Az előző folytatása, 18+-t tartalmaz ;)
*Jungkook szemszöge*
Hazaérve felszaladtam a lépcsőn, be a szobánkba. Megszabadultam a
ruháimtól és elterültem az ágyon.-Valakinek hosszú volt az út?-jött be vigyorogva Tae.
A fejéhez vágtam egy párnát, de megint bekapcsolta a rezgést. A lepedőbe markoltam, mert most nem volt olyan gyors, de így lassabban még kínzóbb volt, ráadásul nem állt le pár másodperc múlva.
Taehyung mellém lépett és egy pólót rakott le mellém.
-Csak ez lehet rajtad-mondta és vette rólam a csipeszeket, majd kisétált a
szobából.Mivel a póló Taehyungé volt leért majdnem a térdemig.
Az anyag kellemesen cirógatta a felhevült testemet. Le kell nyugodnom. Nem tudom meddig csináljuk még ezt, de így bajban leszek.
A fürdőben lemostam az arcom és leindultam a konyhába. Taehyung már megterített és ahogy láttam át is öltözött.
Sötétzöld melegítőnadrág egy fekete cipzáros pulcsival. De a cipzár nem volt teljesen felhúzva, így ráláttam kulcscsontjára is.
Épp a konyhában pakolta a vacsoránkat, én mögé sétáltam és fenekéhez dörgöltem magam.
Megállt a kezében a merőkanál, mikor kezem a pulcsija alá vezettem.
-Jungkookie mit csinálsz?
-Ellenőrzök valamit...Kezemmel fel le simogattam Taehyung felsőtestét, majd hirtelen nadrágjába
vezettem, ahol ujjaim csupasz tagjával találkoztak. Elvigyorodtam, mert ahhoz képest, hogy én voltam a “szenvedő” fél, ő sem volt éppen nyugalmi állapotban.Egyik kezemet a tagján mozgattam, de másikkal fenekére simítottam.
-Óvatosan Kookie. A végén még vacsora nélkül maradunk-suttogta, majd felém fordult és megcsókolt.
Hátrálni kezdtem, de a konyhapult megállított. Taehyung a kezeimet a hátam mögé szorította, és lehet, hogy a csipeszek lekerültek, de a nyuszifarok még mindig bennem volt, és ezt a saját összeszorított kezemmel nyomta még beljebb.
Felszisszentem, mire Tae átnyomta nyelvét az én területemre és teljesen
bitokba vette azt.Ajkaim már teljesen fel voltak duzzadva, mikor elvált tőlem, de még előtte megharaptam alsó ajkát.
-Vacsorázzunk meg-suttogta-utána van még egy kis papírmunkám.
-Az várhat holnapig-mondtam és az étkezőhöz húztam.Leültünk a székre és enni kezdtünk. Viszont az a hülye vacak a seggemben rohadtul ingerelt, és a széken ülve extrán kellemetlen volt, így gondoltam egyet és Taehyung ölébe ültem.
-Mit csinálsz?-kérdezte, de még feljebb húzott magán.
-Kényelmetlen a szék-mondtam és enni kezdtem.Sokkal jobb volt Taehyung ölében megvacsorázni. Hiányzott a közelsége is.
Csak másfél hete ment el, de nekem egy évnek tűnt.
A vacsorát gyorsan megettük, én már rettentően türelmetlen voltam,
szerettem volna Taet és nem a tágítót magamban érezni.A konyhába vittük a koszos tányérokat, és Taehyung nekiállt mosogatni.
-Taehyungie...
-Először a papírmunka. Utána.Durcásan kezembe fogtam konyharuhát, és kimentem letörölni az asztalt.
Hallottam, hogy Tae jön utánam, ezért feljebb húztam a pólót magamon, így
kilátszódott a nyuszifarkam alóla.
YOU ARE READING
A maffia árnyékában |Taekook|
FanfictionJeon Jungkook, aki csak a szülei miatt ment orvosira, azt hitte könnyű és unalmas élete lesz, de miután kapott munkát egy kávézóban és találkozott Kim Taehyunggal az élete gyökeresen megváltozott. Kim Taehyung maffiatagnak nem szabadott volna szerel...