*Taehyung szemszöge*
Ebéd után Kookie és Lia elmentek kiválasztani a könyvet, én pedig leszedtem az asztalt.
Remélem Lia nem fog túl sokat fecsegni Kookieról.
A többieknek még nem tudom, hogy mondjam el, hogy az, akinek halottnak kéne lennie itt
van a lakásomon.Ráadásul alakul valami köztünk. Mert Jimin jól fogadta, de a többiek biztos nem fogják ilyen nyugodtan lereagálni, mint ő.
Azt sem tudtam, hogy jó ötlet-e kivinni Jungkookot a házból.
El kéne mondanom neki, miért is van itt. De valahogy nem vitt rá a lélek.
Felmentem megnézni mit csinál fent az a kettő.
Bekukucskáltam a szobaajtón. Lia Jungkook mellkasán feküdt, és úgy nézte a képeket, miközben Kookie olvasott neki.
Ennél aranyosabbat még életemben
nem láttam. Le is fényképeztem gyorsan.Majd átmentem a szobába.
Igen, én nem szoktam Liának mesét olvasni. Valahogy mindegyik olyan
idegesítő.De Lia imádta, és Kookie boldogan olvasott neki, jól kijöttek, aminek
nagyon örültem.Mert ez azt jelenti, hogy majd a többiek is kedvelni fogják.
Fura, de akit Lia kedvel, velük álltalában minden rendben van. Kicsi még, de már most ijesztő érzékei vannak az emberekhez.
Egy fél óra rájuk néztem, mert Jungkook még sehol nem volt.
Amikor beléptem Kookie Liával a karjában aludt a kislánnyal együtt.
Betakargattam őket rendesen, nehogy megfázzanak.
És indultam volna kifele, mikor egy kéz ragadta meg a csuklómat.
-Feküdj be mellénk a másik oldalról-suttogta Jungkook.
-Nem hinném-
-Nem kérdés volt. Feküdj ide.Átsétáltam a másik oldalra, és befeküdtem. Lia mocorgott egy keveset, pont közénk került, így Kookival szembe néztünk egymással.
Rám mosolygott.
-Ha találkozok anyáékkal, mondom nekik az orvosit, veled majd máskor
sokkolom őket-suttogta.
-Félsz?
-Kicsit, de hozzátok jövök vissza, szóval annyira nem.Elkezdtem a fejét simogatni, mire becsukta a szemét. Kezdtem egyre jobban ragaszkodni hozzá.
Ami nem biztos, hogy a mostani helyzetben a legjobb dolog.
Egy idő után mindketten elszundítottunk.
Majd mikor felébredtem egyedül voltam az ágyban.
Lesétáltam a lépcsőn, a konyhából hangokat hallottam így elindultam arra fele.
Mikor beléptem egy pillanatra lefagytam.
A konyhába teljes káosz uralkodott. Koszos edények hegyén-hátán.
Majdnem minden csupa liszt volt. Liát és Jungkookot is beleérteve.
-Itt meg mi a fészkes fene történt?-kérdeztem.
Meglepetten néztek rám.
-Felkelt Csipkerózsika is-mondta Jungkook, mire csak egy mérges tekintetet kaptak.
-Egy morcos Csipkerózsika-szállt be Lia is.
-Vigyázz, mert megharap-nevetett Kookie.Örülök, hogy ilyen jól szórakoznak rajtam.
-A viccet félretéve muffint csinálunk-mondta Kookie.
-Ahhaa...
-Már csak el kell takarítani. Majd, ha hazaérünk megcsinálom, rendicsek? Lia menj öltözni és a parkban megesszük a muffint, jó?
YOU ARE READING
A maffia árnyékában |Taekook|
FanfictionJeon Jungkook, aki csak a szülei miatt ment orvosira, azt hitte könnyű és unalmas élete lesz, de miután kapott munkát egy kávézóban és találkozott Kim Taehyunggal az élete gyökeresen megváltozott. Kim Taehyung maffiatagnak nem szabadott volna szerel...