❤️ Chapter 27❤️

298 65 29
                                    

Yoongi 's pro

මන් දොර අරිද්දි දැක්කෙ බඩු වගේකුත් උස්සන් ඉන්න කෙල්ලෙක්ව.මුලින් මන් එයාගෙ මූණ දැක්කෙ නෑ.පස්සෙ තමා මන් දැක්කෙ එයාගෙ මූණ.ඒ හිටියෙ දියා.ඔව් මගෙ දියාම තමා.එතකොට එයාද අලුතින් ආවෙ.මන් එයා දිහා බලන් හිටියත් එයා මාව දැක්කෙ නෑ.කෙල්ල මාව පාස් කරන් ගියත් මන් හිටියෙ දියා දිහා බලාගෙනමයි.මෙච්චර කාලෙකට පස්සෙ එයාව දැක්කට පස්සෙ මන් කොහොමද තවත් ඉවසන්න.මේක හරි වෙලාවද නැද්ද කියන්න මන් දන්නෙ නෑ.

"දියා ."

මන් දියාට කතා කරාට පස්සෙ දියා මන් දිහා හැරිල බැලුවා.ඒ වෙලාවෙ තමා කෙල්ල මාව හරියටම දැක්කෙ.ඒ මූණ තාමත් ඒ වගේමයි.ඒ ඇස් තාමත් ඒ වගේ.පොඩ්ඩක්වත් වෙනස් වෙලා නෑ.තාම ඒ  වගේමයි .මාව දැක්ක විතරයි කෙල්ල උස්සන් හිටිය බඩු ටිකත් අත ඇරුනා.

"යුන්ගි ඔයා."

Diya's pro

බූසාන් වල ඉදන් සතියක් යනකන් මන් හිටියෙ ජන්කුක් එක්ක .හැමදාම ඒ විදිහට ඉන්න බෑනේ.ඒක හින්දම මම apartment  එකක් ගත්තා.ඇත්තටම කිව්වොත් හිටිය සතියට තේරුනා ජන්කුක් යේහා දෙන්න මොකක්හරි දෙයක් මගෙන් හංගනවා කියලා.ඒත් ඒ මොකක්ද කියලා මන් තාම දන්නෙ නෑ .යේහා ගෙදර යන්නෙත් නෑ.මොකක්මහරි වෙලා තියෙනවා .

Apartment  එකට ආව ගමන් යේහා යුවී එක්ක රූම්ස් සිලෙක්ට් කරන්න ගියා.මන් තමා මෙතන බඩු අදින්න ඕනේ.කාට කියන්නද ඉතින් මේවා.අර ජන්කුක් ඇත්තෙත්  නෑ.සතියකින් ඔෆිස් ගියෙ නෑ කියලා අද ගියේ.අදම ගියානෙ ඉතින් .කොල්ල හිටියනම්  බඩු ටික හරි උස්සන් යනවනේ .apartment  එක තිබ්බෙ දොලොස්වෙනි ෆ්ලෝ එකේ.මන් බඩු ටිකත් උස්සන් ලිෆ්ට් එකෙන් එලියට ඇවිත්  apartment  එකෙ දොර ලගට යනකොටම කවුරුහරි මගෙ නම කියලා කතා කරා.ඒක හින්දා තමා මම නැවතුනේ .අනික ඒ කටහඩ ගොඩක් හුරපුරුදුයි.ඒ නිසාමයි මන් පිටිපස්ස හැරුනේ.ඒ හිටිය කෙනා දැක්කම මගෙ ඇස් පුදුම වුනා.මොහොතකට හිතුනා මන් මේ හීනයක් දකිනවද කියලා.එයා කොහොමද මෙහෙ ඉන්නෙ.එයාව දැක්ක විතරයි මගෙ අතේ තිබ්බ බඩු ඔක්කොම වැටුනා.

මගෙ කටින් එයාගෙ නම කියවුනාට පස්සෙ එයා හිනා වුනා.යුන්ගි කොහොමද මෙහෙ ඉන්නෙ.එයා හිටියට වඩා ගොඩක් වෙනස්.ඒ මූණ දැක්කම අතීතෙ වෙච්ච හැමදෙයක්ම වගේ එකින් එක මතක් වෙන්නෙ හරියට ෆිල්ම් එකක් වගේ.අපි දෙන්න අතර ඒ තරම් පරතරයක් තිබ්බෙ නෑ.ඕන්නම් අඩි දහයක විතර ගැප් එකක් තියෙන්න ඇති.එයාව වැක්ක විතරයි මන් හිටියෙ හරියට ගල්වෙලා වගේ.යුන්ගි හිමින් අඩිය තිය තිය මන් ලගට ආවත් මට තාමත් හිතන්නෙ මේක හිනයක් කියලා.ඔව් මේක හිනායක් තමා.

❤️ F̸i̸r̸s̸t̸ L̸o̸v̸e̸ ( Completed )Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt