❤️ Chapter 03- part 01❤️

407 92 22
                                    

"හරි එහෙනම් මන් කියන්නම්කෝ.ඇත්තටම ජන්කුක් ඔයා ගොඩක් හොද කොල්ලෙක්.ඔයා එක්ක කතා කරද්දිම මට ඒක තේරුනා.ඔයාව මැරි කරන කෙල්ල ගොඩක් වාසනාවන්ත වෙයි.ඒත් මන් හිතන්නෙ ඒ මම නෙමේ.ඇත්තටම මන් මෙහෙම කියනවට සමාවෙන්න ජන්කුක් .මන් මැරි කරන්න කැමති නෑ .ඔයාගෙ වැරැද්දක් නෑ.ඇත්තටම මේකයි දෙන්නෙක් මැරි කරන්න ඕනේ කැමැත්ත ඇතිව.අපි දෙන්න මැරි කරාට පස්සෙ අපිට සතුටින් ඉන්න බැරිනම් වැඩක් නෑ.මට ඔයාට යාලුවෙක් වගේ සලකන්න පුලුවන් වෙයි හරියට සාරා කරනවා වගේ.ඒත් මට ඔයාට ආදරේ කරන්න බැරි වෙයි ජන්කුක් .මොකද මන් "

"මොකද ඔයා වෙන කෙනෙක්ට ඔයාගෙ හදවත දීලා ඉවරයි .මන් හරිනේ."

"නේ "

දියා කියන්න ගිය එක සම්පූර්ණ කරේ ජන්කුක් .දියාට මොනවත් කියන්න නොදීම ජන්කුක් එයාගෙ කියන්න ගිය දේ දිගටම කියන් ගියා.

"ඔයා කිව්ව දේ හරි දියා.ආදරයක් නැත්තන් එතන බැදීමක් නෑ .ඒ වගේ මැරේජ් එකක් වැඩක් නෑ කියලා තමා මාත් හිතන්නෙ.මොකද අපි ජීවත් වෙන්න ඕනේ අපි ආදරේ කරන කෙනා එක්ක."

"ඒ කියන්නෙ ඔයත් මේ මැරේජ් එකට කැමති නැද්ද ? "

" ඒ වගේ තමා "

" ඇයි ඒ ? "

ජන්කුක් ඊට පස්සෙ දියාට දෙයක් කිව්වා.

( ඒක ඕනේ නෑ දැන්ම.😁😁😁 )

" අපි දෙන්නට කොහොමත් අපේ ඔම්මලට මේක කියන්න ටික දවසක් ඉන්න වෙයි.අකමැති වෙන්න හේතුව ඇහුවොත් මට එයාලට කියන්න බෑ ඒක.ඒක හින්දා ටික දවසක් එහෙම ඉමු."

"හ්ම්."

"එහෙනම් මන් යන්නම් දියා.මට පොඩි වැඩ වගයක් තියෙනවා ."

"හරි.ඔයාව හම්බවෙච්ච එක ලොකු සතුටක් ජන්කුක් ."

"මටත් "

ජන්කුක් එහෙම කියලා එතනින් නැගිටලා ගිහින් ටික වෙලාවක් ගියාට පස්සෙ සාරා යේහා එක්ක දියා ඉන්න තැනට ආවා.

" දෙන්න මොනාද කතා කරේ ආ.අපිට කියන්න බැරි දෙයක්ද ? 😏😏 "

සාරා එහෙම අහන ගමන් දියාගෙ එහාපැත්තෙන් ඉදගත්තා.

❤️ F̸i̸r̸s̸t̸ L̸o̸v̸e̸ ( Completed )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora