🥀 Rozdział 7 🥀

239 14 9
                                    

- Na pewno nic ci nie jest? - dopytywał Tomlinson, okrywając Harry'ego kocem.
Brunet tylko westchnął na ten gest, wiedząc, że nie przekona chlopaka, że nie jest mu zimno.

- Tak, naprawdę nic się nie stało - odparł z westchnieniem - Nie powinienem nurkować aż tak głęboko.

- A ja powinienem być przy tobie - mruknął szatyn - Dobra, zbieramy się?

Harry pokiwał głową. Zebrali wszystkie swoje rzeczy i jak zwykle Louis odprowadził Harry'ego pod same drzwi. Pożegnali się tak samo jak zawsze, czyli uściskiem, który ze strony Louisa był tym razem mocniejszy.
Chyba naprawdę za bardzo przejął się tą całą sytuacją.

***

- Woow, stary! To już wiesz jaką wakacyjną przygodę opisać w wypracowaniu - zawołał następnego dnia Niall, leżąc na łóżku w pokoju Harry'ego.
Spotkali się po raz pierwszy od tygodnia, ponieważ blondyn wraz ze swoim ojcem mieli dużo pracy w warsztacie.

- Mhm. Ale nie uważasz, że wystraszył się za bardzo? W końcu nie znamy się kilka lat tylko niecałe dwa miesiące.

- Kurwa Harry, kto by się nie wystraszył gdyby nieomal stracił swojego przyszłego męża?! - ofuknął go Horan, zajadając się ciastkami.

Styles przewrócił oczami. No tak, jakiej niby odpowiedzi mógłby się spodziewać ze strony Nialla.

- W każdym razie to miłe, że się martwił, choć trochę niepotrzebnie.
No a ogólnie kiedy wyjdziemy w trójkę?

- Jak mi się skończą zlecenia a wam gumki.

- Ja pierdolę...

Niall zarechotał rozbawiony reakcją przyjaciela.

- No co, nie chcę oglądać porno na żywo - skrzywił się chłopak.

Harry momentami miał ochotę zabić Horana. Czy on w ogóle zdawał sobie sprawę z tego co mówi?

- Jak ty poznasz kogoś nowego też tak będę ci gadał - prychnął nastolatek.

- A wiesz co...poznałem. Ostatnio naprawialiśmy samochód takiemu jednemu panu który na syna. A ten wygląda jak jakaś męska wersja Afrodyty. Dowiedziałem się jedynie, że ma na imię Zayn.

- To dowiedz się jeszcze jaki rozmiar Durexa i możesz działać - powiedział w odwecie brunet.

- Muszę się najpierw dowiedzieć czy ma dziewczynę. Wątpię, żeby taki ideał jak on nie był zajęty...

🌹The'y Don't Know About Us🌹Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz