Shoto'nun ağzından
Sonunda o gün geldi. Spor festivalinin ilk aşamasına sadece 30 dakika var. Bir saat önce resmî olarak All Might'ın vârisi olduğum açıklandı. İnsanlar sanki bunu bekliyor gibiydi. O yüzden çok fazla şaşırmamışlardı. İnsanlar mutlu muydu peki? Başarabileceğime inanıyorlar mıydı? Bu sorumluluğun altından kalkabileceğime inanıyorlar mıydı? All Might'ın varis aradığını zaten biliyorlardı ama bu kişinin ben olabileceğimi düşünmüşler miydi..?
Çok fazla düşünüyorum.
Biraz rahatlamam gerek.(Not- bu fan fic de All Might one for all gücü için vâris aradığını dünyaya duyurmuştur. )
Okul bahçesinin en tenha köşesine geçtim. Kimse yoktu. İstediğim tek şey doğru düşünebilmekti. Kafam çok karışmıştı ve huzursuz hissediyordum. Ama yalnız olmak biraz iyi gelmişti. %15'i geçemiyordum. One for all gücünde hâlâ hatırı sayılır bir gelişmem olmamıştı. Bu yüzden sadece sağ tarafımı kullanma konusunda kararlıydım. One for all gücünü eğer gerekirse kullanacak, ama sol tarafımı asla kullanmayacaktım. Bunlar hep düşündüğüm şeylerdi. Sadece annemden aldığım güçle birinci olabilirim.
Hayır.
Olmak zorundayım ve olacağım da.
Onun gücüne ihtiyacım olmadığını kanıtlayacağım.Katsuki'nin ağzından
Az önce...
Az önce yarı yarıyanın babası olacak o g*t herif ve All Might...
Duyduklarım gerçek mi?
Tanrım eğer bu bir kabussa lütfen uyandır beni!
Zaten iki özgünlüğü var ve bir de one for all?
ŞAKA MI BU LAN?
Önemli olan onu geçip bir numara olma ihtimalimin neredeyse sıfıra ulaşması mı?
Hayır tabii ki de.
Önemli olan bu güçlerin onda bıraktıkları ve bırakacakları.
AYRICA BEN BU KADAR KOLAY PES EDEN BİRİSİ DEĞİLİM VE ASLA OLMADIM DA! İMKANSIZI BAŞARMAK İÇİN ELİMDEN GELENİ YAPACAĞIM.Her neyse.
Todoroki'ye ne olacak peki? Her geçen gün daha da kötü gözüküyor. Ona bir şey olsun istemiyorum.
All Might her zaman en sevdiğim kahraman olmuştur. Küçüklüğümden beri hep onun gibi. Hatta "O" olmak istemişimdir. Deku ile sürekli bu konuda çokca kavga etmişizdir.
Tch! "Onun en büyük hayranı hangimiz?"
Onu ezen ise hep bendim. Tabii ki de kaba kuvvetle. Şimdi yaptıklarım için pişmanım ve gururum yüzünden...Yaptıklarım için pişman gibi görünemem. Görünmeyeceğim.
HER NEYSE.
...
All Might'ı yanlış mı anlamışım? Küçüklüğümün kahramanını, deliler gibi fanı olduğum, her zaman saygı duyduğum ve hayranı olduğum adam; gözümün önünde sevdiğim çocuğu sırf güç uğruna harcıyor. Onu resmen bir kukla gibi kullanıyor. Peki ya babası olacak o adam bunları hiç mi düşünmedi? Kendi, öz oğlunun hırpalanmasına ve...Bunun olmasından korkuyorum.
Bu olursa ben...Ya kendini öldürürse?
Tüm bu çalışmaları yüzünden?
Ben-
Nefes alamayacak gibi oluyorum tüm bunlar bir saniyeliğine bile aklımdan geçince...Engel olmalıyım, onun kendini yavaş yavaş öldürmesine engel olmalıyım.
Liseye başlamadan önce kötü biriydim. Deku'ya zarar verdim ve daha bilmediğim birçok kişiye ve buna lisede de bir süre devam ettim. Ama o yarım çocuğu -Todoroki'yi- fark ettiğim zaman... Bilmiyorum. Her şey değişmiş gibiydi. Ben farklı şeyler hissettim. Bu ilk görüşte aşk denilen sadece dış görünüşe dayalı bir sevgi değildi. Zaman geçtikçe gördüm. Onun içini sanki görebildim. Acı çekiyordu.
Benim gibi değildi onun acısı. Ben vicdan azabı çekiyordum ama o kendini gereksiz suçluyor gibiydi ya da bilmiyorum. Onu henüz çözemedim. Birisi onun canını yakıyordu belki. nedenini anlayamadım. Hâlâ da tam olarak anlayamıyorum ama gerçekten kötü şeyler yaşadığına eminim ve ben onun yaralarını sarmak istiyorum. Daha önce kimseyi böyle anlamaya çalışmadım. Kimsenin yarasını sarmak da Çünkü böyle duyguları daha önce -dediğim gibi- hissetmedim.
Bir stalker gibi onu internette araştırmak veya sosyal medya hesaplarına bakmadım ve bakmayacağım. Onu kendim çözeceğim. Onun için değerli birisi değilim belki ama o benim için daha önce kimsenin olmadığı kadar değerli.
Onun kalbini göremesem düşüncelerini okuyamasam da görebilir ve okuyabilir hâle geleceğim.
Evet
Ve bunu yapmaya spor festivalinden başlayacağım. Onunla birebir dövüşte yapacağım bunu.
Herkesi ezip geçerek birinci olmanın yanı sıra bunu da yapacağım. Onun gerçek hislerini su üstüne çıkaracağım. Rahatlaması için her şeyi yapacağım.Yoğun düşüncelerim arasında artık zamanın geldiğini anlamam uzun sürdü. Anons edilmese birkaç dakika geç bile kalabilirdim.
Her neyse.
Katsuki Bakugou bu senin ve yarım piçinin sırası. TOPARLANMA VE EZME VAKTİ!(YN- OLM BU KATSUKI NELER DİYO BÖYLE. ALLAHIM SANA GELİYORYM AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞA LAN Bİ DE I WANNA BE YOURS ÇALIYOR DELİRCEM ÇOK YANİ AAAAAAAAA)
BİR DAHAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE ASKLARIM
OYLAMAYI UNUTMAYINN
ÖPÜLDÜNÜZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What A Waste~ TodoBaku
FanficSen olmadan yaşadığım her an acı vermekten başka bir şeye sebep olmuyor. Ama artık sorun yok. Çünkü yanına geliyorum birazdan. Bencillik olduğunu düşünebilirsin, ben de farkındayım. Gerçek bir kahraman gibi ölmeliydim. Senin gibi. Ama... Olanlarda...