I LOVE HIM

290 23 20
                                    

Shoto'nun ağzından

-SHOTO SENİN İÇİN ENDİŞELENİYORUM. O- O AKLINI KAÇIRMIŞ!

-Ben alıştım.

-Sana zarar veriyor...

-Hey, ben All Might'ın vârisiyim! Bu tarz eğitimlere alışmam gerekiyor ama yapamadım bir an da fazla geldi ama All Might bu konu da Endevour'la konuşacak. Daha iyi antrenmanlarla ben-

-3 gün... 3 gündür ölü gibiydin ve o... Seni hastaneye götürmeme izin vermedi. Duydum, ben her şeyi duydum. All Might'a yalan söyledi. Araya girmeme izin vermedi. Sana zarar vermekle tehdit etti. O pislik... Ben dayanamıyorum Shoto... Artık yapamıyorum. Özür dilerim.

Ablamın ağlamasına dayanamıyorum. O çok çabalıyor onu bu şekilde görmek istemiyorum. Onu üzmek istemiyorum!

(YN- LAN HİKAYEDE FUYUMI VE SHOTO'NUN MENTAL SAĞLIKLARININ AMINA KOYDUM RESMEN bu arada Natsuo üniversite de yani eve çok gelemiyor ve bunun için üzgün çünkü biricik ablasını ve minnak kardeşini tek başlarına bu evde bırakmak onu çok üzüyor yiaaa. Onu da getiririm umarım hikayeye. Ayrıca Touya olayını da yazıcam SHOTO HER AN MENTAL ÇÖKÜŞ YAŞAYABİLİR BU HİKAYEDE)

Oda da sadece ablamın hıçkırıkları yankılanıyordu. Bir süre sonra sustu. Hiçbir şey diyemiyordum. 10 dakika olmasına rağmen yıllar gibi geçen dakikalardan sonra ilk konuşan ablam oldu.

-Bugün bir yere gitme. Evde kal. Onunla konuşacağım. Bu sefer seni zorlayamayacak.

-Ben söylerim.

-Shoto dediğimi yap ve yataktan çıkma!

Onu üzdüğüm yetmezmiş gibi birde sinirlendirmemek için dediğini yaptım. Birkaç gündür hiçbir şey yiyememiştim ve şu an ise deli gibi açtım ama yersem tüm yediklerimi çıkaracakmışım gibi midem bulanıyordu. 1 gün sonra hafta sonu... ve spor festivalleri başlayacak. Düzgün çalışamadım! All Might bana güveniyor. Onun güvenini boşa çıkarmamalıyım. Yapmam gereken çok şey var. Bana güvenen çok insan var. Elimden geleni yapmam gerekirken düştüğüm şu hâle bak. Spor festivalinden önce All Might onun vârisi olduğumu açıklayacağını söylemişti. Bunu ne zaman yapacak? Benim de onun yanında olmama gerek var mı? Bu soruyu sormam saçmaydı sanırım. Tabii ki de orada olmam gerek. Ayrıca bugünden itibaren çalışmaya başlamalıyım çok fazla zamanım kalmadı spor festivali çok yakın...

Katsuki'nin ağzından

Yarım p*ç... Sikeyim seni! (YN-Elbet bir gün) Neden gelmiyor bu? Aklıma korkunç şeyler geliyor. At kuyruğu kafa da kaç gündür endişeli. Bu beni daha da korkutuyor. O günün üzerinden 3 gün geçti. Onu bu kadar uzun süre görememek canımı acıtıyor bildiğin. Onu ÖZLEDİM LAN BEN. NASIL YANİ AŞIK MIYIM BEN BU YARIM ŞEYE!? Bilmiyorum. Belki de sadece öylesine endişeleniyorumdur.

Eğer "öylesine" değilse onu benim için özel kılan şeyler ne? Belki de yumuşacık yarım saçları ya da yüzünde büyük bir yanık izi olmasına rağmen ultra fazla gerçek olmayacak kadar çekici yüzü mü? Peki ya öpülesi narin dudakları? Heterokromi gözleri? Uzun ince parmakları? Peki ya zarifliği? Zaten gereğinden fazla güzel bir suratı, vücudu var.
Peki ya kişiliği? Karakteri? O, kimse anlayamasada çok düşünceli. Çok nazik birisi. Asla belli etmiyor ama çok kırılgan... ve kırılmış? Onun gülüşünü yok edenleri bir elime geçirirsem... Acaba gülse nasıl olur-

(YN- Nası da çözmüş Shoto'yu 1 ayda)

LAN.

Haha!

Kendimi kandırıyorum amına koyayım.
Onun ismini duymak bile kalbimin ayı gibi çarpmasına neden oluyor. Tabii ki de hoşlanıyorum ondan.

Ama ona asla itirafta bulunamam. Benden gram hoşlanmadığına eminim ve şu ana kadar birçok insanı incittim onu da incitmek istemiyorum. Ayrıca en fazla ne kadar sürebilir ki bu hoşlanma işi? Önemli olan bir numaralı kahraman olmak. Sadece kahraman olmaya odaklansam yeter. Sikerim aşkı meşki. Vaktim yok.

(YN-Aynenknk)

ART ARDA İKİ BÖLÜM ÇÜNKÜ İLK BÖLÜM ÇOK KISA APSÖAŞEÖSŞWŞDÖAİELSLWĞEÖAŞEŞ
Nwyse asklarım
Oylamayı unutmayın
Kendinize iyi bakınnn
<333

What A Waste~ TodoBakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin