❤️ Chapter 02 - Part 02❤️

406 98 22
                                    

මම ඔන්නිව මීට් වෙන්න යද්දි දැක්කෙ කවුරුහරි ඔන්නි එක්ක ඉදගෙන කතා කර කර ඉන්නවා.ඉන්න එපෑ ඉතින් .ඒ මගෙ අනාගත මස්සිනා වෙන්න ඇති.දොර ලග ඉදන් මන් පොඩ්ඩක් විතර ඉස්සිලා බැලුවෙ කවුද ඒ කෙනා කියලා.ඔන්නි ඉස්සරහ හිටිය කෙනාගෙ මූණ දැක්ක විතරයි මට දෙවියො සිහි වුනා.ඒ හිටියෙ වෙන කවුරුවත් නෙමේ චීෆ් .චීෆ් මොකද ඔන්නි එක්ක කරන්නෙ.එතකොට මේ මේ චීෆ්ද 😰😰😰😰 ඕ නෝ ඒකනම් වෙන්න එපා.එයාද මගෙ මස්සිනා.😭😭😭😭.ඔම්මා ඇයි අනේ වෙන මස්සිනා කෙනෙක්ව මට හොයල දුන්නෙ නැත්තෙ.
ප්ලීස් ගෝඩ් සේව් මී.ඔය මනුස්සයට මාව අහුවුනොත් මන් ඉවරයි .මාව මරන් කයි.ඔන්නි කැමති වෙන්නනම් එපා.මන්නම් යන්නෙ නෑ.ඔන්නි බැන්නත් කමක් නෑ .ආපහු යනවා.මන් ඔන්නිට කියන්න ඕනෙ මැසේජ් එකක් දාලා මම එන්නෙ නෑ කියලා.ඉමන්ජන්සි එකක් කියන්න ඕනේ.කෝ මේ ෆෝන් එක.මේක කොහෙද මන් දැම්මෙ.

යේහා ස්ටෑචූ එකට මුවාවෙලාම තමන්ගෙ බෑග් එක අවුස්ස අවුස්ස තමන්ගෙ ෆෝන් එක හෙව්වා.යේහා ෆෝන් එක හොයන වෙලාවෙ පිටිපස්සෙන් ආව කෙනෙක් යේහාගෙ උරහිසෙන් අත තිබ්බා.එකපාරටම තමන්ගෙ උරහිසෙන් අත තිබ්බෙ කවුද කියලා බලන්න ඕන නිසා යේහා පිටිපස්ස හැරුනා.යේහාගෙ පිටිපස්සෙ හිටියෙ  ප්‍රෙග්නන්ට් ලේඩි කෙනෙක්.

"සාරා ඔන්නි ඔයා."

"මන් තමා.😊😊😊"

"😮😮😮 ඔන්නි ඔයා "

යේහා එහෙම කියලා කටඇරන් බලන් හිටියෙ සාරා දිහා.යේහාගෙ ඇස් තිබ්බෙ සාරාගෙ බඩ දිහා බලාගෙන.

" ඇයි කෙල්ලෙ මේ.මන් ප්‍රෙග්නන්ට් හින්දා පුදුම වෙලා වගේ.🤣🤣🤣 ඇයි සතුටු නැද්ද ?"

"අනියෝ ඔන්නි එහෙම දෙයක් නෑ .මට ගොඩක් සතුටුයි.ඒත් මේ ඇයි ඔයා මට කිව්වෙ නැත්තෙ.ඔන්නිවත් මට කිව්වෙ නෑනේ.අඩුම ටේහ්‍යුන් ඔප්පවත් කිව්වෙ නෑනේ.දැන් කොච්චර කල්ද ?"

"මාව බලන්න එන්න ඕනේනෙ ඉතින් .මැරි කරාට පස්සෙ ආවද ඉතින් ඔයා නෑනේ.දැන් මාස හයක් වෙනවා."

"සොරි ඔන්නි.බිසී වුනා අනේ.ඔයා කිව්වෙ මාස හයක් කියලද ?"

"නේ."

"ඒත් මේ ටේහ්‍යුන් ඔප්පව ඔයා මැරි කරේ මීට මාස හතරකට කලින්නේ.එතකොට කොහොමද මාස හයක්.😮😮.ඒ කියන්නෙ එතකොට මේ."

❤️ F̸i̸r̸s̸t̸ L̸o̸v̸e̸ ( Completed )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang