❤️ Chapter 26❤️

309 69 4
                                    

යුවී මන් දිහා බලාගෙන එහෙම කියද්දි මන් කොහොමද බෑ කියන්නෙ.ඒ ඇස් දිහා බලන් මට එහෙම කියන්න බෑ.මන් පැටිය කැමති යන්නම් මම එහෙම කරනවා.

"මගෙ යුවී ආපහු යන්න කැමතිද ? "

"ලේ.යුවී කැමතී."

"හරි එහෙනම් .මගෙ ඒන්ජල් කැමතියිනම් යන්න.ඔම්මා එහෙනම් යුවීව එක්කන් ආපහු සෝල් යනවා.මගෙ පැටිය කැමතියිනේ."

දියා එහෙම කියනවත් එක්කම යුවී දියාගෙ කම්මුල් දෙකටම මාරුවෙන් මාරුවට කිස් දුන්නා.

"කුකී සම්චොන් ඔම්මා කැමති වුලා.🤗🤗🤗 "

යුවී එහෙම කියලා දියාගෙ ඔඩොක්කුවෙන් බිමට පැනල උඩ පනින්න ගත්තා.ඒ වෙලාවෙ රූම් එකේ දොර ලග හිටිය ජන්කුක් හිනා වෙවී රූම් එක ඇතුලට ආවා.ජන්කුක්ව දැක්ක විතරයි යුවී ගිහින් ජන්කුක්ගෙ අතේ එල්ලුනා.

"සම්චොන් උයා කිව්ව වගේ ඔම්මා කැමති වුලා.දැන් යුවීට පුලුවන් තෙල්ලම් කලන්න."

"ඒකනේ පැටියෝ සම්චොන් කිව්වෙ ඔයාට.ඔයාගෙ ඔම්මා ඔයා කිව්වොත් කැමති වෙනවා කියලා."

ජන්කුක් එහෙම කියන ගමන් යුවීව වඩාගෙන දියා එක්ක හිනා වුනා.

"එහෙනම් මේ මහත්තයා තමා පිටිපස්සෙ ඉන්නෙ."

"ඔව් ඔව් මන් තමා.දැන් එහෙනම් ලෑස්ති වෙන්න යන්න.දවල් වෙද්දි අපි යනවා.ලෑස්ති වෙන්න.පරක්කු වෙන්න බෑ."

ජන්කුක් එහෙම කියල ඇහැකුත් ගහන් යුවීවත් වඩාගෙන පල්ලෙහට ගියා.





















































Yoongi 's pro

මන් ඇහැරෙනකොට මන් හිටියෙ මගෙ රූම් එකේ නෙමේ.මන් ඇදෙන් නැගිටල යන්න හදද්දි තමා කවුරුහරි වොශ් රෑම් එකේ දොර ඇරන් එලියට ආවෙ.

"වොශ් එකක් දාන් පල්ලෙහට එන්න."

වොශ් රෑම් එකෙන් එලියට ආවෙ නම්ජුන් .කොල්ලා කවුච් උඩ තිබ්බ ටවල් එකයි ඇදුම් ටිකයි අරන් ඇවිත් මගෙ අත් උඩින් තියලා යන්න හැදුවත් මම නම්ජුන්ගෙ අත අල්ලගත්තා .

"ජුනී."

"පස්සෙ කතා කරමු යුන්ගි .මුලින් ඔයා වොශ් එකක් දාන් පල්ලෙහට එන්න."

❤️ F̸i̸r̸s̸t̸ L̸o̸v̸e̸ ( Completed )Where stories live. Discover now