You Look Like Your Father

254 22 40
                                    

Bakugou'nun ağzından

-Aptal inek karşıma çıkma cesaretini nasıl gösterebildin?! HA?!

-KACCHAN!

APTAL DEKU SÜREKLİ PATLAMALARIMI SUYUYLA KENDİNE ENGEL OLUYORDU. SENİN KAFANI PATLATICAM KÜÇÜK İNEK.

Aslında Yarım piç için sakladığım numaramı şimdi inek deku için kullanacaktım. Özgünlüğü güçlü olmasa da nasıl kullanacağını çok iyi biliyor. Kahretsin! Bu maçı kaybetmeyeceğim ve hemen şimdi bitireceğim!

Kendimi patlamalarımla sahanın birkaç metre yukarısına uçurduktan sonra dönerek ve çevreme kıvılcımlar saçarak Deku'nun üstüne doğru uçmaya başladım. Suyunu bu sefer kullanamadan saldıracağım lan sana!
.
.
.
İşte şimdi ezdim seni inek!
.
.
.
.

-Dostum, çok sert oynuyorsun... (Kiri askm)

-HAH! BU KADAR EZİK OLMANIZ BENİM SORUNUM SANKİ!

-Midoriya'nın suyunu çıkarttın resmen Bakubro. (denki askm)

-Tch...

-Hey bir sonraki savaş final. Bakugou-kun ve Todoroki-kun arasında...

Kısa süreli bir sessizlik sonucu rakun göz tekrar konuşmaya devam etti.

-Bu korkunç.

-Bizi öldürmezsiniz di'mi?(denki)

-Tch... Konu Yarım piçten açılmışken.. nerede bu?

-Dinlenme odalarındadır belki. Sen de gidip dinlenmelisin bence. Bu maç zor ola- (Kirishima)

-İKİ DAKİKA DA HALLEDERİM BEN O PİÇİ.

-Kero*

Aslında gidip onu görme fikri hoşuma gitti. Maçta onu benzetmeden önce son kez suratını görmek isterim.

(YN-kim kimi benzeticek acaba😉)

-Ya da vazgeçtim dinlenmeye gidiyorum. Siz eziklerin yanında kalmak enerjimi düşürüyor.

Oturduğum yerden kalkarak çıkışa doğru yöneldim. Son savaşa 30 dakika kadar bir süre kalmıştı. Dinlenme odalarına giderken yoluma melezin babası çıktı. O salak ateş gücü her tarafından fırlıyordu yine. 1 numara olmak isteyen kahraman ha! All Might'ın tırnağı olamaz bana göre.

Yanından geçmek cidden gericiymiş şimdi fark ettim. Ayrıca dik dik bakışları insanın üzerine bir korku salıyor resmen! Ama bana değil tabii ki de.
Bu melez bu adamla nasıl yaşıyor lan?
Her neyse. Konu babası değil.
(YN-Aynen knkm)

Odalardan birine girdiğimde direkt karşımda Melez oturuyordu. Tekte onu bulmayı beklemiyordum açıkçası. Onu baştan aşağı süzdüğümdeyse her zaman ki o donuk bakışlarıyla sol eline bakıyordu. Ben odaya girince kafasını kaldırma zahmetine bile girmemişti. Birkaç saniye süren sessizlikten sonra patlamıştım.

-BENİ NİYE GÖRMEZDEN GELİYON LAN. RAKİBİNE BİR ŞEY SÖYLESENE!

Sinirden bi an da masayı patlatmıştım ama yine de pek umrunda olmamıştı.

Sessizliği sürdürürken sinirlerim iyice geriliyordu çünkü ona bakmak beni heyecanlandırıyordu.

O suratsız yüzü çok güzel...

Bu duyguya lanet ettim.
Umarım bir şey belli etmiyorumdur.
Yarım hiçbir şey demeden tekrar önüne dönünce bu bardağı taşıran son damla olmuştu artık.

-Hey hey hey SANA DİYORUM!

Bu sefer ilgisini üzerime çekmiştim ama farklı bakıyordu. Her zamanki duygusuz ifadesi yerine sinirli bir bakış yerini almıştı. İşte tam o an da hatırladım o bakışları.

Aynı babasının ifadesi...

-Tch! Yüzün aynı baban gibi bakıyor. Ne de olsa onun oğlusun değil mi?

(YN-İşte bunu söylemicektin bakugocum)

Bunu söylememle beraber yüz ifadesi hemen değişmişti.

Lan ne dedim ki şimdi ben!? Bir an da yüzünü düşürdüm. Sanki kırgın gibiydi... İlk defa... İlk defa onu bu şekilde görmüştüm ama çok uzun sürmemişti. kendini hemen toparlayıp kapıdan çıktı.
Öylece.
Hiçbir şey demeden.
Yüzüme bile bakmadan.
Babasına benzetmem onu neden bu kadar üzmüştü ki?

Bir dakika ne?

ÜZMÜŞTÜ DERKEN?

AZ ÖNCE ONU ÜZDÜM MÜ?

Onu sinirlendirmek umrumda değildi. Donuk bakışları da umrumda değildi. Ama onu üzmek istememiştim. Ben... Ben onun yüzünü güldüren kişi olmak isterken onu kırmıştım.

-Kahretsin!

Alt tarafı babana benziyorsun dedim! Ne var bunda? Babası Endevour değil mi? 2 numaralı kahramanın oğlu olmak, babasına benzetilmek durduk yere neden onu üzdü şimdi?

Yoksa sorun babası mı?

Ne kadar büyük bir sorun olabilir ki?

Kafamda kurduğum senaryolardan ismimin tahminen 3. kez anons edilmesiyle beraber sıyrılabilmiştim.

Bu konuyu daha sonra düşünmek amacıyla odadan çıkarak yine sahanın yolunu tuttum. 30 dakika daha yeni dolmuştu. Geç kalmamıştım en azından.

Tch! Kafamı o kadar seninle dolu ki sen dışındaki şeyleri rahatça düşünemiyorum bile! Bunun hesabını birazdan vereceksin Melez!
Ama aynı zaman da seni kurtaracağım.

-Yüzünü güldürcem ulan senin!

Hehehehehhheeh

Final savaşı geliyo vuhuuuu

Oylamayı ve yorum yaparsanız çok sevinirimmm

Kendinize iyi bakınn

Ilysm<33


What A Waste~ TodoBakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin