Nervous

241 24 17
                                    

*Flashback*

Eğer tüm güçlerimi aynı anda kullanırsam... Aynı anda...

-Midnight! Onları durdurmalıyız!

Daha önce denemedim. Tehlikeli olabilir...

Hayır, umrumda değil.

Yapabilirim.

Yapmalıyım. Bakugou haklı.
Yapmalıyım.
Yapmalıyım.
Yapmalıyım.
Yapmalıyım.

Yapmak zorundayım.

-Todoroki'yi durdur! Kendine zarar veriyor!

-Bakugou'ya dikkat et!

*Flashback ends*

Todoroki'nin ağzından

Bakugou...

-...

-Oh! Uyandın demek! Merhaba yavrum, çikolata ister misin? Bence yemelisin iyi gelir.

-Neler oluyor? Neredeyim b-

-Hey hey hey hareket etme! Biraz dinlen her şeyi anlarsın. Acele etme.

Hareket etme demese bile hareket edecek hâlim yoktu zaten. Hiçbir şey hatırlamadığım yetmiyormuş gibi bir de bu ağrılar?.. Rahatlamaya çalışarak en son ne yaptığımı düşünsem iyi olacak.
Şimdi.
En son... Ah, doğru. Bakugou ile savaşıyordum... Sonra..? Ofa'yı mı kullandım? Canım yanıyor... %15'i geçmiş olmalıyım ama hatırlamıyorum...
Peki ya düello? Kim kazandı? Kahretsin! Kaybetmemem gerekiyordu ve eğer kazanamadıysam... Bu hiç iyi değil. Hemen sonucu öğrenmem lazım-

Titriyorsun. Senin de bir sınırın var değil mi? BU GÜÇLER SANA AİT DEĞİL Mİ?! ATEŞİNLE KENDİNİ ISITSANA!! YOKSA SOL TARAFINI BİLE KULLANAMAYACAK KADAR...

-Hatırlıyorum!

-Ah, bu çok güzel. Ama kendini çok fazla zorlamana gerek yo-

-Kim kazandı? Söyleyebilir misiniz? Bakugou nerede? Bunu bilmeye ihtiyacım var, ben-

-Öncelikle biraz sakin olmalısın ve sen kazandın. Bakugou şu an dinleniyor. Çok ağır yaralanmadı ama bilinci kapalı. Sen de yaklaşık 30 dakikadır baygındın. Eğer ikiniz de 1 saat içinde kendinize gelirseniz ödül töreni yapabilirler ama sakın kendini zorlama, tatlım ve çikolatanı ye. Ben Bakugou'nun yanına gideceğim. Ayağa kalkmak yok, tamam mı?

-Peki son bir sorum var... Neden bu haldeyim?

-Asıl o soruyu sana sormalıyız... Ama bana soracak olursan, kontrolü kaybettin. Tüm güçlerini aynı anda kullanmayı ilk kez denemiş oldun sanırım.

Şimdi her şey oturdu işte. Bakugou'nun söyledikleri beni yapmaya itmişti. Yaptığım için pişman değilim. Bakugou haklıydı. Güçler bana ait ama sol tarafım... Kullanmamak konusunda yıllardır bu kadar kararlıyken sadece birkaç sözle kullanmaya mı başlayacaktım? Ne yapmam gerek bilmiyorum ve Bakugou'nun durumu nasıl? Ona çok mu zarar verdim? Şimdi... Ne yapmalıyım, güçlerim konusunda?

Bunu düşünmek için zamana ihtiyacım var ve Bakugou'yu görmeliyim. Canını yakmış olmalıyım.

.
.
.

Bakugou'nun ağzından

-Noluyor lan!?

Kollarım, bacaklarım ve kafamın yarısı sargı içinde kalkmayı hiç beklemiyordum. Tüm bunlar yetmezmiş gibi bir de siktiğimin ağrıları tüm bedenimi sarıyordu. Kafamın dibinde öpücük karıyı görmek de ayrı bir konu zaten. Yarım piç nerede lan?

-Sakin ol, tatlım. Çikolata ister misin?

-Yiyebilecek gibi bir hâlim var mı sence?

-Olsun yanına koyayım ben. Sargılarını birazdan çıkarabiliriz. Yarım saate falan iyi olursun tahminimce. Ödül törenine hazır olursan eğer gidebilirsin ama kendini fazla zorlama derim.

Çok da umrumdaydı. 1. olamadıktan sonra ne anlamı var?!

-Ben... Kaybettim değil mi?

-O güce karşı Todoroki bile kaybetti bence. Kendi gücü ama bu çok fazlaydı. Ölmediğinize şükredin, yavrum.

Eğer tüm gücünü kontrol edebilirse ona karşı hiç şansım olmayacak mı?.. Nasıl bu kadar güçlü olabilir?!
Tabii, bu beni amacımdam saptıramaz. Her ne kadar yenilmez olsa da...
Ama her şeyden daha çok korktuğum bir şey var. Onu geçememekten daha çok korktuğum bir şey...

Bu kadar fazla güç ona zarar verir mi?
Tch... Kimi kandırıyorum ben?
Tabii ki de zarar verir. Hatırlıyorum çığlıklarını ve aklıma geldikçe daha kötü hissediyorum. Onun daha iyi hissetmesini isterken acı çektirmiştim. Benim yüzümden. Kahretsin!
Beni de diğerleri gibi tek tarafıyla yeneceğini düşünmesi gururuma dokunmuştu işte ve şimdi onun nasıl olduğunu bile bilmiyordum. Yanımdaki öpücük kadın onunla da ilgilenmiştir değil mi? Ona sorsam söyler mi? Denemekten zarar gelmez.

-Yarım piç nasıl peki?

-Bakugou?..

Öpücük karı ağzını açmadan cevabımı almıştım bile.
Tch! İyi insan lafın üstüne gelirmiş.

Hehehe hızlı yb attımmm qpsöağwşdşğw
Ehe
Oylamayı unutmayınn
Kendinize iyi bakınnn
Ilysm<3

What A Waste~ TodoBakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin