2 HAFTA SONRA Almiradan:
Evden uzaklaşalı tam iki hafta oldu. Ben halen daha kendimi toparlayamadım. Yeni telefon aldım. Yeni bir yere geldim. Yeni bir hayata adım atmamış olsam da, eninde sonunda geri dönecek olsam da biraz daha zaman geçirmem gerekiyor.
Tam olarak Antalyaya geldim. Buğra ile Büşranın yanına kısa bir süreliğine yerleştim. Onlardan başka kimseye güvenemezdim. Gidip bir otele yerleşsem babam anında beni bulurdu. İki haftadır halen daha bulamadıklarına göre Antalya akıllarının ucundan bile geçmiyordu.
Sabah gözlerimi açtım. Ağlamaktan ve alkolden gözlerim o kadar mahvolmuştu ki o kadar uyuyup sabah uyanınca bile gözlerim yanıyordu. Büşra kahvaltı hazıryordu. Buğra ise yeni spordan gelmişti.
Buğra: Almira senin bu halini ciddi anlamda beğenmiyorum. Sözde kendini toparlamaya gelmiştin ama burada daha çok dağıttın. İçki içmemen için ne yapabilirim. Kötü babalar gibi seni odaya kilitleyip yemeğiniği suyunu verip seni odadan çıkarmamak bile geçiyor aklımdan.
Almira: Merak etme Buğra ben kendimi toparlarım. Sadece biraz daha zamana ihtiyacım var.
Büşra: Aşkım ama konuşmadan hiçbir sorununu çözemezsin. Senin bir an önce istanbula geri dönüp Ateş ile konuşman lazım. Sakin bir kafa ile.
Almira:Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum.
BUĞRADAN:
Kahvaltıdan hemen sonra Savaş abiyi aramaya kara verdim. Almiranın bu hali hiç iç açıcı değildi. Ama Almirayı yakalatmak için değil aksine düzelmesi için yapacağım bunu. Onun daha fazla bu halde gezip gözlerimizin önünde erimesine izin veremem.Kahvaltıyı ettikten sonra Almira yine ona verdiğimiz misafir odasına içki içmek ve ağlamak için gitti. Daha şimdiden hıçkırık sesleri duyulmaya başladı. Büşrayı da ikna ettikten sonra Savaş abiyi aradım. Tüm olanları kelimesi kelimesine anlatıp iki haftadır bizde kaldığını ve perişan halde olduğunu söyledim. Savaş abi buraya gelip onu buradan alacağını söyledi. Ona bir şey fark ettirmememiz gerektiğini söyleyip telefonu kapattı. Artık şu dakikadan sonra olanlar Almira ile ailesi arasındaydı. Biz üstümüze düşen görevi fazlasıyla yaptık. Evet Almira biraz bize kızacak ama bu onun iyiliği için.
Uzaydan:
Savaş abi Almiranın antalyada Buğranın yanında olduğunu söyledi. Onu alıp geleceğini söyledi. Ama bu işi savaş abiye bırakamazdım. Savaş abi ile konuşup onu ikna etmeye çalıştım. Nazlı ablaya ise Savaş abinin sinirli olduğunu ve onu göndermek istemediğimi söyledim. Nazlı abla kısa sürede ikna oldu. Savaş abiyi de kendisi ikna etti. Almirayı alıp gelme görevini bana verdiler. O dakika üzerimi değiştirip evden çıktım. Arabaya atlar atlamaz Ateş gelip kolumu tuttu.Ateş: Sen değil ben gidiyorum.
Uzay: Hayır asıl ben gidiyorum. Bunca yaptığın şeyden sonra Almiranın seninle geleceğini mi düşünüyorsun. Ancak rüyanda görürsün aptal!
Arabanın kapısını çekip sürmeye başladım. Ama Ateş vazgeçmemişti. Hemen başka bir arabayla peşime takılıp beni takip etmeye başladı. Ama içim bu konuda rahat çünkü oraya kadar gelse bile Almira onu değil beniseçecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇETE 2: Yeşil Gözlü Sadist (Tamamlandı)
Ficção Adolescenteİlk kitabımın ardından sözüm üzerine Çete iki kitabını da yayınlamaktayım. Bu kitap için sizi çok uzun süredir bekletiyorum. Umarım beklediğinize değecek bir kitap olur. Mert ve Esra'nın biricik oğlu Uzayın 18 yaş doğum gününü bir barda Almira ile...