ ליאו מסתכל על שפתיה של מיה וכך גם היא..
ליאו מת לאכול לה את השפתיים כבר ולא להשאיר כלום אבל ברגע שהוא נרכן לעברה היא קמה ונעמדת.
משאירה אותו מגורה ולא מסופק בדיוק כמו שהתכוונה שיהיה..
״כן״ היא אמרה מבלבלת אותו
״מה?״ הוא תוהה
״מילה אחת שלי לא? כן תעיף אותם ובוא לחדר״ מיה מחייכת והוא נעמד מולה גם ״טוב כולם לה..״ הוא צעק אל עבר החדר בקולו הגבוה ומיה שמה את ידה על פיו שהבינה שהוא רציני..
״שקט משוגע צחקתי״ היא מחייכת ומורידה את ידה מפניו מגלה את חיוכו עם הגומות היא מתחילה להעביר את אצבעותיה הקטנות על שפתיו האדומות.. ״עזוב את כולם פה פשוט בוא לחדר, טיפה רעש מלחיץ אותך״ מיה ממשיכה להעביר את ידיה עליו..
״הרעש יפריע לי לשמוע אותך צורחת מעונג״ הוא מוריד את ידה ממנו, מחייך חצי חיוך ומתקרב אליה אפילו עוד..
״אתה לא יכול לגרום לי לצרוח״ מיה חייכה במבוכה
״אוחח פאק כמה שאת תצרחי מיה ברונו״ הוא לוחש אליה ומיה נהיית מגורה אפילו יותר ממנו ומהקול שלו..

לזכרו 🥀||Where stories live. Discover now