*Jungkook szemszöge*
-Helló, helló. Jól szórakoztatok?-nézett ránk kajánul Yoongi amikor leértünk a nappaliba.
-Jungkook mi az ott a nyakadon?-sétált elém Jimin Yunával a kezében.
Gyorsan kivettem a kezéből és a konyhába indultam.
-Semmi, Yuna még nem evett ugye?
-Nem. De Jungkook. Az az, amire gondolok?-jött utánam Jimin.Elkészítettem a tápot Yunának. Majd Jimire néztem.
-Az, de ne hidd, hogy ellenemre volt.
Visszasétáltam a nappaliba, de éreztem, hogy Jiminnek leesett az álla, mire elvigyorodtam.
-Úgy látom megtalálta a zsák a foltját-vigyorgott Yoongi a kanapéról.
-Ezt pont te mondod?-intett Tae Jimire.Mi ketten meg jót nevettünk a pábeszéden. Lia szaladt le a lépcsőn.
-Na végre, hogy felkeltetek. Többet aludtatok, mint én-tette csípőre mérgesen a kezet.
-Bocsánat Lia hercegnő, de Kookival meg kellett beszélnünk néhány dolgot.
-Yoongiek azt ígérték, hogy elmegyünk a parkba sétálni.
- Yuna eszik, de utána, ha gondolod mehetünk-néztem rá Taera.
-Rendben, de rendesen fel kell öltözni-rázta meg a mutatóujját Tae.
-Ha megint lázas leszel a szüleid eltesznek láb alól-motyogta, mire mi jót nevettünk.Yoongi Yunáért nyújtotta a kezét, én pedig egy kis gondolkozás után odaadtam neki őt és a cumisüveget is.
Jimin Liával az ölében figyelte őket, majd rám nézett.
-Csinálunk valami nasit az útra?-kérdezte, én meg bólintottam.
Tae átvette Liát, mi meg kiindultunk a konyhába. Úgy döntöttünk csinálunk pár kisebb szendvicset.
Éppen a kenyereket kentem, mikor Jimin megszólalt.
-Ugye Tae tényleg nem csinált semmi olyat, ami ellenedre lett volna?
-Nem, teljesen megbízok benne-sütöttem le a szemem.
-Azért elég kemény menet lehetett-vigyorgott rám, én meg akaratlanul is a nyakamhoz nyúltam.
-Ennyire durva?
-Te még nem láttad?-nyíltak ki a szemei.
-Nem volt rá alkalmam...Megnyitotta a telefonja kameráját és felém nyújtotta.
A nyakamon nem nagyon, de halványan egy sötétlila csík húzódott.
-Azta picsa...
Jimin elkuncogta magát.
-Ez van akkor, ha te kezdeményezel.
-A szüleim meg fognak ölni-suttogtam.Erre nem mondott semmit. Becsomagoltuk a szendvicseket, és
visszamentünk a többiekhez.-Lia szaladjunk fel átöltözni jó?-nyújtottam a kezem Lia felé, amit meg is fogott és elindultunk felfele.
Éppen ruhát kerestünk, mikor Yoongi tűnt fel Yunával a karjában.
-Őt is át kell öltöztetni, ugye?-kérdezte.
-Igen, meg át is kell pelusozni. Lenn van a táskában minden, de mindjárt
megyek én is.-Én is meg tudom csinálni.
-Tudom, csak...
-Én pelusozom Yunát-szólalt meg a hátunk mögött Jimin.
-Te hogy kerülsz ide?-kérdezte Yoongi, de Jimin nem válaszolt, csak kivette Yunát a kezéből és lefele indult.
-Szemtelen-morogta Yoongi.Lia végre eldöntötte milyen ruhát akar felvenni, így mi is leindultunk.
-Szerintem mi hazafele majd lekanyarodunk a lakásunkhoz, ha nem baj-szólalt meg Yoongi.
-Rendben. Akkor hazakísérünk majd titeket-mosolyogtam rá.
-Nem maradtok estére?-nézett fel rá Lia.
-Maradnánk, de...
CZYTASZ
A maffia árnyékában |Taekook|
FanfictionJeon Jungkook, aki csak a szülei miatt ment orvosira, azt hitte könnyű és unalmas élete lesz, de miután kapott munkát egy kávézóban és találkozott Kim Taehyunggal az élete gyökeresen megváltozott. Kim Taehyung maffiatagnak nem szabadott volna szerel...