Tak už byl Kopa na všechno sám . Ale no co ...
,, Hakuna Matata ! ” řekl si i přez ty myšlenky které mu bránili . Jako třeba že ho nebude rodina chtít nebo tak.... To už je dávno, co si tohle myslel .Teť se ale musel odvážit a jít tam .
Ještě nadzvihl čumák do vzduchu a nasál do něho spousta vůní , které léta neucítil ( Řekněme tak 4 roky ) . Byly to pachy rostlin a spousty zvířat žijící v savaně . Tak se odvážil a šel tam .~~Lví skála~~
Přišlo mu že doma nikdo není . Šel snad tu celou cestu zbytečně ? Šel se ještě podívat do jeskyně . Při v chodu do jeskyně se ho ale všimla jedna lvice . Té lvice se Kopa určitě nevšiml .Šel dál do jeskyně . Tam ucítil něčí pach . Tak stopoval .
Hned před ním vystoupila jedna lvice . Zuřivě na Kopu vrčela . Stála v obrané pozici a určitě za sebou něco skrývala . Lvice byla se zlatou až do orandžova zbarvenou srstí . Oči měla stejně barevné jako Kopa . Byly hnědé až červené .
Kopa tu lvici náhle poznal .,, Kiaro ? ” oslovil jí .
Lvice náhle utichla a tázavě se na něho podívala . Už přestala vrčet . Hned šlo vidět co za sebou ukrývala . Byla to mláďata .
,, Kdo jsi ? A odkud znáš mé jméno ?! ”
,, To jsem já ... Kopa . Tvůj starší bratr .”
,, Kopa ?...” zamyslela se Kiara .
Kopa jí přikývl .
Kiara vzpomínala .
Vzpomínala na lvíčka, který ji chránil , hrál si s ní , hlídal jí . To přece žádný Kopa být nemohl ? Přece jí táta říkal že to byl Mheetu .
Ne.... Ten lev ....
,, Kopo ! ” vykřikla šťastně Kiara .
,, Kiaro ! ” zasmál se Kopa .,, Kiaro ! ” Tohle už ale byl jiný hlas . Zněl starostlivě a chtěl aby si na toho lva Kiara dala pozor .
Do jeskyně vběhl nějaký lev a na Kopu hned zařval .Ten lev byl hnědý s tmavě hnědou hřívou a zelenýma očima .
,, Kovu ! ” oslovila ho Kiara ,, On není zlý . To je můj bratr Kopa . ”
,, Kopa ? ”
,, Ano . ” odpověděl Kopa .
,, Počkat , o tobě mi povídala Vitani . Všichni jsme mysleli že jsi mrtvý . ”
,, Oh, opravdu . ”
Kiara pak na sebe víc upozornila .
,, Kopo , podívej . To jsou moje mláďata .”
,, Ta jsou roztomilá Kiaro .” vyjádřil se Kopa .
Kiara se přitulila ke Kovu a on k ní .
Kopa už věděl kdo je otcem mláďat .Kiara ta mláďata ještě představila .
,, To je Koda . ” Ukázala na něho čumáčkem . Koda byl kluk s hnědou srstí po tátovi .
,, To je Asha . ” Byla to holka . Měla zbarvenou srst po Kiaře .
,, A tohle je Leah . ” taky to byla holka a měla zlatou srst .Po chvíli se ozvalo zařvání a vrčení . Kdo to tentokrát byl ? Lev s hnědou hřívou , zlatou srstí a hnědočervenýma očima .
Ten lev nebyl sám, vzal si pro jistotu s sebou smečku . Po boku měl jednu lvici . Ta měla světle hnědou srst a modré oči .
,, Kdo jsi a co tady chceš ! ” zavrčel ten lev .
,, Já jsem Kopa ... Princ Kopa . ” dodal ještě Kopa .
Ten lev se toho trochu lekl .
,, To - to není možné . Kopa je přece mrtev . ”
,, Ne není on přežil . ” řekl za sebe Kopa .
,, Simbo , ” oslovila ho ta lvice ,, vždyť tohle je náš ztracený syn ! Kopa ! ” upozornila Nala . Šťastně přiběhla ke Kopovi .
,, Kopo ! ” oslovila ho .
Kopa hned zjistil že to jsou jeho rodiče . Simba a Nala .
,, Mami ! ” za se , jí on .
Simba si přestal stát za svým názorem a tak Kopu šťastně přivítal . Simba a Nala se z toho štěstím rozplakali .Kopu nadšeně přivítala i smečka .
Do jeskyně přišel ještě jeden lev .Byl mnohem mladší než Kopa . Jeho hříva byla do červena a ještě nebyla tak hustá jak ta Kopovo . Měl zlatou srst . Oči byli stejně zbarvené jak ty Kopovo . Přez pravé oko měl dvě jizvy .
,, Proč tu všichni jste ? ” podivil se . Lvice totiž bývaly ve dne ještě venku .
,, Kione ” oslovila ho Nala ,, Seznam se se svým starším bratrem . ”
Kopa vyšel z jeskyně, aby se podíval na svého mladšího bratra .
,, Já mám bratra ? ” podivil se . Kion nebyl naštvaný , na tváři se mu rýsoval úsměv .
Kopa mu přikývl .
,, Jsem Kopa . Ty roky jsem tu nebyl . Ztratil jsem se . A to ne jen to . Všichni mysleli že jsem mrtví . ”
,, Páni . ”Kopovi ale došlo něco na co by se strašně rád zeptal .
,, Kde je moje babička ? ”
Všichni náhle utichli . Kopa věděl že ubohá Sarabi už s nimi dávno není .
Žádná odpověď nebyla . Jen Simba smutně zakroutil hlavou .Za nimi došla Kiara a chtěl zlepšit Kopovi náladu .
,, Kopo , za tu dobu co jsi tu nebyl se tady toho tolika událo . Byla tu válka mezi vyhnanci a naší smečkou . Díky mě a Kovu se stal mír . Proto teť vyhnanci jsou v naší smečce . A když už o těch vyhnancích mluvím , je tu někdo kdo by to určitě rád viděl . ” dořekla s úsměvem Kiara .
Kopa byl zvědavý .
,, Kdo je to ? ”Na obrázcích :
1. Kopa
2. Kiara s Kovuem
3. Kiary lvíčata ( Koda , Asha a Leah )
4. Simba , Nala a Kopa
5. KionVaše 123kockajj .
ČTEŠ
Lví Král : Kopův příběh
AdventurePříběh lva Kopy který se ve filmu ukázal jen jednou . Kopa má být králem Lví říše . Zira se ale chce pomstít za Scara , proto se Kopu pokusí zabít . Všichni si budou myslet že Kopa je mrtvý . Kopa je ale jen omráčený a když se probudí uteče do džung...