❤️ Chapter 02-Part 01❤️

417 97 14
                                    

යේහා එක්ක කෝල් එකේ ඉද්දි මට ඇහුනෙ කවුරුහරි කාටහරි බනින සද්දයක් ඇහුනා.ඒ කවුරුවුනත් හොදටම තරහ ගිහින් වගේ.ලග හිටියනම් කන ඉවරයි .මන් කල්පනාවෙන් මිදුනෙ යේහා පැත්තෙ ඉදන් ඔන්නි ඔන්නි කියලා කතා කරපු නිසා.

"ඔන්නි ඉන්නවද ?"

"ඉන්නවා.කවුද ඒ මාරයා ආවේශ වෙච්ච කෙනා."

" ඒ ගැනනම් කියලා වැඩක් නෑ ඔන්නි.😒😒😒😒😒 "

යේහා කිව්ව විදෙහෙන්නම් මට හිතෙන්නෙ කවුරුවුනත් කෙල්ලත් එයාට කැමති නෑ වගේ.වොයිස් එකේ හැටියටනම් කොල්ලෙක් තමා.මටත් ඉතින් ඕන්නැති දෙයක් නෑනේ.ඒ කෑගැහුවෙ කවුද කියලා දැනගන්නම ඕනේ දැන්.

"කියල වැඩක් නෑ කියන්නෙ ඇයි ? කවුද ඒ ?"

"එයාද ඔය අලුතෙන් ආව චීෆ් අනේ.හාපෝ ඒ මනුස්සය ගැනනම් කියල වැඩක් නෑ .නම්ජුන් ඔප්පනෙ කලින් චීෆ් .ඔන්නි දන්නවනෙ ඉතින් මම නම්ජුන් ඔප්පට ඔප්පා කියලා කතා කරේ කියලා."

"ඔව් ඉතින් "

"ඔයාට කියන්න ඔන්නි දැන් ඇවිල්ලා ඉන්නෙ ඉන්නෙ නම්ජුන් ඔප්පගෙ මල්ලිගෙ යාලුවෙක්ලු.අම්මෝ ඒ මනුස්සයගෙ මූණෙ හිනාවක් ඇත්තෙම නෑ .දැන් ඇවිල්ල ඕන්නම් සතියක් ඇති .හැමෝම වගේ එයාගෙන් බැණුම් ඇහුවා .මහ කුකුල් කේන්තිකාරයෙක් ඔන්නි එයා.හොද වුනා කියලා මොකද වෙන්නෙ.තියෙන නපුරු කම.ලස්සන වුනාට කිසිම වැඩක් නෑ .මහ නපුරෙක්.හෙන ඔලුවෙන් ඉන්නෙ.😒😒😒😒.
ඔයාට කියන්න ඔන්නි හැමෝම එයාට බයයිනේ.මොකට බයවෙනවද මන්දා .මන්නම් බය නෑ .ඇයි එයා යකෙක්ද බයවෙන්නෙ.ඔයාට කියන්න ඔන්නි මට අද උදේ එන්න බැරි වුනෙත් ඔය මනුස්සය හින්දා තමා.උදේ එන්න හදද්දි හවස් වෙනකන් ඉන්න කිව්වා.😠😠😠😠මාත් එක්ක ජන්මාන්තර වෛරයක් තියෙනව මන්දා.මාවම හොයාගෙන ඇවිත්ද කොහෙද ? කොයිවෙලේ බැලුවත් බනින එකමයි වැඩේ.චීෆ් කියලා බලන්නෙ නෑ මට හිතෙනවා ගිහින් ඉන්ජෙක්ෂන් එකක් ගහන්න.😠😠😠

චීෆ් කෙනෙක් වුනාම ඉතින් නපුරු වෙන්නත් ඕනේ.ඒත් ඔච්චර .ඒ handsome face එකට ඒ නපුරු කම ගැලපෙන්නෙ නෑ .ඔයාට කියන්න ඔන්නි එයා තරහ ගනිද්දිත් කියුට් .හිනා වුනාම ඊට වඩා කියුට් ඇති .අපරාදෙ නලුවෙක් හරි idol කෙනෙක් හරි වුනානම් ඉවරනේ.
මට හිතෙන්නෙ ඔන්නි එයා දක්ෂ ඇති නැත්තන් ඔච්චර අඩු වයසින් සෝල් quarters එකේ චීෆ් වුනේ කොහොමද ?"

❤️ F̸i̸r̸s̸t̸ L̸o̸v̸e̸ ( Completed )Where stories live. Discover now