Shoto vs Momo

218 21 14
                                    

Öncelikle özür dilerim 3829832992 yıldır yb atmıyorum, yok sınavlardı yok zarttı zurttu derken bayağı bir erteledim ve şimdi tekrar yazmaya başlıyorum. Büyük ihtimalle bu hikayem unutuldu:"D ama yine de yazıcam çünkü konumu sevdim devam ettirmek istiyorum. Lafı fazla uzatmadan hikayeye geçelimmmm qpemaşpwelspp


Bakugou'nun ağzından

(YN- tüm savaşları yazarak asıl gelmek istediğim yere gelmem çok zaman alır büyük ihtimalle bu yüzden birkaç tane daha yazıp spor festivalini bitireceğim. Sonra becerebilirsem villianlarla "ufak" çaplı bir savaş yazmak istiyorum😋)

3. tura yükselenlerden herkes bu turun 3. etabına geçmişti. Hepsini izlemedim çünkü kendime rakip gördüğüm tek bir kişi vardı. O da şu yarım melez. Ama onun yanı sıra merak ettiğim ve izlediğim birkaç kişi yok dersem yalan söylemiş olurum.

At kuyruğu kafa, Deku, boktan seç ve tabii ki de melez. Dikkatim bunlar üzerindeydi.

Melezin karşılaştığı kişileri halletmesi en fazla 5 dakikasını almıştı. Iıda ve Sero. Eh, 3 tane özgünlükle en fazla 10 saniyesini alması gereken rakiplerdi.
Rakipleri kendilerince güçsüz değillerdi ama melez için zayıf birer rakiplerdi. Şimdi ki karşılaşma ise at kuyruğu ve melez arasında. Bu karşılaşma gerçekten ilgimi çekiyor açıkçası. İkisinin yakın arkadaş olması birbirlerine karşı gösterecekleri tutumu merak etmeme neden oluyor. Her neyse...

Şu anki hâlimle inek Deku'dan bir farkım kalmadı.

Tch... Susup olacakları izlesem iyi olacak.

Todoroki'nin ağzından

Momo ile çocukluğumuzda da antrenmanlar yaptığımız için buna hazırdım ama yine de içim de tuhaf bir his vardı. Ona karşı hiçbir zaman sert olmamıştım. Şu an gerçekten rakibim durumundaydı ve kazanmak için sert olacaktık. Karşılaşmamızın olacağı yere gitmeden önce Momo'yu gördüm. Tam aklımdan geçen şeyi söyleyecekken o benden önce davrandı.

-Sakın bana karşı yumuşak olayım deme Shoto.

-Aynısı senin için de geçerli.

Yüzünde içten bir şekilde "iyi şanslar" diyen bir sırıtışla karşımda olacak şekilde ilerlemeye başladı.

Benimle savaşacağını unutarak mı söyledi bilmiyorum ama rakibini mutlu hissettirmek hiç de akıllıca değildi.

Yine de...

-Teşekkürler, Momo.

Momo ile karşı karşıya gelince Mic sensei'in işaretiyle beraber harekete geçtik.

HEHEHM BİTTİ BÖLÜM
BUGÜN İÇİNDE BİR BÖLÜM DAHA ATMAYA ÇALIŞACAĞIM.
BEKLETTİĞİM İÇİN TEKRAR ÖZÜR DİLERİMM
UMARIM HİKAYEYİ BEĞENİYORSUNUZDUR!
her ne kadar geç kalsam da ehe

Kendinize iyi bakınnn
Görüşmek üzeree
😍😍😍

What A Waste~ TodoBakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin