Geç saatlere doğru hazırlanmaya başladım. Saat 12 olmasına 45 dakika vardı. Annemler 11'de uyumuşlardı. Evden kaçacaktım ama yine de birisinin uyanma riskine karşı bir not yazdım.
'Ben biraz dolaşacağım. Geç gelmem. Beni merak etmeyin' notu alıp yatağımın üzerine bıraktım. Eğer gece kimse uyanmazsa rahatlıkla gidip gelirim.
Yanıma bir adet çakı ve biber gazı aldım. Silah biraz abartı olurdu. Zaten yanımda taşıyabileceğim bir silahım da yok.
Hazırlığım bittikten sonra kapıya çıktım.Motorumu çalıştırmadan ana caddeye kadar çıkarttım. Sonrasında çalışırıp son sürat sürmeye başladım.
Saat tam 12 olduğunda twins'in önüme geldim. Motoru park edip siyah kapşonumu da kafama çekip içeriye girdim.
Biraz göz gezdirdikten sonra onu gördüm. Yüzünde yine siyah maskesi vardı. Bir insan neden halk içinde böyle dolaşır bilmiyorum. Şaşırdığım başka bir konu ise böyle gezen bir insanın kimsenin dikkatini çekmemesi.
Uzaktan izlemeyi kesip yanına doğru ilerledim. Koltuğu çekip yanına oturdum.
Almira: Çok vaktim yok. Ne söyleyeceksen acele et.
Ateş: Benim de vaktim yok. Koltuğun üstündeki siyah çantayı al ve buradan çık. 5 sokak alttaki 21 numaralı depoya gidip bunu vereceksin. Ve unutma bu ilk işin değil. Seninle daha çok iş yapacağız.
Almira: İçinde ne var?
Ateş: Sadece biraz uyuşturucu o kadar.
Ne çakıyı kullanabildim ne de biber gazını. Burada insanlar vardı ve böyle bir şeyi insanların içinde yapamazdım.
Ateş: Kapşonu kafandan çıkartma. Çantanın ön gözünde de bir adet maske var. Onu da tak ve oraya öğle git. Yakalanmak istenezsin.
Almira: Uyuşturucu kuryen olmamı istiyorsun. Peki bu şey tahmini ne zaman bitecek.
Ateş: Bilemeyiz. Sen sadece denileni yap yeter. Yarın gece ise saat 1 de twins'in arkasındaki sokağa gel. Burası çok kalabalık ve birinin görme ihtimali de yüksek.
Kafamı salladım ve çantayı alıp koluna taktım. Twinsten çıktığım anda maskeyi suratıma taktım. Motoruma binip ilerlemeye başladım.
Bunu yapmak istemiyorum ama yapmak zorunda gibi hissediyorum. Ailem pek tabi kendini koruyabilir. Beni ve Ares'i de koruyabilir. Ama Ares okula giderken yanlız. Dışarıya oyun oynamaya çıkarken yanlız. Bir şey vurup kaçırması çok zor değil. Onu korumak zorundayım bu yüzden de bunu yapacağım.
Tek merak ettiğim konu ise neden karnıma bunu yazdığı. Kendisinin yeşil gözlü olduğunu biliyorum. Benim karnıma jilet ile yazı yazdığına göre sadist olduğu da belli ama neden beni seçti? Yada benim o gece o barda olduğumu nereden biliyordu? Kimseye bulaşmadım, şimdiye kadar kimse ile kavga da etmedim, birinin gözüne de batmadım ama sanki onun bana bir düşmanlığı varmış gibiydi.
Verdiği adrese geldim. Motordan inip kaskı koltuğa koydum. Kapşonumu düzeltip oraya doğru yürümeye başladım. Etraf gerçekten çok sessizdi. İn cin top oynuyor dedikleri bu olsa gerek.
Normalde böyle yerlerden çok korkarım ama yanımdaki biber gazına ve çakıya güveniyorum.
Yavaşça deponun yarım açılmış şekilde duran kepenginin altından geçtim. İçeride kimse yoktu. Seslendim ve birkaç dakika sonra ayak sesleri gelmeye başladı.
Karşımda takım elbiseli bir adam duruyordu. Elimdeki çantaya baktı. Hemen çantayı ona uzattım.
Adam: Yeni kurye sen misin?
Almira: Evet sadece bir süreliğine.
Adam: Bir süreliğine mi? Kızım sen bu işlere bulaşanların bir daha çıkarmayacağını bilmiyor musun?
Almira: Nerden bilebilirim ki? Sadece denileni yapıyorum. Ailem huzurlu olsun diye.
Adam: Ailen kim senin?
Almira: Babam Savaş annem ise Nazlı reklam şirketinin sahipleri. Ama büyük ihtimalle siz tanımazsınız.
Adam: Sen Savaşın kızı mısın?
Almira: Ever bir sorun mu var?
Adam: Hayır hiçbir sorun yok. Bizim çocuk yine dişine göre birini bulmuş.
Anlamadım ama lafı daha fazla uzatmak istemedim. Bana uzattığı para çantasını alıp koluma taktım. Kapıya yaklaştığımda arkamdaki adam seslendi "Babana selam söyle, özelikle Murat'a selam söyle ama. Tuzlu sudaki adam demen yeterli" dedi.
Kafamı tamam anlamında salladım ama tabiki de böyle bir şeyi söylemeyeceğim. Ailemin hiçbir şeyden haberi yok. Öğrenmelerini istemiyorum.
Parayı alıp twins'e geri döndüm. Ateş halen orada oturuyordu. Yanına gittim ve çantayı koltuğa ikimizin arasına koydum.
Ateş: Suç liderinin kızı olduğun ne kadar da belli. Genetik işte yapacak bir şey yok.
Almira: Ne saçmalıyorsun sen?
Ateş: Boşver. Gudebilrisin
Almira: Gitmeden sadece bir soru soracağım. Onca insan varken neden beni seçtin? Yani öylesine mi benimle uğraşmak istedin yoksa belli bir sebebi var mı?
Ateş: Tabiki de belli bir sebebi var. Ama öğrenmenin zamanı değil. Şimdi gidebilsin dedim yoksa bu gece gitmene müsade etmem.
Hızlıca dışarıya çıktım. Motoruma binip eve kadar geldim.
Sessizce içeriye girdim. Saat gece 3 olmuştu. Odama girip nota baktım. Aynı şekilde duruyordu. Bu gece yakalanmadım. Umarım diğer gecelerde de yakalanmam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇETE 2: Yeşil Gözlü Sadist (Tamamlandı)
Genç Kurguİlk kitabımın ardından sözüm üzerine Çete iki kitabını da yayınlamaktayım. Bu kitap için sizi çok uzun süredir bekletiyorum. Umarım beklediğinize değecek bir kitap olur. Mert ve Esra'nın biricik oğlu Uzayın 18 yaş doğum gününü bir barda Almira ile...