מיאנה

281 9 0
                                    

ליאו:
אני מעביר את ידי על אותה סוסה בעייתית שאנה דיברה עליה. אני מהופנט ממנה היא כזאת יפה!
״מה את אומרת אולי אקרא לך מיה? או יותר טוב אפילו,  אולי אקרא לך אנה.. מיאנה?״ אני מלטף את הכתם הלבן שלה בצוואר..
״אני פשוט לא מאמין שהיא יצאה איתו לדייט ביער! אנחנו בנפרד כולה יום״ אני נאנח ומביט בסוסה..
לא יודע למה מרגיש לי שהיא מקשיבה לי.
״יצאתי דביל שלא סיפרתי לה על אנה אני מודה! אבל מה זה אומר שבגדתי בה? לא מבין אותה״
״וחוץ מזה היא מלחתחילה לא האמינה בי שאני אצליח במערכת יחסים הזאת אז מה זה משנה??״ אני בועט בעצבים בערמת החציר..
״היא לא תענה לך אתה יודע..״ אנה נשמעה משולבת ידיים מאחורי.
אני מסובב את מבטי אליה ונאנח.
״בינתיים היא היחידה שמקשיבה לי״ אני אומר עם הגב אליה.
״בעיות עם האישה?״ היא מכחכחת עם גרונה ומתקרבת אליי.
״לא עניינך״
״נו דבר לורה היא לא היחידה שמקשיבה..״ היא מתיישבת לידי.
״לורה?״ אמי מכווץ את גבותיי
״הסוסה..״
אז קוראים לסוסה לורה..

מיה:
״את בטוחה שזה בסדר?״ רפאל מביט סביב בדאגה.
״למה שלא יהיה בסדר?״ אני מגחחת.
״כי אתמול ליאו חתך את הפגישה ולא בטוב..״ הוא מכחכח
״אתה מפחד מליאו רפאל?״ אני מחייכת חצי חיוך
״לא מפחד.. אני מכבד״ הוא משפיל מבט
״אין לך מה לפחד הוא יודע שאני איתך.. הוא לא אבא
שלי!״ אני משלבת ידיים.
״חשבת על מה שדיברנו אתמול?״ הוא לוקח לגימה מהכוס קפה שומנחת מולו.
הפעם אני הזמנתי אותו לפגישה.. בבית קפה.
אולי כדאי שאפתח לדברים חדשים.. או יותר נכון ישנים..
אולי אנסה את זה עם רפאל.
אני יודעת שבתוך תוכי אני מקווה שליאו ישמע על זה ואני מרגישה עם זה לא בסדר.
״אנחנו יכולים לנסות להתקרב ונזרום עם זה.. מה אתה אומר?״ אני מביטה בו מביט בי בחיוך מתוק של ילד.
״אני לא אהיה הריבאונד בסיפור נכון?״ כחכוח גרון.
למרות שהלב שלי צורח מבפנים שאת ליאו כבר אף אחד לא יוכל להחליף..
״לא״ עניתי.
הוא נשען על השולחן העגול וחפן את לחי ימין שלי גורם להשפיל מבט אל ציפורניי.
״אפשר לנשק אותך?״
הבטתי אל תוך עיניו בקושי..
לבסוף הנהנתי והוא הניח עליי נשיקה יבשה וקצרה.
זה לא הרגיש כמו ליאו. אפילו לא קרוב..
שנכנסתי בדלת הבית צפיתי בלוקאס ישוב בספה לבדו..
״שלום לוקאס״ חייכתי חצי חיוך
״היי״ הוא סינן מבלי להביט בי שקוע במשחק כדורגל שמופיע בטלוויזיה.
״איפה השותף הנחמד שלך?״ אני מתכוונת לליאו כמובן.
״הוא נשאר באורווה קצת אני מניח שהוא יגיע עוד כמה דקות..״
עליתי לחדרי.
אחרי שסיימתי להוריד מעצמי עוד יום בעזרת מקלחת
נפלתי לשינה עמוקה..
אחרי כמה שעות של שינה התעוררתי שוב באמצע הלילה.
אני חייבת להפסיק לעשות את זה! חד משמעית!
יצאתי החוצה מחדרי.. אולי מהסתקרנות? אולי רציתי לבדוק אם ליאו חזר?  הרי קמתי בשעה לא מאוחרת מידי.. אולי סתם רציתי לשתות? אני לא באמת יודעת אבל כנראה התשובה היא מספר אחת!
שמעתי קולות שעברתי בחדרו של ליאו..
להכנס? ברור שלא זה חדירה לפרטיות!
מצד שני ממתי נהיה לי כל כך קשה לא לפגוש אותו יום שלם? ולמה?
אחרי מחשבות רבות וכאבי בטן מעורפלים
תקתקתי.
אין עונה.
אז תקתקתי שוב, חזק יותר.
הוא פתח את הדלת..
הוא היה בלי חולצה.. שיערו מבולגן בצורה שלבושה עליו כלכך סקסית ומושכת..
הוא היה נראה מבוהל ממני.. הוא לא ציפה שאהיה פה? או שהוא עשה משהו?
״אהה... מיה מה שלומך?״ הוא היה נשמע קצר.
״הכל בסדר? אני מפריעה?״
״לא את לא פשוט שלא ציפיתי שתגיע הנה..״ הוא מגרד בעורפו.. כן אני חד משמעית מפריעה!
״האמת שבאתי לשאול על האורווה..״
״נו ליאו אתה מגיע?״ קול בחורה שיצא מהחדר קטע אותי באמצע המשפט.
ליאו צמצם את עיניו והביט בי בחשש.
הסתכלתי עליו גם כן... מכווצת את מצחי מעט.
אז לזה הפרעתי אה?
״מיה זה לא..״ הוא בא להגיד אך התפרצתי לתוך החדר!
לא יודעת איזה מן חיית עצבים נכנסה בי אבל חד משמעית רציתי להרוג מישהו.
נכנסתי בדלת והבטתי במישהי עם שיער שחור כפחם ורגליים ארוכות שוכבת על מיטתו של ליאו..
דמי התחמם ואני אפילו לא מבינה למה.
״היי״ שפתיה הדקות נמתחו על פניה והיא חייכה אליי.
״מי את?״ פלטתי מפי בלי שליטה.
״מיה!״ ליאן רטן אליי.
״אני אנה.. אני האקסית של ליאו״
״אם את האקסית שלו למה את שוכבת לו במיטה?״ המילים יצאו ממני בלי שחשבתי עליהם.
״עבדנו באורווה.. והאמת שלא קרה כלום.. אם לזה את חותרת.. ניסיתי אבל הוא טיפה יותר קשה ממה שזכרתי״ היא צחקקה.
״ולמה הגעת אליו לבית? כדי שהוא יראה לך את הצעצועים שלו?״ אמרתי בזלזול.
״טוב די זה מספיק, אנה תני לנו שנייה..״ ליאו כחכוח בגרונו ולבש על עצמו פרצוף מבויש. טיפש!
אנה יצאה מהחדר.
הוא הביט בי, בתוך עיניי..
״מה?״ יריתי אליו.
״מה קורה לך? את כועסת?״
״אני לא כועסת.. על מה יש לי לכעוס? שאתה מזיין את האקסית שלך שניה אחרי שנפרדנו? לא אני לא כועסת״ התנשפתי מעט.
״את גם לא צדיקה במיוחד זה לא שאת יושבת שבורת לב ומחכה לי נכון מיה?״ התבלבלתי מעט.
״על מה אתה מדבר?״
״ראיתי אותך היום.. עם רפאל. הוא נישק אותך ואני חושב שאם לא לוקאס כנראה גם הייתי ניגש אליכם, פאק!״ הוא השפיל מבט והחזיק את ראשו בתסכול.
״אז החזרת לי?״
״לא החזרתי לך! לא עשינו כלום רפאל שלח אותה לחתום על מסמכים שהיו בבית שלי.. חשבתי שהיא הלכה ונכנסתי להתקלח אבל היא חזרה לקחת משהו ששכחה..״ הוא נאנח.
״שכחה את המוח שלה אולי״ רטנתי ״אז למה אתה בלי חולצה אה?״ כיווצתי את עיניי בחשד.
״הצעתי לה לשתות והיא ניסתה לנשק אותי שיצאתי מהמקלחת.. זה למה אני בלי חולצה, אבל לא נתתי לה!אולי אני חתיכת חמור אבל אני לא מסוגל לגעת בה אחרי שהייתי איתך.. כן אני חתיכת חמור״ הוא הביט בי. שיט! המצפון שלי מגרד.
״אל תנסה לעשות לי מצפון ליאו!״
״אני רק רוצה שתתרחקי מרפאל. הוא לא טוב לך! ואני לא אומר לך את זה בשביל שתחזרי אליי למרות שהייתי מזיז הרים בשביל זה! אבל אני אתן לך את הזמן שלך כדי להבין ששתינו זה הדבר הנכון לך ולי.. בינתיים תעשי לי טובה מיה תתרחקי ממנו הוא לא טוב!״ הוא נאנח.
״ואתה יודע מה זה להיות טוב?״ נאנחתי וגיחחתי בלי צחוק..
״ליאו אני הבנתי כמה אני רוצה משהו אמיתי. אני רוצה להתחתן ולהביא ילדים ולהקים משפחה! פעם אחת בחיים באלי משפחה! אני אפילו לא זוכרת עד הסוף מה המושג הזה אומר..
אתה לא יכול להביא לי את זה ואתה יודע את זה!
אני מיה ברונו הפשוטה רוצה אהבה פשוטה בלי כל מיני דרכים עקומות.. אתה לא כזה.. וזה גם בסדר אבל זה לא מה שאני רוצה וצריכה עכשיו. רפאל יכול להביא לי את
כי רפאל אוהב אותי״
״גם אני אוהב אותך״ הוא הרים אליי את המבט.
״זאת לא אותה אהבה.״ הורדתי ממנו את המבט..
תאמינו לי אם אגיד שהלב שלי עשה סלטות באוויר מלהביט בו ככה חסר מילים ואפילו טיפה פגוע?
יצאתי מהחדר והותרתי אותו לבדו...
שיצאתי ראיתי את אנה בחדר ליד השירותים..
התקרבתי קצת ושמעתי שהיא מדברת בטלפון..
לא יודעת מה בי גרם לי ללכת ולהקשיב לה מאחורי הדלת.
אל תשפטו! באמת משהו בי מבפנים אמר לי לעשות את זה.
״בסדר! עד המירוץ ליאו כבר יהיה בכיס הקטן שלי אני מביטחה לך! רק תדאג שהפרעוש המעצבן לא יהיה בסביבה״ היא עצרה לרגע בעודה מקשיבה לצד השני של השיחה. על מה היא מדברת! עכשיו אני חייבת להמשיך להקשיב.
״מה איזה פרעוש? מיה כמובן! הם נדבקים אחד לשני כמו מסטיק תדאג לה אני אדאג לליאו ולכל השאר! אני חייבת לנתק!״ היא סיימה את השיחה.
התחבאתי במהירות והיא חזרה לחדר עם ליאו!
חתיכת חוצפנית מטומטמת!!!!! אני אהיה חכמה ולא אגיד לליאו עכשיו.
אני אתן לה לחשוב שהיא מצליחה! אם אקים מהומה עכשיו אולי אהרוס משהו. אולי אפשר לתפוס אותה על חם! אני אגיד לו מחר! על הבוקר!!!!!!!!!!!
הכלבה הזאת!

לזכרו 🥀||Where stories live. Discover now