❤️Chapter 18❤️

351 79 10
                                    

දියාගෙන් කෝල් එක ආවට පස්සෙ යේහා ෆෝන් එකත් අරන් දිව්වෙ ගේ පිටිපස්සට එලියට.කෙල්ල ගේ පිටිපස්සට ගිහින් තිබ්බ පූල් එකට කකුල් දෙකත් දාන් ඉදගෙන දියාගෙ කෝල් එක ආන්සර් කරා.

"යොබුසයෝ ඔන්නි."

"යොබුසයෝ යේහා.ඔයා මොකක්හරි වැඩකද ? "

"නෑ ඔන්නි ."

"මන් හිතුවෙ කෝල් එක ආන්සර් කරන්න පරක්කු වෙද්දි මොකක්හරි වැඩක් වෙන්න ඇති කියල.කෙල්ල මොකෝ කරන්නෙ."

"මුකුත් නෑ ඔන්නි.ඔන්නි පොඩි දෙයක් කියන්න තියෙනවා ."

"ඒ ගමන මොකක්ද ? ආයෙ ජන්කුක් එක්ක මරාගත්තද ?"
.
"නෑ අනේ.ඇත්තටම ඔන්නි ඔයා මොනවත් හිතන්නෙ නෑ නේද ? නෑ මේ ජන්කුක් ඔප්පා ඔයා ෆියෝන්සෙ වෙලා හිටියනේ.මන් මේ කියන්න යන දේ හින්දා ඔයාට අවුල් යයිද දන්නෙ නෑ."

"අවුල් යන්නත් නොයන්නත් කියන්නකෝ යේහා."

"මේ ජන්කුක් ඔප්පායි මායි ඩේටින් දැන්."

යේහා එහෙම කිව්වට පස්සෙ දියා මොනවත් කිව්වෙ නෑ.දියා එකපාරටම කතා කරන්නෙ නැතුව හිටිය හින්දා යේහා බයවුනා.

"ඔන්නි කතා නැත්තෙ ඇයි ? 😕😕😕 😕 ඔයා කැමති නැද්ද ? "

යේහා එහෙම අහද්දි දියා කරේ හිනා වෙච්ච එක.

"ඒ  ගමන ඇයි ඔන්නි හිනා වෙන්නෙ."

"ඕක වෙනකන් තමා බලන් හිටියෙ මාත්.මන් මොකට අවුල් ගන්නද යේහා.එදා මන් ඔයාට කිව්ව කෙනානෙ ඉතින් ජන්කුක් .කෝ frist kiss එක  දුන්නද ආ.🤣🤣🤣🤣 "

"ඔහොම අහන්න එපා ඔන්නි.ලැජ්ජයි "

"එහෙනම් කොහොමද අහන්න ඕනේ.🤣🤣🤣🤣 "

"ඔන්නි හිනාවෙන්නෙ එපා අනේ.මන් තියෙනවා ෆෝන් එක."

"ඔහොම ඉන්නවා තියන්නෙ නැතුව .මාර ලැජ්ජාවක්නේ.මන් ඔයාගෙ ඔන්නිනෙ මට කිව්වට මොනවත් වෙන්නෙ නෑ.කියනවකො හලෝ දුන්නද ? "

"ඔප්පා දෙන්න හදද්දි තමා ඔයා කෝල් කරේ ඔන්නි."

"සෝ සොරි සුදෝ.දන්නවනම් ගන්නෙ නෑ.🤣🤣🤣🤣.කෙල්ල දැන් ජන්කුක්ට නම නෙමේ ඔප්පා කියන්නෙ නේ.හොදයි හොදයි.🤣🤣🤣🤣.

❤️ F̸i̸r̸s̸t̸ L̸o̸v̸e̸ ( Completed )Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon