❤️ Chapter 11❤️

345 80 63
                                    

Diya's pro

ගෙදර එනකොට යුවීට හොදටම නින්ද ගිහින් තිබ්බ හින්දා මම යුවීවත් එක්කගෙන මගෙ රූම් එකට ගියා.මන් යුවීව ඇද උඩින් තියලා මගෙ ඒන්ජලෙගෙ එහාපැත්තෙන්ම වැතිරුනේ මගෙ ඒන්ජල් තනියෙන් නිදාගන්න බය හින්දා.මේ පුංචි කෙල්ල නැතුව දැන් මට එක මොහොතක්වත් ඉන්න එපා.කියාගන්න බැරි තරම් ආදරයක් මට යුවී ගැන දැනෙනවා.යුවී නිසා මට යුන්ගිව මතක් වෙනවා.යුවීගෙ හැසිරීම් වෙලාවකට යුන්ගිගෙ වගේමයි .නිදාගත්තම කෙල්ල යුන්ගි වගේමයි.යුන්ගිගෙ හැසිරීම් කොහොමද යුවීට එන්නෙ.මට තේරෙන්නෙ නෑ.
මට ඒ මොනවත් ඕනේ නෑ.යුවී මන් ගාව හිටියොත් ඇති .
ඒ වෙලාවෙ මගෙ ඇස් ගියෙ යුවීගෙ අතේ තිබ්බ මන් දුන්න බේස්ලන්ට් එක ගැන.

ඔයා මට ආදරේ කරේ නැත්තන් ඇයි මට මේ විදිහෙ දේවල් දුන්නෙ යුන්ගි

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

ඔයා මට ආදරේ කරේ නැත්තන් ඇයි මට මේ විදිහෙ දේවල් දුන්නෙ යුන්ගි .ඇයි ?මට අද වගෙ මතකයි ඔයා මට මේ බේස්ලන්ට් එක දුන්න දවස.🥲🥲🥲🥲.

Before 5 years

හරියට මීට අවුරුදු පහකට කලින් මේ දේවල් මේ විදිහට තිබ්බෙ නෑ.දියා කියන්නෙ එතකොට යුනිවර්සිටි එකේ ෆයිනල් year student කෙනෙක් .දියා සාරා වොල් කියන්නෙ එකටම හිටිය අය.එතකොට දියාගෙ හොදම යාලුවා වුනේ වොල්.මේ තුන්දෙනාම අද රෙජිස්ට්‍රාර් කාර්යාලට ආවෙ පොඩි වැඩකට.පොඩි කිව්වට ඒක පොඩිමත් නෑ.කෙල්ලො තුන්දෙනා බලන් හිටියෙ කට්ටියක් එනකන්.කෙල්ලො තුන්දෙනාම ලස්සන ෆ්‍රොක් තුනක් ඇදන් හිටියෙ .

"කෝ අනේ මේ  මනුස්සයො ටික.ෆාදර් ඇවිල්ලත් ඉවරයි."

සාරා එහෙම කිව්වෙ තමන්ගෙ අතේ තිබ්බ වොච් එකෙන් වෙලාව බලන ගමන්.

"අර එන්නෙ."

වොල් එහෙම කියලා අත දික් කරද්දි.කෙල්ලො සෙට් එක දැක්කෙ කොල්ලො තුන්දෙනෙක් තව කොල්ලෙක්ව උස්සන් එනවා.උස්සන් එන කොල්ලව කොල්ලො සෙට් එක බිමින් තිබ්බෙ කෙල්ල තුන්දෙනා ලගට ආවට පස්සෙ.ඒත් එක්කම වගේ රෙජිස්ට්‍රාර් ඇවිත් පුටුවෙන් ඉදගත්තා .

❤️ F̸i̸r̸s̸t̸ L̸o̸v̸e̸ ( Completed )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz