❤️ Chapter 01 - Part 01 ❤️

1.1K 129 34
                                    

මම මේක  වෙනස් රයිටින් ස්ටයිල් එකකට දෙන්නෙ.චැප්ටර් එක කොටස් දෙකකට හරි තුනකට හරි බෙදලා දෙන්නෙ.ඒක හින්දා කොට චැප්ටර්ස් දෙන්නෙ.

අද මගෙ සෝලෝ බබාගේ birthday  එක නිසා.එයාට ගිෆ්ට් එකක් විදිහටයි මේක ලියන්නෙ.ඒක හින්දා මේන් ගත්තෙ යුන්ගි ඔප්පව.

Wish you a very Happy Birthday Sudu .😘😘😘😘😘


























































































































ගෑණු ළමයෙක්ගෙ ජීවිතේ වැදගත්ම දවසක් තමා එයාගෙ වෙඩින් එක දවස.හැම ගෑණු ළමයම වගේ හීන දකින්නෙ ඒ දවස වෙනුවෙන්.ඒත් හැමෝම එහෙම නෑ.

"බේබි මේ දොර අරින්න.මැඩම් අපිට බනියි බේබිව නැගිට්ටෙව්වෙ නෑ කියලා."

සර්වන්ට් කෙනෙක් රූම් එකක දොර ලග ඉදන් රූම් එක ඇතුලෙ හිටිය කෙනෙක්ට කතා කරා.එතන සර්වන්ට්ල එක්කෙනෙක් නෙමේ දහයක් විතර හිටිය .මේ හෑමෝම ට්‍රයි එක දෙන්නෙ රූම් එක ඇතුලෙ නිදාගෙන ඉන්න කෙනාව ඇහැරවගන්න.එලියෙන් ඇහුන සද්දෙ නිසා ලග තිබ්බ කොට්ටෙන් තමන්ගෙ කන් දෙකෙත් වහන් අනිත් කොට්ටෙ තමන්ගෙ මූණ ඔබාගෙන ඒ කෙනා නිදාගත්තා.

"අනේ බේබී දොර අරින්නකෝ.ලොකු මැඩම් අපිව ජොබ් එකෙන් අයින් කරයි"

සර්වන්ට් ආයෙත් එහෙම කිව්වොත් ඇතුලෙන්නම් කිසිම රිපලයි එකක් ආවෙ නෑ .ඒත් එක්කම වගේ සර්වන්ට්ල ඉන්න තැනට මැදි වයසෙ වගේ ගෑණු කෙනෙක් ආවා.ඒ ගෑණු කෙනා ආව විතරයි එතන හිටිය හැම සර්වන්ට් කෙනෙක්ම වගේ එයාට ආචාර කරා.

"මොකක්ද ප්‍රශ්නෙ .තාම නැගිට්ටවන්න බැරි වුනාද ? "

" මැඩම් හෑන්ස් මේ මේ."

"මේ මේ ගාන්නෙ නැතුව කියන්න.දැන් කී සැරයක් ඔයාල කතා කරාද ? තාම මේ ළමයා නැගිටල නෑ .දියා නැගිටිනවා.ඇවිල්ල මේ දොර අරින්න.ඔම්ම නරකයි කියන්න එපා."

ඒ ඇවිත් හිටියෙ රූම් එක ඇතුලෙ හිටිය කෙනාගෙ ඔම්මා.ඔම්මා එහෙම කිව්වට පස්සෙ ඇතුලෙ හිටිය කෙනා ඔලුව උස්සලා ආයෙත් නිදාගත්තා.

❤️ F̸i̸r̸s̸t̸ L̸o̸v̸e̸ ( Completed )Where stories live. Discover now