33.BÖLÜM

57 6 0
                                    

YAZARDAN:
Uzay ile Ateş aynı anda kapının önünde durdu. Birbirleri ile yarış halindelerdi. ikisi de aynı anda kapıya dayandı. Birbirlerine olan sinirlerinden kapıyı yumrukluyorlardı. Buğra bir telaşla kapıyı açtı. Bir şey oldu zannetmişti. 

Buğra: Hayırdır beyler alacaklı gibi ne dayandınız kapıya. Sakin olun. Ne korkuttunuz beni.

Uzay: Almira nerede? 

Buğra: İçeriye geçin bir çay içelim sizde o sırada Almirayı ikna edersiniz yoksa gelmez. 

ikisi de aynı anda eve girip mutfağa oturdu. Buğra çayı koyarken Büşra Almirayı çağırmaya gitti. Almira her şeyden habersiz bir şekilde odasından çıktı. Mutfağa geldiği anda önce gelenlere sonra da Buğra ile Büşraya baktı. Hali bir dilenciden halliceydi. Ateş kalkıp ona sarılmak istedi ama Almira onu itti. Uzay ise ''Seni almaya geldim'' dedi. Almira ''Gelmek isteyip istemediğimi sorduğumuzu hatırlamıyorum'' dedi. Ortamda bir sessizlik olduktan sonra Almira Buğra ile Büşraya dönüp ''Ben size kimseye söylemek yok demedim mi?''  diye sordu sinirle. Büşra omuzlarını ben yapmadım dercesine sallayıp topu Buğraya attı. Buğra cevap dahi vermedi. 

Aralarındaki gerginlik Büşranın konuşması ile az da olsa bitti. Çaylarını içip olanları konuştular. Ama Almira halen Ateşe inanamamakta ısrarcıydı.  Almira  eşyalarını toplamaya gitti. Uzayın arabası ile gidecekti. 

Bir süre daha muhabbetten sonra evden çıktılar. Almira Uzayın arabasına geçti. Hemen arkalarındaki araba ile de Ateş geliyordu. Bir süre yol aldıktan sonra Ateş ile Uzay tekrar çekişmeye başladı. Bu sefer arabalar o kadar hızlanmıştı ki hız hastası olan Almira bile Uzay'a yavaş demeye başladı. Uzay karşıdan gelen bir kamyonun altında kalmaktan son anda kurtuldu. Ama Ateş Uzayı sollamaya çalıştığı için karşıdan gelen kamyonu görmedi. Direksiyonu son anda cevirdi ama kamyonun altına girmekten kurtulamadı. 

Arkadan gelen sesle Uzay ve almira arkalarına baktılar. Almira gördüğü manzara karşısında çığlık çığlığa ağlayarak kendini arabadan dışarıya attı.  ''Ateşşşş!''...

ÇETE 2: Yeşil Gözlü Sadist (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin