Hali! A részben 18+-os tartalom található, jelezve van az eleje, aki nem szeretné elolvasni lapozzon a következő részhez ;)
*Jimin szemszöge*
Amikor hazaértem a vásárlásból, Yoongit az ágyon fekve találtam. Olyan békésen aludt. Sajnáltam, hogy elromlott valami kettőnk között.
Igazából már évek óta bele voltam zúgva Yoongiba. Csak féltem bevallani. Amikor aznap este lefeküdtünk, az volt életem éjszakája. Másnap reggel ugyanilyen békésen aludt, mint most.
De tisztán emlékeztem mi történt Taehyunggal öt éve.
Szerelmes lett, és többet találkozott a barátjával. Nekünk sem mutatta be. Gondolom nem akarta belehúzni a rosszba. És most a szerelme halott, és ő is elveszettnek lászik. Próbálja titkolni, de mi látjuk.
Hálát adtam az égnek, hogy tegnap ittunk, így van mire fognom ezt az egészet. Gyors csókok leheltem Yoongi ajkára. Olyan puha. Majdnem elkezdtem sírni, mert tudtam, hogy meg fogom bántani. Nem olyan kemény ő, mint amilyennek tűnik.
Átmentem a saját lakásomba, megfürödtem és felöltöztem. Majd kopogtak és Yoongi állt az ajtóban. Amit akkor mondott, nagyon fájt.
Még az sem fájt ennyire mikor a szüleim elkergettek, mert nem akarták megtűrni maguk mellett a meleg fiúkat. Azt mondta, hogy ő csak sejtette, mert nem emlékszik semmire sem. De akkor, ha én úgy akarom felejtsük el.
Nem emlékezett. Lehet jobb is így...Próbáltam kerülni a vele való mindenféle kapcsolatot, amennyire lehetett. Talán így könnyebb, és nem fáj annyira.
Legalábbis akkor így gondoltam. De kerülni őt valahogy még rosszabb.
Gyorsan kipakoltam a ruháimat a szekrénybe, írtam egy cetlit Yoonginak, hogy ne aggódjon, mert elég mérges tud lenni olyankor.
Nem először jártunk itt, szóval tudtam, hogy van itt valahol egy tó. Kisétáltam oda és leültem egy padra.
Olyan békés volt.
Gyenge szellő fújta a part menti fákat, és fodrozódott a tó vize. Meg tudnám szokni ezt a nyugalmat. Semmi stressz, semmi lövöldözés, semmi bandaprobléma.
Csak csönd és nyugalom.
Nem tudom meddig ülhettem itt, de elkezdett sötétedni, ezért visszaindultam.
-Megjöttem-szóltam mikor beléptem a szobába, és felakasztottam a kabátom.
Yoongi épp akkor jöhetett ki a fürdőből, mert haja csupa víz volt. Végignéztem rajta, és a szemem megállt ott.
Te jó ég. Hatalmas.
-Asszem én is elmegyek fürödni-szólaltam meg és elszáguldottam a fürdőbe.
Gyorsan levetkőztem és beálltam a hideg víz alá lenyugodni. Amikor már nagyjából tudtam gondolkodni, rájöttem, hogy nem hoztam magammal ruhát.
A picsába. Az előzőt meg nem akartam visszavenni. Megtörölköztem majd kimerészkedtem egy szál törcsiben.
Yoongi az ágyon feküdt szemét lecsukva, ezért gyorsan magamra kaptam egy alsót, kimentem a konyhába egy pohár vízért, és mentem volna aludni, de akkor majdnem összeütköztem Yoongival.
Hát ő nem alszik? Kivette a kezemből a poharat, majd a falhoz préselt és a számra tapadt. Reagálni nem tudtam olyan gyors volt.
Mikor lett ő ilyen fürge?
De észbe kaptam, és megpróbáltam eltolni, mire ő lefogat a kezemet. Nem bírtam ki, hogy ne csókoljak vissza.
Mikor azok a puha, mézédes ajkak elváltak az enyémtől, fejét az enyémnek támasztotta.
KAMU SEDANG MEMBACA
A maffia árnyékában |Taekook|
Fiksi PenggemarJeon Jungkook, aki csak a szülei miatt ment orvosira, azt hitte könnyű és unalmas élete lesz, de miután kapott munkát egy kávézóban és találkozott Kim Taehyunggal az élete gyökeresen megváltozott. Kim Taehyung maffiatagnak nem szabadott volna szerel...