5. Sestřička !

153 5 2
                                    

Simba seděl na lví skále a díval se na království Lví říši . Pak nahlédl do slunce a řekl : ,,Ach tati , kdyby si tu s námi ještě byl !"
Kopa vyšplhal za Simbou a zeptal se ho :
,,Tati , s kim pak to mluvíš ?" zeptal se Kopa Simby.
,,S králem minulosti Kopo . "
,,A on ti odpoví ?"
,,Ha,ha,ha Kopo není to jisté !" zasmál se Simba .
,,Tati , proč Zira a ty jiné cizí lvice nejsou tady vítané . Proč je na mě Zira zlá ?"
Simba si oddychl a vyprávěl :
,,Kopo, všechny ty lvice bez domova a Zira jsou Scarova družina . Nikdy nevíme jestli má Zira něco v plánu . Ona je Scarova partnerka a může zaútočit . Nesmíme je jen tak ignorovat . Zatím je tu nechám ale jestli Zira nebo jedna ta lvice provedou něco špatného , tak půjdou ihned do vyhnanství ."
,,Aha ." řekl Kopa .
Kopa seběhl ze lví skály a šel si hrát ven s ostatními lvíčaty .
Když se vrátil uslyšel že na něho Nala volá : ,,Kopo pojď se na někoho podívat !"
Kopa běžel za ní a uviděl ležící Nalu . Šel k ní a Nala držela v tlapkách nějaké zvířátko . To zvířátko otočilo hlavu a podívalo se na Kopu . Bylo to malé lvíče . Nala to lvíče olízla a řekla : ,,Kopo to je tvá sestřička Kiara !"
,,Sestřička !" zděsil se Kopa .
,,Ano , pozdrav jí ." pousmála se Nala .
,,Eh ...ahoj Kiaro !" pozdravil jí otráveně Kopa .
Nala se zasmála a olízla ještě jednou lvíče .
Kopa sice na první pohled z Kiary moc radost neměl , ale pak si na ní zvykl a měl ji rád .

Další část příběhu je tu .
Na obrázku v médiích je Nala s Kiarou a Kopa .
Jinak čauky mňamky vaše 123kockajj.

Lví Král : Kopův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat