Első rész

678 33 1
                                    

*Taehyung szemszöge*

Öt év telt el a szörnyű éjszaka óta. 

Azóta számos egyéjszakás kalandom volt. De senki iránt nem éreztem úgy soha többet. És nem is fogok.

Épp a szokásos reggelimért sétálok a közeli kávézóba. Három nap múlva Gwangjuba kell utaznom üzleti ügyben. 

Mit ne mondjak, rettentően boldog vagyok tőle. Tegnap érkeztem meg Daeguból és már egyből küld is tovább? Persze hogy nekem kell menni és üzletet kötni azzal a szarházi bandával, mintha nem lenne erre jobb embere a Főnöknek, csak engem akar szivatni.

De nem merek ellenkezni, mint ahogy a többiek sem. Túl nagy hatalom van a kezében. Az vígasztal, hogy Yoongi és Jimin eljönnek velem, bár nem hivatalosan, a Főnök biztosan megnyúzna érte.

Viszont nem hajlandóak egyedül elengedni. "Véletlen" nekik is arra van egy kisebb munkájuk, és utána jönnek utánam.

Mióta Yoongi SunHoval a kezemben talált meg, és én összeomlottam, még jobban figyelnek rám. Pedig már jól vagyok. Legalábbis kívülről. 

Úgy látszik, túl jól ismernek.

Egy hete nem ettem már itt. Odaértem a kis étteremhez, amilyen kicsi, olyan otthonos volt. Imádtam ide járni. Két éve találtam ezt a helyet, és azóta itt eszek. A tulaj hihetetlen aranyos, párszor be is próbálkozott, de közöltem vele, hogy meleg vagyok.

Nem sértődött meg, sőt, elmondta, hogy ő meg bisex és barátnője van, csak szimpatikusnak talált. Yejivel azóta elég jóban lettünk, bár a barátnőjével azóta sem találkoztam.

De most, hogy belegondolok, mostanában ő is furcsán viselkedik. El ne felejtsek most rákérdezni nála.

Leültem egy asztalhoz a sarokban, a pincér pont a mellettem levő asztalnál vette fel a rendelést.

Háttal állt nekem és így pont jó ráláttam a fenekére. Olyan formás feneket még nem láttam, szívesen belemarkoltam volna.

Megráztam a fejem, hogy kicsit észhez térítsem magam. Felvette a rendelést és elindult hátra a konyhába, így rálátást kaptam az arcára is.

Új fiú, még nem láttam itt őt. Leadott a szakácsnak egy másik rendelést, majd az én asztalomhoz jött.

-Jó napot mit adhatok?-kérdezte és rám mosolygott.

Nekem kiszáradt a szám és egy pillanatig megszólalni sem tudtam, jelzett a csengő, ami új vendégett érkezését jelentette.

-Taehyuung-kiabálta egy ismerős lányhang.

Odapillantottam és Yeji állt az ajtóban.

-Szia Yeji, rég láttalak-mosolyogtam rá, odaléptem hozzá és megöleltem.
-A szokásosat?-kérdezte mosolyogta.
-Igen.
-Jungkook, az úrnak egy adag bibimbapot és egy bögre feketét-kacsintott rám.

-Rendben-nézett kicsit meglepődötten a harmadik, ezek szerint Jungkook.

Szép név, illik a csinos kis arcához.

-Taehyung, majd be tudnál jönni az irodámba? Szeretnék beszélni veled-kérte Yeji, amikor ránéztem aggódást láttam az arcán.
-Persze, nagyon szívesen-mosolyogtam rá biztatóan.

Visszaültem a helyemre, Jungkook pedig elindult a reggelimért. 

A maffia árnyékában |Taekook|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz