Sting

202 16 17
                                    

Shoto'nun ağzından

*Flashback*

-TODOROKİ! ONU DA AL VE GİT BURADAN. BEN HALLEDERİM!

-HAYIR.

Seni burada bırakıp olmaz...

-Dikkat et!

-BAKUGOU!

-TOKOYAMİ!

Çok fazlalar.

One For All'ı mu kullanmalıyım?..

.
.
.
.
Tokoyami güvende!

Bakugou'dan uzak durun.
.
.
.
-Hayır... Onu bırakın!
.
.
.
.
.
.
-Senin için ne kadar da üzücü Todoroki... Shoto.

-Dabi! Todoroki'yi de al ve gel!

Kullanmaktan başka çarem yok.

*Flashback sonu*

-Shoto! (Momo)

-Bakugou! (Shoto)

Aniden kalkmamla beraber Momo ve diğerlerinin geriye çekilmesine neden olmuştum. Ağrıyan başımla 
beraber OFA'yı kullanmamın sonuçları yüz göstermeye başlamıştı. Ama şiddetli değildi her zaman olduğu gibi.

-Hareket etmeden önce biraz soluklan Shoto!

Neler olup bittiğini hatırlamak için uğraşmama gerek kalmadan Dabi denen Villian'in ve diğerlerinin sözleri kafamda yankılanmaya başlamıştı bile.

-Bakugou! Ben... Onu kaçırdılar! Acele etme-

Tam kalkıp sanki hâlâ buradaymışlar gibi onların peşine düşmeye çalışırken Momo'nun sözleriyle kelimenin tam anlamıyla dona kaldım. Öylece.

-Onlar gitti...

Ne demek onlar gitti...

-Momo, Bakugou nerede?..

Sorumla beraber gelen göz yaşlarını tutmak zorlaşıyor.

Göz yaşları?

Tokoyami baygın çocuğu taşıyarak yanımda duruyor. En azından onlar güvende... Peki ya Bakugou? O iyi mi? Nerede? Onu nasıl kurtarabileceğim? Nasıl bu kadar aptal olabiliyorum? Daha bir kişiyi bile kurtaramazken nasıl en iyi kahraman olabilirim ki?

-Shoto, sakinleşmelisin. Hâlâ villianlar olabilir buradan gitmeliyiz.

-Başka... Başka kaçırılan var mı ya da-

-Emin değilim ama Kaibara-san gazın olduğu yerden bir kişiyi daha buldu ve o önden gitti ben de sizin yanınıza geldim... Hadi artık gidelim. Yürüyebilir misin?

-Evet...

Kalkıp bir an önce Bakugou'ya ulaşmak istiyordum. Her ne olursa olsun onu sağ salim görmek istiyorum. 
...

-Son bir şey daha soracağım. Shoto, One For All'u kullandın mı? Ve ne kadar?

Momo'nun söylemesiyle ofa'yı kullanmama rağmen o keskin acıyı hiç hissetmediğim de aklıma geldi. %100 kullandığıma eminim ama şu an bu düşünmem gereken en son şey olabilir. Bakugou tehlikede ve bu benim suçum.

-Bunun bir önemi yok ama evet kullandım. Acele edelim Aizawa Sensei'le görüşmemiz gerek. Hemen!

-Haklısın. Hadi gidelim.

Oymalayı unutmayınnn
Kendinize iyi bakınnn
Bu bölüm kısa oldu ehem bir dahaki bölümde telafi etmeye çalışacağımm
<3 Ilysm<3

What A Waste~ TodoBakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin