🥀 Rozdział 5 🥀

266 12 0
                                    

Od dnia w którym Harry poznał Louisa minęło kilka tygodni.
Nastolatkowie w tym czasie spotykali się ze sobą, a z każdą chwilą spędzoną razem, przywiązywali i stawali się sobie bliżsi coraz bardziej.
Nie przeoczył tego Niall, który czasem droczył się ze Stylese'm, pytając jak udała się randka lub czy może być jego druhem na weselu.
Harry spływał go wówczas swoimi przesiąkniętymi ironią odpowiedziami lub komentarzami.
Ale co najdziwniejsze, Horan już nie widział partnera do związku dla bruneta w każdym jego koledze.
Teraz shipował go jedynie z Louisem, co z jednej strony było dla chłopaka krępujące, a z drugiej zabawne.
W ciągu tych kilkunastu dni zdążył również lepiej poznać swojego ojczyma.
No cóż, mężczyzna nie przypadl mu do gustu.
Może i dla jego mamy był naprawdę opiekuńczy i kochający, jednak niepokoił on Harry'ego. Miał przeczucie, że jest falszywy.
Co prawda kilka razy już prowadził z Michaelem rozmowę i wydawałoby się, że wszystko jest w porządku.
Ale on nie potrafił mu zaufać.
Postanowił być dla niego miły, jednocześnie zachowuiąc czujność cały ten czas.
Poza tymi drobnymi aspektami z jego życia, reszta wakacji upływała dobrze. I co najgorsze też szybko.
Powrót do szkoły zbliżał się wielkimi krokami, a nastolatek nie czuł się na to gotowy.
Szczególnie, że jego szkolne życie nie toczyło się najlepiej.
Miał gromadkę znajomych, choć trzymał się głównie z Niallem.
Ogólnie rzecz biorąc nie było źle.
Jedyna rzecz która go martwiła, to fakt, że chłopak z którym kiedyś był w związku i ktory się stąd wyprowadził, teraz miał tutaj zamieszkać ponownie.
I chodzić do szkoły tam gdzie Harry.
A, że ich relacja zakończyła się ponieważ Mike był toksyczny, to prawdopodobieństwo, że były narobi mu problemów było ogromne.
W dodatku ludzie w jego szkole nie koniecznie należeli do tolerancyjnych i jeśli ktoś puści plotę, że Harry jest gejem i był w związku z chłopakiem to brunetowi się oberwie.
Także ostatnie kilka tygodni które były końcówką wakacji były dla chłopaka niesamowicie stresujące.

🌹The'y Don't Know About Us🌹Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz