❤️ Chapter 28❤️

301 70 13
                                    

ටික වෙලාවක් දොර ලග හිටන් හිටිය යුන්ගි හොද හුස්මක් අරන් හිනා වෙලා ගේ ඇතුලට ගියා.යුන්ගි දියා එනකන් ගේ ඇතුලෙ තිබ්බ කවුච් එකෙන් ඉදගත්තා .
ටික වෙලාවක් ගියාට පස්සෙ දියා ඇවිත් යුන්ගිට එහාපැත්තෙන් තිබ්බෙ පුටුවෙ ඉදගත්තා .

"ඔයාට මොනාද කියන්න තියන්නෙ .කියන්න තියන දෙයක් ඉක්මනට කියන්න.මට තවත් ඔයාගෙ බොරු අහන්න වුවමනාවක් නෑ."

"මන් හැමදේම ඔයාට කියන්නම් දියා .හැබැයි ඔයා මාව විශ්වාස කරන්න ඕනේ.ප්ලීස්."

"හ්ම්."

දියා එහෙම කිව්වට පස්සෙ යුන්ගි නම්ජුන්ටයි හෝසොක්ටයි කිව්ව හැමදෙයක්ම වගේ ආපහු දියාට කිව්වා.යුන්ගි කියන දේ අහන් ඉද්දි දියා පුදුම වුනා.

"එතකොට ඔයා හිතන් හිටියෙ මන් මැරුන කියලද ? "

"ඔව්.ඔයාගෙ අප්පා මට කිව්වෙ එහෙම."

"එතකොට ඔයා කියන්නෙ ඔයා මාව දාලා ගියෙ අප්පට බයවුන හින්දා කියල එහෙමනේ."

"ඔව්.මට ඒ වෙලාවෙ වෙන කරන්න දෙයක් තිබ්බෙ නෑ දියා."

යුන්ගි එහෙම කිව්වට පස්සෙ දියා මොනවත් කිව්වෙ නෑ.දියාගෙ නිශ්ශබ්දෙ දරාගන්න බැරි නිසාම යුන්ගි දියාගෙ නම කියලා කතා කරා.

"දියා ඔයා විශ්වාස කරනවද කියන්න.ප්ලීස් මාව විශ්වාස කරන්න."

යුන්ගි එහෙම කියද්දි දියා යුන්ගි දිහා හැරිලා බැලුවා.

"මන් දන්නෙ නෑ."

"මන් දන්නවා දියා ඔයා මාව විශ්වාස කරයි.ඔයා දැනටමත් මන් කියන දේ විශ්වාස කරනව නේද ? මට ඔයාගෙ ඇස් වලින් ඒක කියන්න පුලුවන් ."

"ඒක ඔයාට අදාල නෑනේ.මන් මොකටද ඒක ඔයාට කියන්නෙ."

"ඔයා තාමත් ඉස්සරහ වගේමයි .ඒ මුරණ්ඩුකම තාම ඒ වගේ."

"මන් කොහොමත් ඉස්සරහ වගේ තමා."

දියා එහෙම කියද්දි කොල්ලා දියා දිහා බලල හිනා වුනා.

"දියා සරංහේ ."

යුන්ගි එකපාරටම එහෙම කියද්දි දියා ඉදන් හිටිය තැනින් නැගිට්ටා.

"මොකක්ද ? "

"දියා මන් හරිනම් මේක මීට කලින් කියන්න ඕනේ.ඒත් කවදාවත් මට ඒක ඔයාට කියන්න හම්බවුනේ නෑ.අයි රියලි ලව් යූ දියා.ප්ලීස් දියා මට සමාවෙන්න ."

❤️ F̸i̸r̸s̸t̸ L̸o̸v̸e̸ ( Completed )Where stories live. Discover now